عاطف اسلم

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
عاطف اسلم
محمد عاطف اسلم
Atif Aslam at Badlapur.jpg
2015 میں بدلاپور کے ایک ایونٹ میں

معلومات شخصیت
پیدائش 12 مارچ 1983ء (عمر 37 سال)[1][2][3]
وزیر آباد
قومیت پاکستانی
زوجہ سارہ بھروانہ
اولاد 2
عملی زندگی
مادر علمی ڈویژنل پبلک اسکول  ویکی ڈیٹا پر (P69) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
پیشہ گلو کار،  گلو کار-گیت نگار،  اداکار،  فلم اداکار  ویکی ڈیٹا پر (P106) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دور فعالیت 2004 – حال
اعزازات
دستخط
Atif-aslam--transparenet-signature.png
 
ویب سائٹ
ویب سائٹ aadeez.com
IMDb logo.svg
IMDB پر صفحات  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

محمد عاطف اسلم ایک معروف پاکستانی گلوکار اور اداکار ہیں جو پاکستانی شہر وزیرآباد میں پیدا ہوئے اور راولپنڈی، لاہور میں تعلیم حاصل کی۔ وہ 12 مارچ، 1983ء میں پیدا ہوئے۔ وہ زیادہ تر اردو اور ہندی زبان میں گاتِے ہیں. اس کے ساتھ ہی انہوں نے پنجابی اور بنگالی میں بھی گایا ہے. 2008 میں ان کو تمغہ امتیاز سے نوازا گیا جو پاکستانی شہریوں کو دیا جانے والا چوتھا بڑا اعزاز ہے اور بہت سے لکس سٹائل اعزازات بھی ملے ہیں. انہوں نے بول (فلم) سے اپنی اداکاری کا آغاز کیا. ان کے مشہور گیت، تو جانے نا ، عادت، ہم کس گلی جارہے ہیں، وہ لمحے، دوری اور تیرے بن، کچھ اس طرح ہیں۔

ابتدائی دور[ترمیم]

9 سال کی عمر میں وہ اپنے اہل خانہ کے ہمراہ وزیرآباد سے لاہور منتقل ہو گئے جہاں انہوں نے ڈویژنل پبلک اسکول میں داخلہ لیا۔ 1995ء میں وہ لاہور آئے اور ڈویژنل پبلک اسکول ماڈل ٹاؤن لاہور میں اپنی تعلیم جاری رکھی۔ انہیں اسکول کی کرکٹ ٹیم میں گیند باز کی حیثیت سے منتخب کر لیا گیا۔ انہوں نے پاکستان کرکٹ ٹیم میں جانے کے لیے سر توڑ کوشش کی۔

انھوں نے اپنی ثانوی تعلیم، پی اے ایف کالج لاہور میں جاری رکھی اس دور میں انھیں موسیقی سے محبت ہو گئی۔ ان کے بڑے بھائی کے پاس 8000 گیتوں کا مجموعہ موجود تھا جس میں ہر قسم کے گیت موجود تھے۔ وہ انھیں سنتے رہتے اور اسی دور میں انہوں نے اپنی آواز میں نکھار پیدا کیا اور بہت جلد گلوکاری سیکھنے لگے۔ انہیں کرکٹ کا جنون کی حد تک شوق تھا۔ وہ شیپز کرکٹ کلب میں مشق کیا کرتے، جہاں انہیں ماضی کے مایہ ناز کرکٹ کھلاڑی عمران خان مختلف مشورے دیتے تھے۔

موسیقی کا دور[ترمیم]

عاطف اسلم نے گلوکاری کا آغاز جل بینڈ میں مرکزی صداکار کی حثیت سے کیا۔ اس کا پہلا گانا عادت بہت جلد پاکستان اور انٹرنیٹ کے ذریعے باقی دنیا میں مشہور ہو گیا۔ اس گانے نے عاطف اسلم کو ایک الگ پہچان دی۔ اس کے بعد جل میں عاطف اور دوسرے رکن گوہر میں اختلافات پیدا ہو گئے اور اس کے بعد عاطف نے اکیلا گانا شروع کیا اور اپنی پہلی البم جل پری ریلیز کی۔

ذاتی زندگی[ترمیم]

اس نے 29 مارچ 2013 کو لاہور میں ماہر تعلیم سارہ بھروانا سے شادی کی۔ ان کا پہلا بچہ 2014 میں پیدا ہوا ، جس کا نام احد عاطف اسلم تھا۔ وہ اپنے دوسرے بیٹے کے ساتھ ، دسمبر 2019  میں ایک بار پھر والدین بن گئے۔

