قتل سے کیسے بچیں

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
How to Get Away with Murder
How To Get Away With Murder.svg
نوعیت
  • Legal drama *Mystery *Thriller
تخلیق کار Peter Nowalk
نمایاں اداکار
  • Viola Davis *Billy Brown *Alfred Enoch *Jack Falahee *Katie Findlay *Matt McGorry *Aja Naomi King *Conrad Ricamora *Karla Souza *Charlie Weber *Liza Weil
تھیم موسیقی Photek
نشر United States
زبان English
تعدادِ دور 3
اقساط 41 (اقساط کی فہرست)
تیاری
عملی پیشکش
  • Shonda Rhimes *Betsy Beers *Bill D'Elia *Peter Nowalk *Michael Foley (co-executive producer)
فلم ساز
  • Scott Collins *Tracy Bellomo *Viola Davis (season 3)
مدیر
  • David Greenspan *Philip Carr Neel *Julia Grove *Matthew Ramsey
عکس نگاری
  • Michael Price *Jeff Jur
کیمرا ترتیب Single-camera
دورانیہ 43 minutes
پروڈکشن ادارہ
  • ShondaLand *NoWalk Entertainment *ABC Studios
تقسیم کار Disney–ABC Domestic Television
نشریات
چینل ABC
تصویری قسم 720p (HDTV)
صوتی قسم 5.1 surround sound
25 ستمبر 2014ء (2014ء-09-25) – present (present)
بیرونی روابط
Official website

قتل سے کیسے بچیں  (مختصر طور پر HTGAWM) ایک امریکی ڈراما ہے کہ ٹیلی ویژن سیریز  ہے   جو اے بی سی پر 25 ستمبر، 2014.[1] سے شروع کیا گیا۔ یہ سلسلہ پیٹر Nowalk,  اور  Shonda Rhimes   کی طرف سے تیار  کیا گیا طاور اے بی سی اسٹوڈیوز۔ سیریز نشر پر اے بی سی کے حصہ کے طور پر ایک رات کی پروگرامنگ کے تحت تمام Rhimes کی Shondaland پروڈکشن کمپنیہے۔[2]

وائلا ڈیوس ستاروں کے طور پر Annalise Keatingایک قانون کے پروفیسر میں ایک مائشٹھیت فلاڈیلفیا یونیورسٹی جو کے ساتھ پانچ سے اس کے طالب علموں کو، ہو جاتا ہے entwined میں ایک قتل کے پلاٹ۔[3] اس شو کی خصوصیات میں سے ایک طائفے کے ساتھ ڈال ڈیوس کے طور پر Annalise Keating اور الفریڈ حنوک، جیک Falahee, Aja ناومی بادشاہ، میٹ McGorry اور کارلا Souza کے طور پر اس کے طالب علموں کو، چارلی ویبر اور لیزا وائل کے طور پر اس کے ملازمین اور بلی براؤن کے طور پر ایک پولیس جاسوس اور Annalise کے پریمی کے۔ سے موسم تین آگے، کانراڈ Ricamora لیے شامل کر دیا گیا مرکزی کاسٹ کے بعد بار بار میں بھاری گزشتہ دو موسموں۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. Philiana Ng (جولائی 15, 2014)۔ "ABC Sets Fall Premiere Dates"۔ The Hollywood Reporter۔ اخذ شدہ بتاریخ جولائی 16, 2014۔
  2. Josef Adalian (15 مئی، 2014)۔ "ABC Is Creating an All–Shonda Rhimes Thursday"۔ Vulture۔ اخذ شدہ بتاریخ 20 مئی، 2014۔ Check date values in: |accessdate=, |date= (معاونت)
  3. Lesley Goldberg (8 مئی 2014)۔ "ABC Orders 'How to Get Away With Murder,' 'Black-ish,' 'American Crime,' 'Selfie,' 'Galavant,' More to Series"۔ The Hollywood Reporter۔ مورخہ 26 دسمبر 2018 کو اصل سے آرکائیو شدہ۔ اخذ شدہ بتاریخ 12 مئی 2014۔