فینٹاسٹک مسٹر فاکس (فلم)

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
فینٹاسٹک مسٹر فاکس
(انگریزی میں: Fantastic Mr. Fox ویکی ڈیٹا پر (P1476) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

صنف مزاحیہ فلم  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ماخوذ از chapter 13  ویکی ڈیٹا پر (P144) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دورانیہ 87 منٹ[1]
زبان انگریزی  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of the United States.svg ریاستہائے متحدہ[2]
تقسیم کنندہ نیٹ فلکس  ویکی ڈیٹا پر (P750) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تاریخ نمائش 14 اکتوبر 2009
13 مئی 2010 (جرمنی)
13 نومبر 2009 (ریاستہائے متحدہ امریکا)  ویکی ڈیٹا پر (P577) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
مزید معلومات۔۔۔
باضابطہ ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آل مووی v378039  ویکی ڈیٹا پر (P1562) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb logo.svg
tt0432283  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

فینٹاسٹک مسٹر فاکس (انگریزی: Fantastic Mr. Fox) ایک 2009 کی امریکی کامیڈی فلم ہے جس کی ہدایت کاری ویس اینڈرسن نے کی تھی ، جس نے نوح بومباچ کے ساتھ مل کر اسکرین پلے لکھا تھا۔

کہانی[ترمیم]

برک کے اسکوب فارم پر چھاپے مارتے ہوئے ، مسٹر فاکس اپنی اہلیہ فیلیسیٹی کے ہمراہ ایک لومڑی کے جال میں پھنس گیا۔ فیلیٹیٹی نے اپنے شوہر کے سامنے یہ انکشاف کیا کہ وہ حاملہ ہے اور اس سے التجا کرتی ہے کہ اگر وہ فرار ہوجائیں تو محفوظ ملازمت تلاش کریں اور وہ اس سے اتفاق کرتا ہے۔

دو انسانی سال (12 فاکس سال) بعد ، فاکس اور ان کا بیٹا ایش ایک سوراخ میں رہ رہے ہیں۔ مسٹر فاکس ، جو اب ایک اخباری کالم نگار ہیں ، اپنے وکیل کی انتباہی کو نظر انداز کرتے ہوئے ، اس خاندان کو ایک درخت کے اندر بہتر گھر میں منتقل کر دیتے ہیں ، اس بارے میں کہ تین خوف زدہ کسانوں کی زیر انتظام سہولیات سے قربت کے سبب لومڑیوں کے لیے یہ علاقہ کتنا خطرناک ہے: بوگس (ا چکن کاشتکار) ، بونس (بتھ اور ہنس کاشتکار) اور بین (ایک ترکی اور سیب کا کاشت کار)

فاکس کے منتقل ہونے کے فورا. بعد ، فیلیٹیٹی کا بھتیجا ، کرسٹوفرسن سلورفاکس ، ان کے ساتھ رہنے آیا۔ ایش نے اس صورت حال کو ناقابل برداشت سمجھا۔ اس کا کزن تقریبا ہر چیز میں اس سے برتر ہے اور ہر ایک کرسٹوفرسن کی طرف سے دلکش ہے۔ ایک چور کی حیثیت سے اپنے دنوں کے لیے ترس رہا ، مسٹر فاکس اور اس کی دوست کائلی ، جو ایک افوسم ہے ، تینوں فارموں سے تین تین راتوں سے پیداوار اور مرغی چوری کرتے ہیں۔ ناراض ، کسانوں نے مسٹر فاکس کو مارنے کا فیصلہ کیا۔ انہوں نے اس کے گھر کے قریب ڈیرے ڈالے اور جب مسٹر فاکس ابھرے تو انہوں نے فائرنگ کردی لیکن صرف اس کی دم کو گولی مارنے میں کامیاب ہو گئے۔ مسٹر فاکس کو باہر کھودنے کی کوشش کے دوران درخت کی سائٹ کو منہدم کرنے کے بعد ، انہیں معلوم ہوا کہ لومڑیوں نے فرار کی سرنگ کھودی ہے۔ چونکہ فوکس کو کھانے اور پانی کی سطح پر آنا پڑے گا ، اس لیے کسان سرنگ کے منہ پر انتظار کرتے ہیں۔ زیر زمین ، فیلیٹی پریشان ہے کہ مسٹر فاکس اپنے چور راستوں کی طرف لوٹ آیا۔

