فلشڈ اوئے

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
فلشڈ اوئے
(انگریزی میں: Flushed Away ویکی ڈیٹا پر (P1476) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
Flushed poster.jpg

صنف بڈی فلم،  بچوں کی فلم،  مزاحیہ فلم،  خاندانی فلم  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دورانیہ 84 منٹ  ویکی ڈیٹا پر (P2047) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
زبان انگریزی  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of the United Kingdom.svg مملکت متحدہ
Flag of the United States (1795-1818).svg ریاستہائے متحدہ امریکا  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
اسٹوڈیو
تقسیم کنندہ پیراماؤنٹ پکچرز  ویکی ڈیٹا پر (P750) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
میزانیہ 149000000 امریکی ڈالر  ویکی ڈیٹا پر (P2130) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
باکس آفس
تاریخ نمائش 3 نومبر 2006 (اطالیہ)
7 دسمبر 2006 (جرمنی)[1]  ویکی ڈیٹا پر (P577) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
مزید معلومات۔۔۔
باضابطہ ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آل مووی v319319  ویکی ڈیٹا پر (P1562) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb logo.svg
tt0424095  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

فلشڈ اوئے (انگریزی: Flushed Away) ایک 2006 کمپیوٹر اینیمیٹڈ ایڈونچر کامیڈی فلم ہے جس کی ہدایت کاری ڈیوڈ بوورز اور سیم فیل نے کی ہے ، جسے سیسل کرامر ، ڈیوڈ سپروکسٹن ، اور پیٹر لارڈ نے پروڈیوس کیا ہے ، اور ڈک کلیمنٹ ، ایان لا فرینیس ، کرس لائیڈ ، جو کینن اور ول ڈیویس نے لکھا ہے۔[2]

کہانی[ترمیم]

روڈی سینٹ جیمز ایک اونچی کرسٹ پالتو چوہا ہے جو اپنے گھر کو ایک پوش کنسنگٹن فلیٹ میں بناتا ہے۔ جب سیڈ نامی ایک عام سیور چوہا سنک سے نکلتا ہے اور ٹھہرنے کا فیصلہ کرتا ہے ، خاص طور پر جب انگلینڈ فیفا ورلڈ کپ کے فائنل میں جرمنی سے کھیل رہا ہے ، روڈی اسکیموں کو جاکوزی کی طرف راغب کرکے سد سے چھٹکارا پانے کی اسکیمیں جو کہ اصل میں ہے ٹوائلٹ کا پیالہ سید ایک جاہلانہ سلوب ہوسکتا ہے ، لیکن گٹر چوہا ہونے کی وجہ سے ، وہ اپنے پلمبنگ کو جانتا ہے۔ وہ ساتھ کھیلتا ہے اور اس کے بجائے روڈی کو اندر دھکیلتا ہے اور اسے گٹر میں پھینک دیتا ہے۔

وہاں ، روڈی ریٹا میلون سے ملتا ہے ، جو ایک کاروباری صفائی کرنے والا چوہا ہے جو اپنی وفادار کشتی ، جیمی ڈوجر میں نالوں کا کام کرتا ہے۔ ریٹا شروع میں روڈی کو پسند نہیں کرتی تھی ، لیکن اسے اپنے ساتھ لے جانے کا اختتام کرتی تھی کیونکہ ٹاڈ اس کے بعد اپنے مرغیوں ، سپائک اور وائٹ کو بھیجتا ہے کیونکہ اس نے بہت پہلے اپنے والد کی قیمتی روبی واپس چوری کی تھی۔ ٹاڈ تمام چوہوں کو نفرت انگیز جنون کی حد تک حقیر سمجھتا ہے ، چوہوں کو اس کے فضل سے گرنے کا ذمہ دار ٹھہراتا ہے (وہ کبھی پرنس چارلس کا پالتو تھا)۔ اس نے انہیں مائع نائٹروجن سے منجمد کرنے کا فیصلہ کیا۔ تاہم ، ٹاڈ کا منصوبہ ناکام ہو گیا۔ بدتر ، ان کے فرار کے دوران ، ریٹا نے ایک منفرد برقی کیبل لی۔ فلڈ گیٹس کو کنٹرول کرنے کے لیے کیبل درکار ہے۔ ٹاڈ کا شیطانی منصوبہ یہ ہے کہ ورلڈ کپ کے ہاف ٹائم کے دوران دروازے کھولیں ، چوہوں اور ان کے زیر زمین شہر کو سیوریج میں ڈبو دیں۔ اس کے بعد وہ آبادی والے شہر کو اپنے لاکھوں بچوں کے گھر کے طور پر استعمال کر سکتا ہے۔

