ضلع ایوب

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
ضلع
پیری لوٹی کیفے سے گولڈن ہارن کا نظارہ
پیری لوٹی کیفے سے گولڈن ہارن کا نظارہ
استنبول میں ایوب سلطان کا مقام
استنبول میں ایوب سلطان کا مقام
ملکترکی
صوبہصوبہ استنبول
حکومت
 • میئرDeniz Koken
 • گورنرOsman Kaymak
رقبہ[1]
 • ضلع223.78 کلومیٹر2 (86.4 میل مربع)
آبادی (2012)[2]
 • شہری349,470
 • ضلع356,512
منطقۂ وقتمشرقی یورپی وقت (UTC+2)
 • گرما (گرمائی وقت)مشرقی یورپی وقت (UTC+3)
ٹیلی فون کوڈ0-212
ویب سائٹwww.eyup.bel.tr www.eyup.gov.tr

ضلع ایوب (انگریزی: Eyüp) ترکی کا ایک ضلع ہے جو صوبہ استنبول میں واقع ہے۔[3] یہ ضلع گولڈن ہارن سے لے کر بحیرہ اسود کے ساحل تک پھیلا ہوا ہے۔ ضلع ایوب تاریخی لحاظ سے ایک اہم علاقہ ہے ، خاص طور پر ترکی کے مسلمانوں کے لئے کیونکہ اس علاقے میں حضرت ایوب انصاری رضی اللہ عنہ کا مزار ہے۔ حضرت ایوب انصاری رضی اللہ عنہ حضرت محمد ﷺ کے رشتہ دار اور صحابی تھے۔

تاریخ[ترمیم]

جدید ضلع ایوب بازنطینی دور سے بھی پہلے ایک بستی کا مقام تھا ، جسے کوسمیئن (یونانی: Κοσμίδιον) کہا جاتا تھا۔قسطنطنیہ کے زوال کے بعد ، اس علاقے کا نام ابو ایوب الانصاری (ترکی میں Eyüp) رکھا گیا ، جو محمد صلی الله عليه وسلم کے ایک ساتھی (انصاری) تھے جو 674–678 میں قسطنطنیہ کے پہلے عرب محاصرے میں شہید ہوئے تھے۔

ایوب الانصاری کی مسجد اور مزار[ترمیم]

کچھ مسلم ذرائع نے بیان کرتے ہیں کہ ابتدائی اسلام کی متعدد اہم شخصیات نے 674–678 کے قسطنطنیہ محاصرے میں حصہ لیا ، جیسے ابن عباس ، ابن عمر اور ابن الزبیر۔ ابو ایوب ان میں سب سے نمایاں طور پر سامنے آئے۔ مسلم روایت کے مطابق ، قسطنطنیہ چہارم نے ان کی قبر کو تباہ کرنے کی دھمکی دی تھی ، لیکن خلیفہ نے متنبہ کیا کہ اگر اس نے ایسا کیا تو اس کے زیر اقتدار عیسائیوں کو تکلیف پہنچے گی۔ قسطنطنیہ کی فتح عثمانیہ کے بعد درویش شیخ شمس الد ین کے ذریعہ 1453 میں یہ قبر "دوبارہ دریافت" ہوئی تھی ، اور سلطان محمود دوئم (ر 1444–1446 ، 1451–1481) نے سنگ مرمر کی قبر تعمیر کرنے کا حکم دیا تھا اور اس سے متصل ایوب سلطان مسجد۔ یہ روایت بن چکی تھی کہ عثمانی سلطانوں کوتخت نشینی کے وقت عثمانی تلوار اسی درگاہ میں دی گٰی۔

استنبول میں ایوب سلطان مسجد ایک مقدس مقام ہے۔حضرت ایوب انصاری رضی اللہ عنہ کے مزار مبارک میں ایک پتھر بموجعد ہے جس پر پیغمبر اسلام حضرت محمد ﷺ کے نقش مبارک موجود ہیں۔ چونکہ عثمانی دور کے متعدد عہدیدار ابو ایوب کے آرام گاہ کے قریب دفن ہونے کی خواہش رکھتے تھے لہذا یہ قبرستان استنبول کی ایک انتہائی مطلوبہ جگہ بن گیا۔ اس کے علاوہ مسجد کے قریب کچھ عثمانی وزرا کے مزار بھی موجود ہیں۔

حضرت ابو ایوب مسجد کا مرکزی دروازہ


حضرت ابو دردہ کا مزار[ترمیم]

قبر حضرت ابو دردہ

ابو دردہ رضی اللہ عنہ کا مزار بھی ضلع ایوب میں واقعہ ہے جبکہ کچھ تاریخ دان اس بات سے متفق نہیں اور ان کے خیال میں ان کی قبر دمشق میں ہے۔ اس کے علاقے کے لوگوں کی عقیدت آپ سے بہت زیادہ ہے۔

جڑواں شہر[ترمیم]

شہر ضلع ایوب کا جڑواں شہر Prijepolje ہے۔

مساجد[ترمیم]

ضلع ایوب کی کچھ مساجد :

مزید دیکھیے[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "Area of regions (including lakes), km²". Regional Statistics Database. Turkish Statistical Institute. 2002. اخذ شدہ بتاریخ 05 مارچ 2013. 
  2. "Population of province/district centers and towns/villages by districts - 2012". Address Based Population Registration System (ABPRS) Database. Turkish Statistical Institute. اخذ شدہ بتاریخ 27 فروری 2013. 
  3. انگریزی ویکیپیڈیا کے مشارکین. "Eyüp".