اس گروپ کا بعد میں بیجر اور دیگر کئی جانوروں کے رہائشیوں سے مقابلہ ہوا جن کے مکان بھی کسانوں نے تباہ کر دیے تھے۔ جب جانوروں کو بھوک سے خوف آنے لگے تو ، مسٹر فاکس انھیں کھودنے والی مہم پر لے کر سرنگ میں جانے کے لیے تینوں کھیتوں تک لے جا رہے ہیں۔

جب دوسرے جانوروں کی عیدیں آرہی ہیں تو ، کرسٹوفرسن نے ایش کا دمکانے سے دفاع کرنے کے بعد ایش اور کرسٹوفرسن نے مصالحت کرنا شروع کردی۔ کزنز گم کی دم پر دوبارہ دعویٰ کرنے کا ارادہ کرتے ہوئے بین کے فارم میں واپس آئے لیکن کرسٹوفرسن گرفت میں آگیا۔

جب یہ دریافت ہوا کہ مسٹر فاکس نے ان کی پیداوار چوری کر لی ہے تو ، کسانوں اور فائر چیف نے بین کے سائڈر کے ساتھ جانوروں کے سرنگ کے نیٹ ورک کو سیلاب میں ڈال دیا ، جس سے جانوروں کو گٹروں میں پھنس گیا۔

یہ محسوس کرتے ہوئے کہ کسان کرسٹوفرسن کو گھات لگانے کے لیے استعمال کرنے کا ارادہ رکھتے ہیں ، مسٹر فاکس ہتھیار ڈالنے کے لیے سطح کی طرف بڑھتے ہیں ، لیکن جب بین کا سیکیورٹی گارڈ چوہا جانوروں کا مقابلہ کرتا ہے اور ایش اور فیلیسیٹی پر حملہ کرتا ہے۔ مسٹر فاکس اور چوہا کے مابین لڑائی کے نتیجے میں موخر الذکر ایک جنریٹر میں دھکیل دیا گیا ، جس سے وہ بجلی سے چل پڑا۔ مرنے سے پہلے چوہا کرسٹافرسن کا مقام ظاہر کرتا ہے۔ مسٹر فاکس نے کسانوں سے سیور ہب کے قریب قصبے میں ایک میٹنگ کے لیے کہا جہاں وہ کرسٹافرسن کی آزادی کے بدلے ہتھیار ڈال دیں گے۔

کسان ایک گھات لگا کر حملہ کرنے کے لیے تیار ہیں ، لیکن جانور ، اس کی توقع کرتے ہوئے ، ایک جوابی کارروائی کا آغاز کرتے ہیں جس سے مسٹر فاکس ، ایش اور کائلی بین کے فارم میں داخل نہیں ہوسکتے ہیں۔ ایش نے کرسٹوفرسن اور بہادروں کی دشمنوں کو آگ بھڑکانے کے لیے ایک بگول بیگل چھوڑ دیا تاکہ کسانوں کو قابو میں رکھا جاسکے اور اس گروہ کو فرار ہونے کا موقع ملا۔

جانور جلد ہی نالیوں میں اپنے نئے گھروں میں آباد ہو جاتے ہیں اور کسی دوسرے جانوروں کو بھی ان میں شامل ہونے کی دعوت دیتے ہیں۔ اس کے فورا بعد ہی ، فاکس نے بوگس ، بونس اور بین سے تعلق رکھنے والی کریانہ کی دکان پر چھاپہ مارا ، جہاں فیلیسیٹی نے بتایا کہ وہ دوبارہ حاملہ ہے جب جانوروں کے گلیارے میں رقص کرتے ہیں۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "Fantastic Mr. Fox". British Board of Film Classification. March 26, 2021 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ March 26, 2021. 
  2. "Fantastic Mr. Fox (2009)". برٹش فلم انسٹی ٹیوٹ. اخذ شدہ بتاریخ April 14, 2021. 

بیرونی روابط[ترمیم]