فیلکس: آل اراؤنڈ ورلڈ

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
فیلکس: آل اراؤنڈ ورلڈ
(جرمن میں: Felix – Ein Hase auf Weltreise ویکی ڈیٹا پر (P1476) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
صنف بچوں کی فلم  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دورانیہ
زبان جرمن  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of Germany.svg جرمنی  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تاریخ نمائش 3 فروری 2005 (جرمنی)[1]  ویکی ڈیٹا پر (P577) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
مزید معلومات۔۔۔
آل مووی v523784  ویکی ڈیٹا پر (P1562) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb logo.svg
tt0444629  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

فیلکس: آل اراؤنڈ دی ورلڈ ((جرمن: Felix – Ein Hase auf Weltreise)‏) ایک 2005 کی جرمن متحرک فلم ہے۔ جوسپی موریزیو کی ہدایت کاری میں۔ لگانà انیٹی لینجین اور کوسٹانزا ڈروپ کی کتابوں پر مبنی ہے۔

کہانی[ترمیم]

فیلکس ایک بھرا ہوا خرگوش ہے جو سوفی اور اس کے اہل خانہ کے ساتھ سفر کرنا پسند کرتا ہے: اس کے والد، اس کی والدہ، نکولس، لینا اور جولیس۔ چھٹی پر اسے پتہ چلا کہ انہوں نے غلطی سے ٹرول کا ایک بڑا رنچ اور گوبلن کا ایک گروہ اکسایا ہے جو پریشان ہونا نہیں چاہتے ہیں۔ فیلکس چیزوں کو قابو میں رکھنے کا انتظام کرتا ہے اور بابللو گوبلن، ایک اللو، پولرائجٹ روح، اس کے تین گانے گانے والے کاکروچ اور پیگاسس سے واقف ہوتا ہے۔ ایک طیارے کی بدولت فیلکس اپنے آپ کو ہمالیہ میں ملتا ہے جہاں وہ برف یٹی اور سیلی نامی ایک کوہ پیما سے ملتا ہے۔ یٹی اور سیلی کو الوداع کہنے کے بعد وہ پولارجسٹ سے دوبارہ ملتا ہے اور اسکاچلینڈ کو لوچ نیس میں مل جاتا ہے جہاں وہ لوچ نیس کے مشہور عفریت، نیسی سے ملتا ہے۔

تاہم، نسی کو ایک ماہی گیر نے طلب کیا جو ایڈنبرا میں انعام لینے کے اسے پکڑنے کی کوشش کرتا ہے، لیکن اس کی چالاکی کی بدولت وہ اسے ایک تحفہ کے طور پر موتی وصول کرکے آزاد کرنے کا انتظام کرتی ہے۔ اس کا سفر اٹلانٹس کے شہر کی تلاش میں کیپٹن نمو اور اس کی سب میرین نوٹلس سے مل کر جاری ہے۔ ایک طویل سفر کے بعد وہ پولارجسٹ سے ملاقات کرتی ہے جو حادثاتی طور پر اسے ٹرانسلوینیا بھیجتا ہے جہاں وہ ایک بیٹ اور ڈریکولا کے تین ویمپائر اولاد سے ملتا ہے: ڈریکلا جونیئر، کونٹیسا اور ڈریکولینو جو روشنی سے نفرت کرتے ہیں اور دوستی نہیں کرسکتے ہیں۔ تین پشاچوں کی مدد کرنے کے بعد، فیلکس آخر کار سوفی کی طرف لوٹ سکتا ہے جو خوشی سے اس کا انتظار کر رہا ہے۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. http://www.kinokalender.com/film4994_felix-ein-hase-auf-weltreise.html — اخذ شدہ بتاریخ: 19 دسمبر 2017

بیرونی روابط[ترمیم]