علی پاشا قلعہ

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
Ali Pasha Castle
Kalaja e Ali Pashes ne Butrint.jpg
Ali Pasha Castle
عمومی معلومات
معماری طرزEarly modern period
مقامButrint, صوبہ ولورہ Flag of Albania.svg البانیا
تکمیل18th Century

علی پاشا قلعہ ( البانوی: Kalaja e Ali Pashës ) البانیہ میں ایک محل ہے۔ اس کا نام تپیلینی کے علی پاشا کے نام پر رکھا گیا ہے جو 1820 تک وہاں مقیم تھا۔ موجودہ قلعے کو 1819 میں اس کی سطح سے 3 ٹاورز کے ساتھ دوبارہ تعمیر کیا گیا تھا۔ 1820 تک یہ علی پاشے ٹیپیلینا کی دوسری رہائش گاہ تھی۔

تاریخ[ترمیم]

15 ویں صدی کے آخر یا 16 ویں صدی کے اوائل میں وینیشین تسلط کے تحت تعمیر کیا گیا ، اس نے کورنفو پر وینیشینوں کو بٹرنٹ میں اور اس کے آس پاس ماہی گیری ، چرنے ، زیتون اور لکڑیوں کا استحصال کرنے کا ایک مضبوط گڑھ فراہم کیا۔ یہ سلطنت عثمانی سلطنت کے بڑھتے ہوئے متعدد تنازعات کا مرکز تھی ، اور متعدد مواقع پر ہاتھ بدل گئی۔ اسے 1798 میں پسپائی اختیار کرنے والی فرانسیسی فوج نے علی پاشا کے ہاتھ میں آنے سے بچانے کے لئے تباہ کیا تھا۔

بٹرنٹ میں علی پاشا سے منسوب یہ قلعہ بیزنت سے تقریبا 2. 2.4 کلومیٹر (1.5 میل) مغرب میں ہے۔ یہ قلعہ 17 ویں صدی کے آخر یا 18 ویں صدی کے شروع میں ایک قلعہ دار جائیداد کے مرکز کے طور پر شروع ہوا۔ علی پاشا نے سن 1804 کے آس پاس اس ڈھانچے پر قابو پالیا اور دفاعی بہتریوں کا سلسلہ بھی انجام دیا جس میں بندوق کی بیٹریوں کی تنصیب بھی شامل ہے۔ اس کے چھوٹے سائز کے پیش نظر یہ امکان نہیں ہے کہ یہ قلعہ سمندر سے بٹرنٹ تک رسائی پر قابو پانے کے علاوہ کسی اور چیز کے طور پر کام کرتا تھا ، اور اس کا مقابلہ ٹیپیلینا ، جیجروکاسترا اور آئیواناینا کے علاقے میں علی کے زیادہ قابل قلعوں سے نہیں کیا جاسکتا ہے۔

مذید دیکھیئے[ترمیم]

  • البانیہ میں قلعے
  • البانیہ کا فن تعمیر

حوالہ جات[ترمیم]