صارف:Muzhar Hussain/Pampus

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
Muzhar Hussain/Pampus
مقام
حکومت
Pampus جزیرے سے قبل بحالی میں 2004

Pampus (ڈچ تلفظ: [ˈpɑmpɵs]) ایک مصنوعی جزیرے اور دیر 19th صدی کے سمندر قلعہ میں واقع IJmeer کے قریب ایمسٹرڈیم. Pampus اب سے تعلق رکھتا ہے کے لئے میونسپلٹی کی Gooise Meren ہے اور زائرین کے لئے کھلا ہے.

کے ساتھ مل کر آرٹلری بیٹری پر مینارہ جزیرے کے قریب Durgerdam اور بیٹری میں Diemer seawall, Pampus محفوظ کرنے کے لئے دروازے IJ بے اور بندرگاہ کی ایمسٹرڈیم. Pampus کیا گیا تھا کے ایک حصے کے دفاع کی لائن ایمسٹرڈیم (ڈچ: Stelling وان ایمسٹرڈیم). میں 1996, یونیسکو کے نامزد پورے دفاعی لائن کے ساتھ اپنی 42 قلعوں میں ایک عالمی ثقافتی ورثہ سائٹہے.

تعمیر[ترمیم]

قلعہ پر ہے ایک انسان ساختہ جزیرے پر واقع کیا تھا Pampus اتلا یا sandbank میں پھر Zuiderzee. وہاں ایک اچھی طرح سے جانا جاتا ڈچ اظہار "بچھانے کے لئے Pampus" وضاحت کرنے کے لئے استعمال ہے کہ لوگ جھوٹ بول رہے ہیں نیچے سے باہر دستک. یہ تنوں وقت سے بحری جہاز کے لئے انتظار کرنا پڑا اعلی جوار میں Pampus اس سے پہلے کہ وہ کر سکتے ہیں میں داخل بندرگاہ کی ایمسٹرڈیم.

کام کے شروع میں 1887 اور پیدا کرنے جزیرہ اور فورٹ کی ضرورت ڈوبنے کے 3,800 ڈھیر اور درآمد کے 45 ہزار کیوبک میٹر کی ریت ہے. یہ لیا ڈچ آٹھ سال اور ƒ 800,000 ( 8,559,172) کی تعمیر کے لئے قلعہ ہے ۔ [حوالہ درکار]

قلعہ تعمیر کیا جاتا ہے کی اینٹوں اور کنکریٹ. قلعہ ایک بیضوی شکل کے اور مرکزی عمارت سے تین منزل ہے. گراؤنڈ فلور کے فرش پر تھے فوجیوں' سہ ماہیوں ، باورچی خانے ، لانڈری ، دو کوئلے سے چلنے والے بھاپ کے انجن کے 20 hp, دو dynamos ، ٹیلی گراف ، فرسٹ ایڈ سٹیشن, اور رسالے. سب سے زیادہ کلاس رومز تھے جنوب کی جانب واقع قلعہ کے. ایک آٹھ میٹر خشک کھائی گھیر عمارت ہے. سرنگوں پر شمال اور جنوب سے متصل گراؤنڈ فلور کے فرش کی تعمیر کے لئے counterscarp. اس counterscarp ہے کنکریٹ سے بنا اور اس میں موجود ایک کاراگار ، فورج ، اور کئی فراہمی کے کمرے. کے سب سے اوپر پر counterscarp ہے منڈیر فراہم کرنے کے لئے قریب میں دفاع. ایک بڑی glacis گھیر پوری فورٹ.

تاریخ[ترمیم]

فورٹ کمیشن کیا گیا تھا 1895 میں. اس کے ساتھ مسلح کیا گیا تھا چار Krupp 240 ملیمیٹر (0.8 فٹ) L35 (35 calibers طویل) گن میں تعینات دو hydraulically کی شلیکریا نیزوں کے دو بندوقیں میں سے ہر ایک. برقی لفٹیں لایا گولے اور کارتوس سے رسالے پر گراؤنڈ فلور. ان گنوں کی فائرنگ ، ایک شیل کے 280 کلوگرام (9,877 oz) کی ایک رینج کے لئے اپ کرنے کے لئے 8 کلومیٹر (5.0 میل). ہر ایک بندوق تھا ایک جہاز کے عملہ کے ایک جو این سی او اور چھ گنرس, جو حاصل کر سکتے ہیں سے دور ایک شاٹ ہر چھ منٹ. (ایک تصویر کے لئے ایک اسی طرح کے اور بھی موجودہ cupola کے ساتھ یکے بعد دیگرے دو Krupp بندوقیں دیکھ فورٹ کوپاکبانا.)

