فش اور چپس

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

فش اینڈ چپس ایک مشہور اور بہت پسند کی جانے والی ڈش ہے جو تلی ہوئی مچھلی پر مشتمل ہوتی ہے جسے آلو کےچپس کے ساتھ پیش کیا جاتا ہے۔ اس ڈش کی ابتدا انگلینڈ میں ہوئی، جہاں یہ دو اجزاء الگ الگ تارکین وطن ثقافتوں نے متعارف کرائے اور وقت گزرنے کیساتھ ساتھ یہ قومی ڈش کا درجہ اختیار کر گئی۔ [1] اکثراسے برطانیہ کی قومی ڈش سمجھا جاتا ہے مچھلی اور چپس برطانیہ۔متعدد دیگر ممالک اور یورپ میں ایک عام کھانے کی چیز ہے۔ [2]

مچھلی اور چپس کی دکانیں پہلی بار برطانیہ میں 1860 کی دہائی میں نمودار ہوئیں اور 1910 تکپورے برطانیہ میں 25,000 سے زیادہ مچھلی اور چپس کی دکانیں تھیں۔ 1930 کی دہائی تک وہاں 35,000 سے زیادہ دکانیں تھیں، لیکن رجحان بدل گیا اور 2009 تک صرف 10،000 دکانیں تھیں۔برطانوی حکومت نے پہلی جنگ عظیم کے دوران میں اور دوسری جنگ عظیم میں مچھلیوں اور چپس کی فراہمی کا تحفظ کیا۔ یہ برطانیہ میں ان چند کھانوں میں سے ایک تھا جو جنگوں کے دوران میں راشن کے تابع نہیں تھے۔

تلی ہوئی مچھلی کے ساتھ ساتھ چپس بھی اس سے پہلے کم از کم پچاس سال تک آزادانہ طور پر موجود تھیں، اس لیے اس امکان کو رد نہیں کیا جا سکتا کہ ان کے پہلے وقت میں  یہ جوڑ چکے تھے۔

بحیرہ شمالی میں ٹرول فشینگ کی تیز رفتار ترقی کے نتیجے میں مچھلی اور چپس انگلستان میں محنت کش طبقے کے درمیان میں ایک ذخیرہ کھانا بن گئے، اور انیسویں صدی میں ریلوے کی ترقی جس نے بندرگاہوں کو بڑے صنعتی شہروں سے جوڑ دیا تازہ مچھلیوں کو تیزی سے زیادہ آبادی والے علاقوں تک پہنچانا آسان ہو گیا۔

ڈش کے طور پر ڈیپ فرائیڈ چپس (آلو کے ٹکڑے یا ٹکڑے) پہلی بار انگلینڈ میں تقریباً اسی عرصے میں نمودار ہوئے ہوں گے آکسفورڈ انگلش ڈکشنری نوٹ کرتی ہے کہ اس کے ابتدائی استعمال کے طور پر "چپس" کا ذکر چارلس ڈکنز کی اے ٹیل میں ہے۔ آف ٹو سٹیز (1859): "آلو کے  چپس، تیل میں تلے ہوئے۔

فش اینڈ چپس ایوارڈز[ترمیم]

سالانہ نیشنل فش اینڈ چپس ایوارڈز برطانیہ میں 1988 میں قائم کیے گئے تھے۔ 30ویں سالانہ فش اینڈ چپس ایوارڈز کی تقریب میں برطانیہ میں ناروے کی سفیر مونا جول نے شرکت کی۔

حوالہ جات[ترمیم]

مچھلی اور چپس، کاغذ کے ریپر میں پیش کیے جاتے ہیں
گہرے تلے ہوئے کوڈ اور چپس کے ساتھ
ہنسٹنٹن، نورفولک میں سمندری کنارے پر مچھلی اور چپس۔ یونائیٹڈ کنگڈم میں مچھلی اور چپس خاص طور پر سمندر کے کنارے ریزورٹس سے وابستہ ہیں۔
آسٹریلیائی ہوٹل، سینٹ جارج، کوئنز لینڈ میں مچھلی اور چپس
فرائینگ رینج
مچھلی اور چپس
سکاٹ لینڈ میں ایک موبائل مچھلی اور چپ سفروش، مئی 2012
  1. Black، Les (1996). New Ethnicities and Urban Culture. Oxford: Routledge. صفحہ 15. ISBN 1-85728-251-5. اخذ شدہ بتاریخ 14 فروری 2019. 
  2. Smith، Andrew F. (2012). Fast Food and Junk Food: An Encyclopedia of What We Love to Eat. ABC-CLIO. صفحہ 258. ISBN 978-0-313-39393-8. اخذ شدہ بتاریخ 25 اگست 2021.