صومالی لینڈ کا پرچم

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
یہاں جائیں: رہنمائی، تلاش کریں
Flag of Somaliland (Orange).svg

صومالی لینڈ کے ریاستی پرچم صومالی لینڈ، ایک خود اعلان جمہوریہ بین الاقوامی سطح پر صومالیہ کے ایک خود مختار علاقے کے طور پر تسلیم کیا جاتا ہے کہ میں استعمال کیا جاتا ہے. 1991 میں اس کے اپنے مقامی حکومت قائم کرنے کے بعد، خطے کی خود اعلان آزادی کسی بھی ملک یا بین الاقوامی تنظیم کی طرف سے غیر شناخت شدہ رہتا ہے.[1][2] یہ سبز، سیاہ، سفید اور سرخ رنگ کے پان عرب رنگوں پر مشتمل ہے. سبز پٹی پر، سفید رسم الخط میں شہدا، سعودی عرب کے پرچم کے اس کی طرح نہیں ہے.

صومالی لینڈ کے آئین، مئی 31st، 2001، ریفرنڈم کے ذریعے منظور کے طور پر:

'آرٹیکل 7: پرچم، نشان اور قومی ترانہ'

'1.' صومالی لینڈ کے جمہوریہ کے پرچم تین افقی متوازی اور مساوی حصوں پر مشتمل ہو گی، جس میں سبز رنگ جاتا ہے اور عربی زبان لا الہ بیمار میں سفید میں اس کے بیچ میں لکھ دیا گیا ہے سب سیکشن، -Allah، محمدی رسول (لا إله إلا الله محمد رسول الله، خدا کے سوا کوئی معبود نہیں ہے، اور محمد اللہ کے رسول ہیں)؛ درمیانی حصے سفید ہے اور اس کے مرکز میں ایک سیاہ ستارہ اوپر ہے؛ اور سب سے نیچے والے حصے پر سرخ رنگ جاتا ہے.

پرچم کے استعمال کے لئے قواعد[ترمیم]

حکومت پرچم استعمال کرنے کے بارے اصولوں باہر قائم. اس احترام کے ساتھ علاج کیا اور بہت احتیاط اور حساسیت کا استعمال کیا جانا چاہئے. ایمان کی اسلامی اعلان اسلام میں بڑی اہمیت ہے کیونکہ، اسلام وغیرہ کے پہلے ستون، ضوابط خاص پرچم کے استعمال پر کی گئی ہیں.

سرنگوں[ترمیم]

یہ شہدا ہے کیونکہ سرنگوں رہے پرچم پرواز کرنے صومالی حرام ہے اس پر لکھا ہے کہ یہ ایک غیر اسلامی اور اسبی ہو جائے گا تو (جس کا کہنا ہے عربی میں خدا کے سوا تمہارا کوئی معبود نہیں اور محمد اللہ کے رسول ہیں) پرچم کا علاج کرنے کا طریقہ. یہاں تک کہ صدر تو یا کے ساتھ کسی ایک اعلی صومالی لینڈ سرکاری حیثیت کو مرتا، پرچم سرنگوں پر اڑ نہیں کرتا. صومالی محمد حاجی ابراہیم Egal میں کے دوسرے صدر کی موت کے بعد، وہ ایک ریاست کا جنازہ اور صومالیہ کے ہزاروں موصول ان کے جنازے کا مشاہدہ اور اس کی موت لیکن صومالی لینڈ کے پرچم بجائے روایتی سرنگوں اشارہ سے بھرا مستول پر اٹھایا گیا تھا ماتم پر آتے ہیں. اس کے علاوہ، ایک شخص سرنگوں میں پرچم کو کم دیکھا جاتا ہے، تو وہ جیل یا کورٹ میں لے جایا جا سکتا ہے اور یہ ایک جرم کے طور پر غور کیا جائے گا. اسی طرح کے قوانین، اسی وجہ سے، میں بھی سعودی عرب کے پرچم اور ایران کا پرچم پر لاگو.

متعلقہ صفحہ[ترمیم]