بالی وڈ[ترمیم]

جل پری اپنی منفرد موسیقی اور عاطف اسلم کی دلکش آواز کی بدولت بہت مقبول ہوئی۔ اس مقبولیت نے بالی وڈ فلموں کے دروازے ان پر کھولے اورانھیں نے بھارتی فلموں میں پس پردہ گلوکاری کا آغاز شروع کیا۔ بہت جلد عاطف پاکستان و ہندوستان دونوں میں نوجوان نسل کے پسندیدہ گلوکار بن گئے۔

گانے کا انداز، اثر اور پہچان[ترمیم]

موسیقار اور گلوکار سجاد علی نے کہا ، "آپ دیکھ سکتے ہیں کہ یہاں تک کہ ہندوستان میں بھی بڑے فنکار عاطف کے گانے کے انداز ، دھن ، کہاں سے منتخب کریں ، کہاں سے بنائیں اور نوٹ بھی جاری کریں ، کی کاپی کرنے کی کوشش کرتے ہیں۔ ایسا نہیں ہے کہ وہ خراب گلوکار ہیں ، وہ کافی اچھا گاتے ہیں ، لیکن آپ دیکھ سکتے ہیں کہ وہ عاطف کے اظہار اور لہجے میں گانے کی کوشش کیوں کرتے ہیں "۔ اریجیت سنگھ ، ہندوستان کے سب سے مشہور گلوکاروں میں سے ایک ، اکثر اپنے محافل موسیقی میں اکثر عاطف اسلم کے گیت گاتے ہیں اور اکثر اسی طرح کے گانے کی وجہ سے عاطف اسلم سے تشبیہ دی جاتی ہے۔ اس کے بارے میں ، عاطف اسلم نے کہا "اگر خدا کسی پر مہربانی کرتا ہے تو آپ بھی ان کا احترام کریں۔ اریجیت کو نوازا گیا ہے اور لوگوں کو ان کا احترام کرنا چاہئے۔ میں کسی پر قابو پانے والا نہیں ہوں۔ ہمیں سمجھنے کی ضرورت ہے کہ نمبر ون جیسی کوئی چیز نہیں ہے۔" مشہور پلے بیک گلوکار جبن نوتیال اور ارمان ملک نے اپنے یوٹیوب چینل پر اسلم کے گانوں کا احاطہ کیا۔ پلے بیک گلوکار میکا سنگھ نے بھی اسلم کی گلوکاری کی تعریف کی۔ آسکر یافتہ میوزک ڈائریکٹر آے آر رحمان نے ایک پروگرام میں کہا انٹرویو - "تحفے میں ، اس کی آواز بہت اچھی ہے" جب ان سے پوچھا گیا کہ وہ اسلم کے بارے میں کیا خیال ہے۔ معروف میوزک ڈائریکٹر جوڑی وشال شیکھر نے کہا "عاطف اسلم کے بارے میں ایک بات یہ ہے کہ اس کی آواز جادو ہے۔ اس کی آواز کا معیار ناقابل یقین ہے۔ بہت سارے لوگ اس کے ساتھ کام کر رہے تھے۔ اور اس کی آواز میں کچھ ہے۔ کچھ ہے۔ "۔  مشہور میوزک ڈائریکٹر میتھون نے ایک اور انٹرویو میں کہا -" مجھے ہمیشہ عاطف اسلم کی آواز پسند آئی۔ وہ اپنی گائیکی کے ذریعے جذبات کا اظہار کرنے میں ماہر ہیں "۔ مشہور میوزک ڈائریکٹر امال ملک نے کہا" یہ تھا جب حقیقت میں عاطف اسلم نے میری کمپوز گائی تو ایک حقیقی خواب میرے لئے سچ ثابت ہوتا ہے۔ لیجنڈری میوزک ڈائریکٹر پریتم نے ایک رئیلٹی شو میں کہا "شاید کوئی عاطف سے بہتر گائے۔ لیکن وہ گانا جو عاطف کرتا ہے ، صرف وہ ہی کرسکتا ہے۔ یہ اس کی شناخت کے بارے میں ہے۔ انہوں نے کہا کہ مشہور پلے بیک گلوکار موہت چوہان کی تمام تعریفیں کر رہے ہیں: "مجھے اس لڑکے سے پیار ہے اور میں اس کے گانوں سے بھی پیار کرتا ہوں" ،

اریجیت سنگھ سے تقابل کے بارے میں ، میوزک ڈائریکٹر عمال ملک نے کہا "... کسی کا موازنہ عاطف اسلم سے نہیں سکتے ، وہ سینئر ہیں اور برسوں سے ہیں. اریجیت اریجیت ہیں ، عاطف عاطف ہیں ، ان کے پاس ان کی اپنی طرزیں اور طاقتیں ہیں.

