طارق شاہ

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

طارق شاہ (انگریزی: Tariq Shah) 1952ء میں خیبر پختونخوا کے ضلع مردان میں پیدا ہوئے تھے۔ ان کی بطور ہیرو پہلی اردو فلم اپریل فول تھی جبکہ مرحوم نے پشتو فلم شہباز سے اپنے فلمی کیریئر کا آغاز کیا تھا۔ طارق شاہ نے پشتو، اردو اور پنجابی کی 150 سے زائد فلموں میں کام کیا، وہ ہیرو بننے کے خواہش مند مگر بطور ولن عوام نے زیادہ پسند کیا۔ بطور پروڈیوسر بھی طارق شاہ نے متعدد پشتو فلمیں بنائی۔ طارق شاہ نے اپنے بڑے بیٹے ببرک شاہ کو بھی عجب گل کی فلم میں بطور ہیرو متعارف کروایا۔ طارق شاہ 10 دسمبر 2011ء کو اچانک دل کا دورہ پڑنے سے لاہور میں انتقال کر گئے۔

معلوماتی کیریئر[ترمیم]

وہ ایک مشہور سیاسی خاندان سے سید عبدالقق کا بیٹا تھا. انہوں نے اپنی فلم کیریئر کا آغاز اپریل فول میں فلم آسیہ بیگم کے ساتھ ہیرو کے طور پر شروع کیا جسے 1977ء میں جاری کیا گیا. اس کے بعد وہ پشتو فلموں میں ھلنایک اور ہیرو کے طور پر پنجابی فلموں میں منتقل ہو گئے.

وفات ذِکر[ترمیم]

پہلے ہی وہ ہیپاٹائٹس کے ساتھ مصیبت میں تھا اور چند ہفتوں بعد انہیں طبی حوالہ جات کے ذریعہ لیور ٹرانسپلانٹیشن کے لیے مشورہ دیا گیا تھا. اس آپریشن سے گزرنے کے لیے بہت بڑا اخراجات کے لیے، ان کے بیٹے ببرک شاہ نے مالیاتی امداد کے لیے سرکاری شعبے سے درخواست کی تھی لیکن اس کی موت نے ان مہنگی طبی آپریشن کی اجازت نہیں دی تھی. مصطفی قریشی، غلام محی الدین، سنگیتا، ریمبو اور فلم انڈسٹری کے کئی دیگر شخصیات نے جنازہ نماز میں حصہ لیا.

بیرونی روابط[ترمیم]