عتیبہ

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

عتیبہ ( عربی: عتيبة ) سعودی عرب میں ایک قبیلہ ہے ۔ سعودی شاہی خاندان کے بہت سارے افراد کا ماؤں کے سلسلہ سے اسی قبیلے سےتعلق ہے جو پورے سعودی عرب اور مشرق وسطی میں تقسیم ہوتا ہے۔ عتیبہ قبیلہ بدوؤںسے بنا ہے۔ ان کا سلسلہ مضر خاندان سے جا ملتا ہے اور قیس علیان سے تعلق رکھتے ہیں۔ ان کا سابقہ نام بنو ہوازن تھا۔

شمالی قبیلوں کے سلسلے کی تحقیق زبانی روایت کے مطابق ( اسمٰعیل کی بجائے) عدنان سے شروع ہوسکتی ہے ۔ وہ جدید عتیبہ، انازہ ، تمیم ، عبد القیس اور قریش قبائل کا مشترکہ اجداد ہے۔ اگرچہ عدنان قبائلی نسب کے سربراہ ہیں ، لیکن نسلیات اور شاعر عام طور پر ان کی دو نسلوں کا حوالہ دیتے ہیں: اس کا بیٹا معاذ (بعد میں تمام شمالی عرب قبائل کے لئے ایک اجتماعی اصطلاح) اور ربیعہ اور مضر کا آباؤ اجداد ، اس کا پوتا نضر ۔ .

نضر کے بیٹے مضر، باپ قیس عیلان ( ہوازن اور عتیبہ کے اجداد)، ہوازن عتیبہ سے متعلق ایک اور قبیلہ ہے۔

قبیلہ کے مشترکہ اجداد یہ ہیں عتبیبہ ، گوزیاہ ، بنو جشام ، معاویہ ، بکر ، حوزین ، مانر ، عکرمہ ، خسافہ ، قیس ایلیون ، مدیر ، نزار ، معاد اور عدنان اسماعیلی ۔ پانچ یا چھ سو سال پرانا قبیلہ ، بنیادی طور پر سعودی عرب ، عراق ، کویت ، قطر اور متحدہ عرب امارات میں پایا جاتا ہے۔

نسب نامہ[ترمیم]

نسب نامے اور زبانی روایت کے مطابق قبیلہ عتیبہ اسلام سے پہلے کے خاندان ہوازن سے ہیں . ہوازن قیس علیان کی نسل سے ہیں (جو معد [عدنان کے بیٹے یا]) بنو عدنان کی نسل سے ہیں۔اولاد بنی اسمعیل (ابراہیم کے بڑے بیٹے اسماعیل علیہ السلام ) کی نسل سے ہیں۔[19] مؤرخ اور نسلیات ہشام ابن الکالبی کی آٹھویں صدی عیسوی کی واحد نامعلوم کاپی ، عظیم انبشٹری کی جانچ پڑتال کی گئی تو 1988 میں محمود فردوس ال ایڈم کے ذریعہ تصدیق ہوئی ، جس نے ورنر کاسل کی تحقیق میں ، نسخے کے کچھ حصے پائے ، 1940 کی دہائی کے دوران یونیورسٹی آف برلن اور کولون یونیورسٹی میں پروفیسر تھے۔ مخطوطہ کے مطابق: [1] [2]

"عتیبہ" ایک معیار سے منسوب ہے۔ ایک قبیلہ جو قبیلہ ہوزین سے ہے۔ (یہ نام ایک شخص سے ماخوذ ہے) اور وہ ، عتبہ ابن گوزایہ ابن جعشم ابن ابن معاویہ ابن بکر ابن ہوازن ہیں۔ ہوازن کے قبیلے (سب ڈویژن) پہلی صدیوں کے دوران ابتدائی وقت میں ہی اپنی اولاد میں سے ایک کے تحت متحد ہوگئے۔ ہوازن کی دوسری قومیں بھی اس کے گرد پھیل گئیں۔ ہوازن کے بیشتر قبیلے حجاز اور نجد کی سرزمین سے خدا کی (عظیم اور) وسیع اراضی کی طرف روانہ ہوئے (دوبارہ آباد ہوگئے)۔ شام (لیوینٹ) ، عراق ، مصر ، بہت دور مغربی سرزمین (شمالی افریقہ) ، فارس کی سرزمین اور اس کے آس پاس کے علاقوں میں پھیل گئے سوائے ان لوگوں کے جو اپنی سرزمین اور ملک چھوڑ نہیں سکتے تھے۔ جو لوگ باقی رہے ، انہوں نے ہمارے موجودہ وقت میں سب سے بڑا ہوازنی اتحاد تشکیل دیا ، اور اس کا نام عتیبہ رکھا۔ مزید برآں ، بکر اورتغلب قبائل بھی اس کے مشہور بینرز تلے جمع ہوئے۔

  1. "Arabia in Ancient History"۔ Centre for Sinai۔ اخذ شدہ بتاریخ 2009-04-16۔ نادرست |=مردہ ربط (معاونت)
  2. Dhadha، Zuhair۔ "The History of the Book 'The Great Ancestry' of Ma'ad and Yemen"۔ نادرست |=مردہ ربط (معاونت)