فولاد بلبل اوغلو

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
Polad Bülbüloğlu
On the ceremony of rewarding the order of Honour. (2015)
ذاتی معلومات
پیدائشی نامPolad Murtuza oğlu Məmmədov
پیدائش4 فروری 1945ء (عمر 76 سال)
تعلقباکو, آذربائیجان سوویت اشتراکی جمہوریہ, سوویت اتحاد
اصنافPop, folk
پیشےSinger, composer, actor
سالہائے فعالیت1968–present

فولاد بلبل اوغلو( آذربائیجانی: Polad Murtuza oğlu Məmmədov ؛ 4 فروری ، 1945 میں پیدا ہوا) ایک سوویت اور آزربائیجانی گلوکار ، اداکار ، سیاست دان ، اور سفارتکار ہے۔ فولاد بلبل اوغلوسوویت یونین میں جاز سے متاثرہ پاپ گانوں کی تشکیل کے ساتھ مشہور ہوا جس میں روسی اور آزربائیجائی زبان میں آذری لوک جذبات ہیں۔ اس نے اپنے ہی گانے بھی گائے۔ ان کے تین گانے سونگ آف دی ایئر بن گئے اور انہیں سوویت یونین میں متعدد مشہور ایوارڈ ملے۔

1990 کی دہائی کے آخر میں ، ترکی میں اپنے پرانے گیت گل ای سحر (آؤ ، ارے صبح!) کے پال باک ماسٹر کے ذریعہ ترتیب دیئے گئے ایک نئے ورژن کی بہت بڑی کامیابی کے باوجود اور روس میں محفلیں فروخت کرنے کے باوجود ، بیلبلو نے سیاسی کیریئر کا آغاز کیا۔ وہ آذربائیجان کے وزیر ثقافت بن گئے اور فی الحال وہ روس میں آذربائیجان کے سفیر ہیں ۔

2017 میں ، وہ یونیسکو کے ڈائریکٹر جنرل کے عہدے کے امیدوار تھے۔ [1] انہوں نے انتخاب کے پہلے دور میں صرف 2 ووٹ حاصل کرنے کے بعد 10 اکتوبر کو اپنی امیدواریت واپس لے لی۔

سیرت[ترمیم]

بلبل اوغلو 4 فروری 1945 کو آذربائیجان کے ایس ایس آر کے شہر باکو میں پولاد مرتضیٰ اوغلو مامیدوف کے گھر پیدا ہوئے تھے۔ اس کے والد مرتضیٰ رضا اوغلو ممادوف (1897–1961) تھے ، جنہیں صبریق بلبل (لطیف "نائٹینگل") کے نام سے جانا جاتا ہے ، مشہور آزری اوپیرا گلوکار اور شوشہکے رہنے والے تھے ، جنہوں نے پولاد کو ابتدائی عمر سے ہی میوزک کلچر سے روشناس کیا۔ ان کی باتومی میں پیدا ہونے والی والدہ ایڈیلیڈا ممادوفا (نی گیسیمووا ، 1922–2015) ، جو اپنی موت تک بلبل میوزیم کی ڈائریکٹر تھیں ، یریوان کے ایک آذری تاجر کے بیٹے رضا قاسموف کی بیٹی اور ان کی اہلیہ کیتیوان جارجیائینوبل ویزیرشویلی خاندان تھیں۔ [2] [3] پولاد نے ایک میوزک اسکول میں پیانو کی تعلیم حاصل کی اور پھر باڑو اکیڈمی آف میوزک میں ، گارا گارائیو کے تحت کمپوزنگ کی تعلیم حاصل کی۔ 17 سال کی عمر میں اس نے متعدد گانوں کی تالیف کی جو پیشہ ور افراد نے اپنے فن کے ساتھ ساتھ اپنے دوست مسلم مگومائیوف کے لئے بھی گائے ۔ بلغلوغلو کی گلوکاری کا ہنر بھی ماگوماییف کے ساتھ ماسکو کے سفر کے وقت ہی دریافت ہوا جہاں بلبل اوغلو نے آزربائیجائی زبان میں اپنے گانوں کو ریکارڈ کیا۔