گلوکار عالمگیر نے پاکستان میں پاپ موسیقی کو زندہ رکھنے پر عاطف اسلم کا شکریہ ادا کیا۔ انہوں نے کہا: "میں پاپ کو زندہ رکھنے کے لئے عاطف کا شکر گزار ہوں۔ ان کی وجہ سے مجھے لگتا ہے کہ آج کے میوزک سین میں بھی میری موسیقی کی ایک جگہ ہے۔" اداکار سویاش رائے نے تصدیق کی کہ انھوں نے "گانے میں دلچسپی پیدا کی"۔ اداکار رنبیر کپور عاطف اسلم کو پسند کرتے ہیں اور ان کا کہنا تھا کہ ہندوستان میں اپنی فلموں کے ساتھ اپنی عجب پریم کی غضب کہانی کے ساتھ کامیابی کی ذمہ داری عاطف کو دیدنی چاہئے کیونکہ ان کی اس طرح کی پہنچ ہے۔ "وہ اپنے پورے دل اور جذبات سے گاتا ہے۔" اداکار ورن دھون اسلم کے بہت بڑے مداح ہیں اور ان کی خواہش تھی کہ وہ کسی فلم میں اپنے لیے بھی گوائیں۔ انہوں نے کہا: "میں عاطف کی آواز کا پرستار ہوں اور واقعتا میں چاہتا تھا کہ وہ میرے لئے گائے۔ مجھے نہیں معلوم تھا کہ یہ اتنی جلدی ہو گی!" بدلاپور میں جینا جینا کی طرف اشارو کرتے ہوئے۔ اداکارہ بپاشا باسو نے اسلم کی بڑی پرستار ہونے کا اعتراف کیا۔ انہوں نے ایک انٹرویو میں کہا: "میں ان کی نمبر ون پرستار ہوں۔ افہام و تفہیم کو فروغ دینے کے لئے موسیقی بہترین گاڑی ہے اور ہماری موسیقی لوگوں کو ساتھ لاتی ہے۔" عاطف اسلم اپنے مداحوں کو 'عادیز' کے نام سے پکارتا ہے.

تنقید[ترمیم]

عاطف کی مقبولیت اور موسیقی کی باقاعدہ تعلم نہ ہونے کی وجہ سے بہت سے سینئر گلوکار ان سے خوش نظر نہیں آتے اور ان کے گانوں کو خاطر خواہ اہمیت نہیں دیتے۔ مگر اس کے باوجود ان کو عوام میں پسند کا درجہ حاصل ہے۔

فلموگرافی[ترمیم]

فلم[ترمیم]

سال فلم کردار زبان
2011 بول مصطفَٰی اردو

صوتی ٹریک موسیقی ویڈیوز[ترمیم]

پاکستانی فلمیں[ترمیم]

سال گیت فلم
2011 گہو آج بول دو بول
ہونا تھا پیار
2015 دل کرے ہو من جہاں
2016 دل یہ ڈانسر ہو گیا ایکٹر اِن لا

بھارتی فلمیںگ[ترمیم]

سال گیت فلم
2006 تیرے بن بس ایک پل
2008 پہلی نظر میں ریس
2009 تو جانے نا عجب پریم کی غضب کہانی
2010 تیرے لیے پرنس
2012 پیا او رے پیا تیرے نال لو ہوگیا
تو محبت ہے (ری مکس)
2013 بے انتہا ریس 2
دل نہ جانے کیوں جاینتابھائی کی لو اسٹوری
آ بھی جا میرے مہرماں
2016 خیر منگدا اے فلائنگ جٹ
2017 ہور ہندی میڈیم
جانے دے قریب قریب سنگل
دل دیاں گلاں ٹائیگر زندہ ہے
2018 او ساتھی باغی 2

ریکارڈ نامہ[ترمیم]

مرکزی آرٹیکل: عاطف اسلم کا ریکارڈ نامہ

  1. Atif Aslam may unveil new song on his birthday. The Indian Express (23 February 2015). Retrieved 28 July 2017.
  2. Happy Birthday Shreya Ghoshal, Atif Aslam: Jukebox of their famous songs. دی انڈین ایکسپریس (12 March 2016). Retrieved 28 July 2017.
  3. Atif Aslam recently released a new single 'Younhi' on his birthday – The Express Tribune. The Express Tribune. (13 March 2017). Retrieved 28 July 2017.