صالح کمبوہ مسجد

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
Saleh Kamboh Mosque
Mosque of Saleh Kamboh (WCLA).jpg
بنیادی معلومات
مقاملاہور, پنجاب، پاکستان, پاکستان
مذہبی انتساباسلام
مکتب فکرHanafi
ملکپاکستان
تعمیراتی تفصیلات
نوعیتِ تعمیرMosque
طرز تعمیراسلامی فن تعمیر
تاریخ تاسیس1659
تفصیلات
گنبد3

صالح کمبوہ مسجد پاکستان کے صوبہ پنجاب میں ایک مسجد لاہور میں واقع ہے۔ یہ مسجد مغل بادشاہ شاہ جہاں کے دور میں دربار کے مورخ محمد صالح کمبوہ نے تعمیر کروائی تھی۔ اگرچہ یہ مسجد اورنگ زیب کے دور میں تعمیر کی گئی تھی ، لیکن اس میں شاہجہانی فن تعمیر کی خصوصیات شامل ہیں۔

پس منظر[ترمیم]

محمد صالح کمبوہ مغل بادشاہ شاہ جہاں کے زمانے میں خطاطی اور دربار مورخ تھا۔ ان کا سہرا شاہ جہاں کی سوانح حیات شاہجہان نامہ کو مرتب کرنے کا ہے۔ پانچ سو فوجیوں کے کمانڈر ہونے کے علاوہ ، انہوں نے صوبہ پنجاب کے گورنر کی حیثیت سے بھی خدمات انجام دیں۔ تاریخی ریکارڈ کے مطابق ، اس کی موت بنگال کے گورنر اسلام خان دوم کے دور حکومت میں لڑتے ہوئے ہوئی۔ [1] یہ مسجد صالح کمبوہ نے 1659 ء میں بنائی تھی۔ [2]

فن تعمیر[ترمیم]

مسجد کا نماز ہال

اگرچہ یہ مسجد مغل بادشاہ اورنگ زیب کے دور میں تعمیر کی گئی تھی ، شاہ جہاں کے دور کی تعمیراتی خصوصیات مسجد میں موجود ہیں۔ ان میں پھولوں سے متعلق عربی ، انٹیلیسمنٹ کاشی ، فریسکو ورکس ، اور مسجد کے اندرونی حصے میں ملٹی فیل آرچ شامل ہیں ۔ [1] اس مسجد میں تین گنبد ہیں۔ اگرچہ اس کے سامنے کے حصے کی تشکیل نو کر دی گئی ہے ، لیکن اس میں اب بھی مسجد کے نام کا نوشتہ موجود ہے۔ پاکستان ٹوڈے نے لکھا ہے کہ اندرونی دیواریں کبھی وزیر خان مسجد اور سنہری مسجد کی دیواروں کی طرح سجتی تھیں۔

رائے بہادر کنہہیا لال ، اپنی کتاب ، تاریخ لاہور میں لکھتے ہیں: [1]  

یہ حیرت انگیز مسجد موچی گیٹ کے اندر واقع ہے۔ جو بھی موچی گیٹ کے راستے شہر میں داخل ہوتا ہے ، اسے موچی گیٹ سے سیدھے ہی اس شاندار اور رنگین عمارت کا پتہ چلتا ہے۔ یہ چھوٹی سی مسجد ایک زمانے میں بہت ہی جامع اور خوبصورت تھی۔

تحفظ[ترمیم]

انجمن تاجران موچی گیٹ نامی ایک مقامی ادارہ مسجد کی دیکھ بھال کا ذمہ دار ہے۔ صوبہ پنجاب کے محکمہ آثار قدیمہ نے اس مسجد کو ایک محفوظ یادگار قرار دیا ہے۔ مسجد کے احاطے میں دکانیں بھی توڑ جا رہی ہیں۔ [3]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. ^ ا ب پ "Saleh Kamboh Mosque". Pakistan Today. 28 November 2015. اخذ شدہ بتاریخ 17 جنوری 2018. 
  2. "LAHORE: Committee on Saleh Kamboh mosque yet to meet". Dawn. 31 August 2004. اخذ شدہ بتاریخ 17 جنوری 2018. 
  3. "Saleh Kamboh – 450-year old mosque". Pakistan Today. 25 September 2016. اخذ شدہ بتاریخ 17 جنوری 2018.