روڈی کو پتہ چلا کہ روبی ایک جعلی ہے اور اسے ریٹا کے سامنے توڑ کر اسے غصہ دلاتا ہے ، کیونکہ اب وہ اپنے بڑے خاندان کے لیے ضروری رقم نہیں لے سکتی۔ روڈی اسے ایک حقیقی روبی پیش کرتا ہے اگر وہ اسے واپس کینسنٹن لے جائے۔ اس پیشکش کو قبول کرتے ہوئے ، جوڑا سب سے پہلے روانہ ہونے سے پہلے اپنے خاندان سے ملنے جاتا ہے۔ روڈی کے قیام کے دوران ، وہ ایک گفتگو سنتا ہے جس کی وجہ سے وہ سوچتا ہے کہ ریٹا نے اسے ڈبل کراس کیا تھا ، اس لیے وہ جیمی ڈوجر چوری کرتا ہے۔ جب ریٹا اسے پکڑ لیتی ہے تو ، وہ غلط فہمی کو دور کرنے کے قابل ہوتا ہے۔

جوڑا اسپائک اور وائٹی کو ریموٹ کنٹرول کھلونا کشتی میں تعاقب سے بچاتا ہے ، تھمبلنوز ٹیڈ اور دوسروں کے ساتھ انڈے بیٹر جیٹ سکی پر۔ اس منظر کے دوران ، روڈی اور ریٹا ایک تیز محبت کا لمحہ بانٹتے ہیں۔ بار بار ناکامیوں پر ناراض ، ٹوڈ اپنے کزن کے لیے فرانس بھیجتا ہے۔ ایک بدنام ، اگر کسی حد تک پیچھے ہٹا دیا گیا ، کرائے کا لی لی میڑک کے نام سے جانا جاتا ہے۔ لی میڑک اور اس کے ماتحت جوڑے کو روکتے ہیں اور کیبل بازیافت کرتے ہیں ، لیکن روڈی اور ریٹا پلاسٹک کے تھیلے کا استعمال کرتے ہوئے خود کو گٹر سے اٹھاتے ہیں (چڑھنے کے دوران کیبل چھین لیتے ہیں) اور روڈی کو گھر پہنچاتے ہیں ، حالانکہ جیمی ڈوجر کو قربان کرنا پڑتا ہے۔ .

گھر واپس ، روڈی نے ریٹا کو وعدہ کیا ہوا روبی اور زمرد ادا کیا ، پھر اسے اپنے گھر کے آس پاس دکھانے کے لیے آگے بڑھا۔ وہ پہلے یقین کرتی ہے کہ اس کے گھر میں خاندان ہے ، لیکن اس کے پنجرے کو دیکھ کر اسے احساس ہوا کہ وہ پالتو ہے۔ روڈی سیڈ کو اپنے بھائی کی حیثیت سے جانے کی کوشش کرتا ہے ، لیکن سڈ اور ریٹا ایک دوسرے کو جانتے ہیں۔ ریٹا روڈی کو اس کے ساتھ آنے پر راضی کرنے کی کوشش کرتی ہے ، لیکن اسے یہ تسلیم کرنے میں بہت فخر ہے کہ وہ تنہا ہے۔ اب تک ، وہ پیار کر چکے ہیں لیکن ایک دوسرے کو اپنے جذبات نہیں بتائے ہیں۔ وہ چلی گئی ، وہ دونوں ٹوٹے ہوئے دل والے تھے ، لیکن جلد ہی دی ٹاڈ نے اسے پکڑ لیا۔

آدھے وقت کے بارے میں سڈ سے بات کرتے ہوئے ، روڈی نے مل کر دی ٹاڈ کا منصوبہ بنایا۔ وہ سِڈ کو اس کی پُرجوش پوزیشن دیتا ہے اور سِڈ نے اسے ریٹا کو ڈھونڈنے اور شہر کو بچانے کے لیے گٹروں میں واپس پھینک دیا ہے۔ انہوں نے مل کر دی ٹاڈ کو شکست دی اور فیفا ورلڈ کپ کے دوران لاتعداد بیت الخلاؤں کو فلش کرنے سے پیدا ہونے والی گندے پانی کی لہر کو مائع نائٹروجن کے ساتھ منجمد کرنے سے پہلے منجمد کردیا۔

ریٹا اور روڈی جیمی ڈوجر مارک ٹو بناتے ہیں اور ریٹا کے پورے بچے کے ساتھ اس میں چلے جاتے ہیں۔ ایک اخباری مضمون سے پتہ چلتا ہے کہ انگلینڈ جرمانے سے ہارا تھا۔ ریٹا اور روڈی بوائے فرینڈ اور گرل فرینڈ بن گئے۔ بعد میں جب کریڈٹ شروع ہوتے ہیں ، روڈی کا سابقہ مالک ایک نئے پالتو جانور (ایک بلی) کے ساتھ واپس آتا ہے ، جو سڈ کو خوفزدہ کرتا ہے۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. http://www.imdb.com/title/tt0424095/releaseinfo — اخذ شدہ بتاریخ: 14 اپریل 2017
  2. "Flushed Away". American Film Institute. اخذ شدہ بتاریخ 29 جنوری 2021. 

بیرونی روابط[ترمیم]