اپنے کیریئر میں بلبل اوغلو، نے جدید موسیقی کے انداز کو قومی آذری موسیقی کے ساتھ جوڑ کر سوویت یونین میں ایک نیا میوزک اسٹریم بنایا۔ انہوں نے پوری یو ایس ایس آر کا دورہ کیا اور پوری دنیا میں پرفارم کیا۔ 1982 میں ، بلبل اوغلوآذربائیجان ایس ایس آر کے قومی فنکار بن گئے۔ انہوں نے سوویت ٹیلی ویژن کے پروگرام اور سال کے تہوار سونگ آف دی ایئر میں حصہ لیا اور چار مواقع پر پہلا انعام جیتا۔ ان کے گانوں کو ، دوسروں کے درمیان ، مسلم مگومائیوف ، جوزف کوبزون اور لیویز لشینکو نے پیش کیا ۔

1969 میں ، بلبل اوغلو او یو ایس ایس آر یونین آف کمپوزر اور یو ایس ایس آر یونین آف سینماٹوگرافروں کا رکن بن گیا۔ انہوں نے بیس سے زیادہ فیچر فلموں میں میوزک تیار کیا اور متعدد فلموں میں ان کے مرکزی کردار تھے۔ دوسروں میں ، اس نے روسی ہدایت کار ایڈورڈ سمولنی کے ساتھ کام کیا۔ بلبلغلو کا ماسکو پرفارمرس اسکوائر میں ایک ستارہ ہے ، جس کا افتتاح سن 2000 میں ہوا تھا۔ انہوں نے آذربایجان نیشنل اکیڈمی آف کلچر سے تاریخ کی آرٹ کی ڈاکٹری حاصل کی اور آذربائیجان اسٹیٹ یونیورسٹی آف کلچر اینڈ آرٹس میں اعزازی پروفیسر کی ڈگری حاصل کی۔

پولاد بلبل اوغلو کا بیٹا ، تیمور پولاد اوغلو بلبل ، جو 1975 میں پیدا ہوا تھا ، ماسکو ریڈیو کے چائیکووسکی سمفنی آرکسٹرا میں ایک موسیقار اور روسی فیڈریشن کا میرٹیرس آرٹسٹ ہے۔

2017 میں پولاد بلبل اوغلو نے یونیسکو کے سربراہ کے لئے انتخاب لڑا ، لیکن اس دوڑ سے باہر ہوگئے۔

عوامی کیریئر[ترمیم]

بلبل اوغلونے آذربائیجان کے ایس ایس آر اسٹیج انسمبل (1976 ء سے) اور آذربائیجان کے قومی فلہارمونک آرکسٹرا کا انتظام کئی سالوں (1987 سے) تک کیا ، اور 1988 میں آذربائیجان ایس ایس آر کے وزیر ثقافت بن گئے۔ 1995 میں وہ آذربائیجان کی قومی اسمبلی میں شامل ہوئے۔

ایوارڈ[ترمیم]

عنوانات[ترمیم]

  • پیپلز آرٹسٹ آف ترکمنستان (2017)
  • اوم امیرت ریپبلیکی مولڈووا (2005)
  • آذربائیجان کے ایس ایس آر قومی فنکار (1982)

فلمی گرافی[ترمیم]

سال عنوان روسی عنوان کردار
2014 فکر مت کرو ، میں آپ کے ساتھ ہوں 2 Не бойся ، я с тобой 2 تیمور
2006 سوویت دور کا پارک периода советского периода خود
1981 فکر مت کرو ، میں تمہارے ساتھ ہوں тобой бойся ، я с тобой تیمور
1973 ونگز آف گانا پر песни крыльях песни
1970 اپسیرون کے تال Апшеронаы Апшерона
1970 "مارگریٹ" طوفان Бушует "Маргарита»
1966 روسی جنگل کی کہانیاں леса русского леса
1954 محبوب قوم کے لئے народу народу
ماخذ: kino-teatr.ru

گانے[ترمیم]

  • Şən Azərbaycan (1970)

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "Nine Nominations received for the post of Director-General of UNESCO". UNESCO. اخذ شدہ بتاریخ April 30, 2017. 
  2. Brunch with Matvei Ganapolsky. Echo of Moscow. December 13, 2002.
  3. Ellada Umudlu. Azərbaycan musiqisinin Bülbülü. Azerbaijan Muallimi. June 22, 2012. Retrieved August 21, 2016.
  4. "Order of the President of the Republic of Azerbaijan on awarding the employees of diplomatic services of the Republic of Azerbaijan". president.az (بزبان آذربائیجانی). August 26, 2019 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ August 26, 2019. 
  5. "Ilham Aliyev presented "Heydar Aliyev" Order to Polad Bulbuloghlu". Official web-site of President of Azerbaijan Republic (بزبان انگریزی). اخذ شدہ بتاریخ 24 فروری 2020. 











بیرونی روابط[ترمیم]