Pampus میں سے ایک تھا صرف چار قلعوں میں دفاع کی لائن کے ساتھ مسلح ، بڑے صلاحیت بندوقیں. (دیگر تین قلعوں تھے کلوں کے قریب IJmuiden, Velsen ، اور Spijkerboor.) Pampus بھی تھا دو عہدوں کے لئے 57mm (2.2") فوری فائرنگ بندوقیں کے لئے بند-دفاع میں. اس counterscarp منعقد چار M90 گارڈنر مشین گن پر چوکی mounts کے لئے دفاع کی کھائی ہے ۔

Gardner M90 machine gun on field mount

Pampus تھا کی سہولیات کے لئے ایک مستقل چوکی کے 200 مردوں کے, لیکن صرف اس وقت حاصل ہے کہ طاقت کیا گیا تھا پہلی عالمی جنگ کے دوران. 1926 میں فورٹ موصول emplacements کے لئے تین اینٹی ہوائی جہاز بندوقیں. فورٹ کبھی نہیں دیکھا کارروائی اور تکمیل میں 1932 کے Afsluitdijk کاٹ IJsselmeer سے دور کھلے سمندر. اس مرحلے پر Pampus کھو دیا اس کی اسٹریٹجک کردار اور 15 جولائی 1933 فوجی ترک کر دیا اس کے بعد ہٹا دیا اینٹی ہوائی جہاز بندوقیں.

دوسری عالمی جنگ کے دوران جرمن قابض فوجوں ہٹا دیا Krupp بندوقیں ، نیزوں ، اور دیگر دھاتی استعمال کرنے کے لئے سکریپ سٹیل. 1941 اور 1943 میں وہ فورٹ کے لئے ہدف پریکٹس ہے, انسٹال کرنے سے پہلے کچھ 88 (3.5") اینٹی ہوائی جہاز بندوقیں. جرمن ڈوبکی بمبار استعمال 250 کلوگرام (8,818 oz) ٹھوس بم کے لئے ان کی پریکٹس. ان میں موجود ایک گلاس ٹیوب کے ساتھ بھرا ہوا کیمیکل. ٹیوب کے توڑ پر اثرات جاری ، رنگ دھواں نشان زد کرنے کے اثرات کے نقطہ نظر.

میں تلخ موسم سرما 1944 کے لوگوں کی ایمسٹرڈیم بھر میں واک کے لئے آئس سالویج میں لکڑی کی قلعہ جلانے کے لئے گرمی کے لئے. کے بعد جرمن ہتھیار ڈالنے کے حکام کے استعمال کے لئے جزیرے کے اختیار پھٹا بارودی مواد. گولہ بارود کہ اب کوئی ہو سکتا ہے defused تھا دھماکہ.

وہاں تھے کچھ کی منصوبہ بندی میں 1951 کے لئے سائٹ ایک طیارہ شکن بیٹری موجود ہے ، لیکن 9 اکتوبر 1952 قلعہ قرار دیا گیا سرپلس اور منتقل کر دیا گیا سویلین حکام کو ضائع کرنے کے لئے. اس کے بعد جون میں 1985, حکومت scouted فورٹ ایک آنکھ کے ساتھ بحال کرنے کے لئے ، جزیرے اور یہ عوام کے لئے قابل رسائی ہے. منصوبہ بندی مسودہ تیار کیا گیا تھا اگلے سال میں اور Pampus فاؤنڈیشن (Stichting Pampus) قائم کیا گیا تھا لانے کے لئے ان منصوبوں کے لئے سود مند ثابت. فاؤنڈیشن خریدا قلعہ میں 1990, میں اور 1992 میں فورٹ موصول ایک نگران ہے. اس کے بعد قلعہ قبضہ کیا گیا ہے مسلسل.

وہاں اب بھی ہے ایک بندوق میں Pampus, ایک 88 ملیمیٹر (0.3 فٹ) سے ایک جرمن مائن سویپر گیم تھا کہ تباہ کے دوران طوفان میں 1917 کے جزیرے کے شمال میں Terschelling. کئی سالوں کے بعد برتن کی کمی ، نکرشن ناگاہ برآمد بندوق, جس کے ختم ہونے کے لئے عطیہ Pampus فاؤنڈیشن. بندوق میں نصب کیا گیا تھا کی بندرگاہ Pampus پر 4 فروری 2003.

موجودہ حیثیت[ترمیم]

میں 2007, قلعہ تھا جزوی طور پر بحال کیا. یہ ہے عوام کے لئے کھلا اپریل سے اکتوبر ، منگل اتوار; €17.50 داخلہ دونوں شامل ہیں قلعہ اور راؤنڈ ٹرپ فیری سے Muiden. جزیرے کے تقریبا تین کلومیٹر ساحل سے اور Muiden فیری کے ارد گرد لیتا ہے 20 منٹ وہاں حاصل کرنے کے لئے. ہیں بھی براہ راست گھاٹ سے ایمسٹرڈیم ، اور ایک کر سکتے ہیں تک پہنچنے کے قلعہ کی طرف سے پرائیویٹ جہاز ہے.

کے نام سے منسوب جزیرے[ترمیم]

  • 1946 ء میں ، ایک برطانوی جہاز کا نام سلطنت للی لئے مختص کیا گیا تھا ڈچ حکومت جس میں نام تبدیل کر دیا اس کے Pampus.
  • ایوی ایشن ریڈیو بیکن PAM (Pampus) VOR
Panorama of the fort in 2013

بیرونی روابط[ترمیم]

[[زمرہ:بحری قلعہ]]