ایپی فینی

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
(عید ظہور خداوند سے رجوع مکرر)
Jump to navigation Jump to search
ایپی فینی
عید ظہور خداوند
Edward Burne-Jones - The Adoration of the Magi - Google Art Project.jpg
عرفیت مسیح کا بپتسمہ، یوم شاہان ثلاثہ، ظہور
منانے والے مسیحی برادری
قسم چرچ سروس، جاڑے کی تیراکی، دروازے پر چاک لگانا، گھریلو برکتیں، اسٹار سنگنگ
اہمیت
تاریخ
تکرار سالانہ
منسلک عشرۂ عید ظہور خداوند، عشرۂ کرسمس، کرسمس، خداوند کا بپتسمہ، ولادت مسیح

عید ظہور خداوند، عید ظہور مسیح اور عید ظہور[1] ایک تہوار جو مسیحی لوگ یسوع مسیح کے خدا کے اوتار میں دنیا پر نزول کی خوشی میں مناتے ہیں۔ مغربی مسیحیت میں یہ تہوار خصوصاً بالک مسیح سے مجوسیوں کے ملنے آنے کی یاد میں منایا جاتا ہے۔ اس دن مغربی مسیحی یہود و غیر یہود کی طرف یسوع کا انسانی شکل میں خدا بنا کر بھیجے جانے کا جشن مناتے ہیں۔ کچھ مغربی مسیحی فرقوں میں عید ظہور خداوند کا پہلا روز عشرۂ عید ظہور خداوند کا آغاز ہوتا ہے۔[2] مشرقی مسیحیت میں یہ تہوار صرف دریائے یردن میں مسیح کو بپتسمہ دیے جانے اور دریا کی دونوں جانب ابن اللہ کی شکل میں خدا کے ظہور کی یاد میں منایا جاتا ہے۔[3] مغربی کنارے میں قصر الیہود اور مشرقی کنارے پر واقع یردن کے المغطس، کو یسوع کے بپتسمہ اور یوحنا اصطباغی کی وزارت کا حقیقی مقام سمجھا جاتا ہے۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "The Byzantine Blessing of Water on the Vigil of the Epiphany"۔ 
  2. "Epiphany". Christian Advocate (United Methodist Publishing House) 7: 15. 1963. "۔۔۔in Methodist usage the Epiphany Season includes all the Sundays between that date and Ash Wednesday, which for 1964 will be فروری 12, the beginning of Lent.". 
  3. "The Origins and Spirituality of the Epiphany"۔ Catholicireland.net۔ فروری 14, 1969۔ اصل سے جمع شدہ نومبر 27, 2011 کو۔ اخذ کردہ بتاریخ دسمبر 22, 2011۔