لکھنؤ سپر جائنٹس

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

لکھنؤ سپر جائنٹس ( ایل ایس جی ) ایک فرنچائز کرکٹ ٹیم ہے جو لکھنؤ ، اتر پردیش میں واقع ہے۔ وہ انڈین پریمیئر لیگ میں کھیلتے ہیں۔ لکھنؤ فرنچائز 2021ء میں قائم ہوئی۔ سنجیو گوئنکا اس کے اصل مالک ہیں۔ ٹیم کی کپتانی کے ایل راہول اور کوچ اینڈی فلاور کررہے ہیں۔ [1] ٹیم کے مینٹور گوتم گمبھیر ہیں۔ اپنے پہلے سیزن میں لکھنؤ سپر جائنٹس نے پلے آف کے لیے کوالیفائی کیا۔

بی آر ایس اے بی وی ایکانا کرکٹ سٹیڈیم کا غروب آفتاب کا منظر

فرنچائز کی تاریخ[ترمیم]

انڈین پریمیئر لیگ کی گورننگ کونسل نے اگست 2021ء میں دو نئے فریقوں کے لیے ٹینڈر کے لیے دعوت نامہ جاری کیا۔ کل 22 کمپنیوں نے دلچسپی کا اعلان کیا لیکن نئی ٹیموں کے لیے زیادہ بنیادی قیمت کے ساتھ 6سے زیادہ سنجیدہ بولی لگانے والے نہیں تھے۔بورڈ آف کنٹرول فار کرکٹ ان انڈیا نے تین کمپنیوں یا افراد کے کنسورشیم کو ہر فرنچائز کے لیے بولی لگانے کی اجازت دی۔ سنجیو گوئنکا کی ملکیت والے آر پی ایس جی گروپ نے 7,090کروڑ کی بولی کے ساتھ لکھنؤ فرنچائز کو چلانے کے حقوق حاصل کر لیے۔ [2] اس ٹیم نے اپنے نام کا فیصلہ کرنے کے لیے ایک مقابلہ شروع کیا، جہاں سے جنوری 2022ء میں لکھنؤ سپر جائنٹس کا نام چنا گیا تھا آئی پی ایل 2022ء کی میگا نیلامی سے پہلے، فرنچائز نے KL راہول کو ₹ 17 کروڑ میں اپنے کپتان کے طور پر تیار کیا، جس سے وہ لیگ میں مشترکہ طور پر سب سے زیادہ معاوضہ لینے والے کھلاڑی بن گئے۔ فرنچائز نے مارکس اسٹوئنس اور روی بشنوئی کو بھی خریدا۔ [3] ٹیم نے آئی پی ایل 2022ء کے لیے اپنی جرسی کی نقاب کشائی کی۔ [4]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "IPL 2022: Lucknow Super Giants unveil team logo". mid-day.com. اخذ شدہ بتاریخ 03 فروری 2022. 
  2. "Industrialist Sanjiv Goenka wins IPL's new Lucknow franchise with bid of over Rs 7,000 crore". The Print. اخذ شدہ بتاریخ 03 فروری 2022. 
  3. "Lucknow makes KL Rahul joint-highest-paid player in IPL history". ESPNcricinfo (بزبان انگریزی). اخذ شدہ بتاریخ 22 جنوری 2022. 
  4. "Lucknow Super Giants Release Theme Song Featuring Badshah and Official Jersey Ahead of IPL 2022 (Watch Video)". LatestLY. اخذ شدہ بتاریخ 23 مارچ 2022.