عرفان آفریدی

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
Irfan Afridi
ذاتی معلومات
مکمل نامMohammed Irfan Afridi
پیدائش24 مارچ 1985ء (عمر 37 سال)[1]
کراچی, Pakistan
تعلقاتشاہد آفریدی (uncle)
بین الاقوامی کرکٹ
قومی ٹیم
ماخذ: Cricinfo، 9 October 2018

محمد عرفان آفریدی (پیدائش: 24 مارچ 1985) یوگنڈا کے کرکٹر ہیں جو یوگنڈا کی قومی کرکٹ ٹیم کے لیے کھیلتے ہیں۔ وہ کراچی، پاکستان میں پیدا ہوئے، اور پاکستان کے سابق بین الاقوامی کرکٹر شاہد آفریدی کے بھتیجے ہیں۔

بین الاقوامی کیریئر[ترمیم]

انہوں نے ستمبر 2016 میں قطر کے خلاف یوگنڈا کے لیے بین الاقوامی ڈیبیو کیا۔ مئی 2017 میں، اس نے یوگنڈا میں 2017 آئی سی سی ورلڈ کرکٹ لیگ ڈویژن تھری ٹورنامنٹ میں کھیلا۔ ملائیشیا کے خلاف یوگنڈا کے میچ میں انہوں نے ناٹ آؤٹ 108 رنز بنائے اور مین آف دی میچ قرار پائے۔ اپریل 2018 میں، اسے ملائیشیا میں 2018 کے آئی سی سی ورلڈ کرکٹ لیگ ڈویژن فور ٹورنامنٹ کے لیے یوگنڈا کے اسکواڈ میں شامل کیا گیا۔ اسے ٹورنامنٹ سے پہلے ٹیم میں دیکھنے کے لیے کھلاڑی کے طور پر نامزد کیا گیا تھا۔ یوگنڈا کے ٹورنامنٹ کے دوسرے میچ میں برمودا کے خلاف انہوں نے 23 رنز دے کر چھ وکٹیں حاصل کیں اور مین آف دی میچ قرار پائے۔ یوگنڈا کے اگلے میچ میں، وانواتو کے خلاف، اس نے 51 رنز بنائے اور تین وکٹیں حاصل کیں، اور دوبارہ میچ کا بہترین کھلاڑی قرار پائے۔ وہ چھ میچوں میں پندرہ آؤٹ کے ساتھ ٹورنامنٹ کے سب سے زیادہ وکٹ لینے والے کھلاڑی کے طور پر ختم ہوئے۔ جولائی 2018 میں، وہ 2018-19 آئی سی سی ورلڈ ٹوئنٹی 20 افریقہ کوالیفائر ٹورنامنٹ کے لیے مشرقی ذیلی علاقے کے گروپ میں یوگنڈا کے اسکواڈ کا حصہ تھے۔[16] یوگنڈا کے ٹورنامنٹ کے تیسرے میچ میں روانڈا کے خلاف انہوں نے بارہ رنز کے عوض پانچ وکٹیں حاصل کیں اور مین آف دی میچ قرار پائے۔ وہ چھ میچوں میں تیرہ آؤٹ کے ساتھ کوالیفائنگ گروپ میں سب سے زیادہ وکٹیں لینے والے کھلاڑی کے طور پر ختم ہوئے۔ ستمبر 2018 میں، اسے 2018 افریقہ T20 کپ کے لیے یوگنڈا کے اسکواڈ میں شامل کیا گیا۔ اکتوبر 2018 میں، اسے عمان میں 2018 کے آئی سی سی ورلڈ کرکٹ لیگ ڈویژن تھری ٹورنامنٹ کے لیے یوگنڈا کے اسکواڈ میں شامل کیا گیا۔ یوگنڈا کے ٹورنامنٹ کے دوسرے میچ میں، امریکہ کے خلاف، آفریدی نے صرف ایک اوور کروایا، کیونکہ امپائر نے ان کے باؤلنگ ایکشن کو مشکوک سمجھا، اور اگر وہ جاری رہے تو وہ نو بال ہو جائیں گے۔ دو دن بعد، انٹرنیشنل کرکٹ کونسل (آئی سی سی) نے ان کے ایکشن کو رواداری کی اجازت سے اوپر سمجھا، اور یہ نتیجہ اخذ کیا کہ ان کا عمل غیر قانونی تھا۔ اور انہیں بین الاقوامی میچوں میں باؤلنگ کرنے سے روک دیا گیا۔

  1. "Who are the players that will represent Uganda at the Division III World Cricket League?". Kawowo. اخذ شدہ بتاریخ 01 نومبر 2018.