صارف:Averroist

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

اپنا پیغام یہاں دیں یا برقی خط لکھیں۔


مختصر تعارف
یہ صارف مسلمان ہے۔Allah-green.svg
WikiPakistan2g.pngیہ صارف ایک
پاکستانی ویکیپیڈین
ہے
Flag of پاکستان
یہ صارف پاکستان کے حال اور مستقبل کے متعلق فکر مند ہے اور اس کی بہتری کے لیے کچھ کرنے کا عزم رکھتا ہے۔0010.jpg
یہ شخص اردو کا صاحبِ زبان ہے۔اردو
Alifmad.pngیہ صارف اردو ویکیپیڈیا پر آسان اردو کے استعمال کی حمایت کرتا ہے۔
یہ صارف گوگل استعمال کرتا ہےGoogle wordmark.svg
یہ صارف گوگل کروم استعمال کرتا ہےGoogle-Chrome-Logo.jpg
صارف برقی خط کے لئے جی میل استعمال کرتا ہےExquisite-gmail blue.png
P history.pngیہ صارف تاریخ میں دلچسپی رکھتا ہے

انسان کی تاریخ میں سب سے پہلے إخوان الصفا عباسی دور میں مسلمان عالموں کی وہ تنظیم تھی، جھنوں نے مل کر دسویں صدی کے اواخر میں ٥١ رسائل تصنیف کئے اور اس زمانے کے مروجہ علوم کی ا نسا ئیکلوپیڈیا مرتب کی . ان رسائل میں الہیات، سائنس، تصوف ، اخلاقیات ،جمالیات، سیاسی فلسفہ، علمیات، ماوراء الطبیعیات، منطق، کائنات، ، معدنیات ، حیوانات اور انسان پر بحثسيں ملتيں ہیں.

اٹھارویں صدی میں سائنس کی ہمہ گیر اشا عت نے اس فکری تحریک کو جنم دیا جسے تاریخ میں خرد افروزی کا نام دیا جاتا ہے. ہر طرف عقلیت پسندی کا دور دورہ ہو گیا. فرانس کے مفکرین میں اسے غیر معمولی مقبولیت حاصل ہوئی. فرانس کے تمام اہل علم نے تمام علوم کو ایک قاموس ( ا نسا ئیکلوپیڈیا) میں مرتب کرنے کا ارادہ کیا. ان میں دیدروٹ ، منٹیسکو ، بونے، ہولباخ، کندورسے، کباے، لامترے مشہور ہوے. پا یرے بیل (١٦٤٧-١٧٠٦) نے اس فکری تحریک کا آغاز کیا. انہوں نے علم کی روشنی پھیلانے کے لیے ٣٥ جلدوں میں قاموس ( ا نسا ئیکلوپیڈیا) مرتب کی . اس کی پہلی ١٧ جلدیں اکیلے دیدروٹ نے لکھی تھیں. جس سے انسانی معاشرے میں انقلاب آ گیا تھا.

اردو پاکستان کی قومی زبان ہے . پاکستانی سماج میں فکری انقلاب لانے کے لئے ضروری ہے کہ تعلیم کے لیے ایسی قاموس مرتب کی جائے جو پاکستان میں تحریک خرد افروزی کو جنم دے. جدید دور میں انٹرنیٹ کی سہولت سے وکیپیڈیا اس دور کا ا نسا ئیکلوپیڈیا ہے جس کے لیے جلدوں کی تعداد کی کوئی بندش نہیں ہے . دنیا کی ٢٦٤ زبا نوں پر مشتمل اس قاموس میں اردو میں صرف ١٣.٨٦٤ مقالات موجود ہیں. جبکہ انگریزی زبان میں ٣.٣٦٦.٧٨٩ مقالات موجود ہیں . انگریزی وکیپیڈیا پر باقاعدگی سے لکھنے کے بعد جب اردو وکیپیڈیا کی طرف متوجہ ہوا تو معلوم ہوا کہ،


شمع يہ سودائی دل ابھی سوزی پروانہ ہے

گیسوئے اردو ابھی مِنت پزیر شانہ ہے

تعارف[ترمیم]


مقالات[ترمیم]

چند تصاویر جو وکیپیڈیا کے لیے پیش کیں[ترمیم]




Averroist/Sandbox