مندرجات کا رخ کریں

مادی بن یافث

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
مادی بن یافث
معلومات شخصیت
والد یافث [1]  ویکی ڈیٹا پر (P22) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
بہن/بھائی

نام و نسب[ترمیم]

مادی( Hebrew ، تلفظ [maˈdaj] ؛ یونانی: Μηδος ,[mɛːˈdos] ) یافث کا بیٹا اور عبرانی بائبل کی کتاب پیدائش میں نوح کے 16 پوتوں میں سے ایک ہے۔

میڈیس اور متعلقہ ایرانی اقوام[ترمیم]

بائبل کے اسکالرز نے عام طور پر مادی کو ایرانی میڈیس کے ساتھ بہت بعد کے ریکارڈوں سے شناخت کیا ہے۔ میڈیس، جوزفس اور اس کے بعد کے سب سے زیادہ مصنفین کے مطابق اس کی اولاد مانے جاتے تھے، کو مدائی کے نام سے بھی جانا جاتا تھا، بشمول آشوری اور عبرانی دونوں ذرائع میں سے ثابت ہے۔[حوالہ درکار]

ایرانی شہر ہمدان بھی مادی سے منسلک ہے۔ 

کرد اب بھی مادائی؟مادی سے نزول کی روایات کو برقرار رکھتے ہیں۔ [2]

دوسرے[ترمیم]

زیادہ جدید دور میں کچھ اسکالرز نے پہلے کی مختلف قوموں کے ساتھ روابط کی تجویز بھی پیش کی ہے، جیسا کہ میتانی ، [3] میتینے اور منائی وغیرہ نے۔

جوبلیوں کی کتاب میں[ترمیم]

بک آف جوبلیز (10:35-36) کے مطابق، مادی نے شیم کی ایک بیٹی سے شادی کی تھی اور بحیرہ اسود کے پار یافث کی مختص وراثت میں رہنے کی بجائے سام کی اولاد میں رہنے کو ترجیح دی تھی۔ اس لیے اس نے اپنے بہنوئی، عیلام ، اشور اور ارفکسد سے بھیک مانگی، یہاں تک کہ آخر کار اسے وہ زمین مل گئی جو اس کے نام پر رکھی گئی تھی، میڈیا۔

جوبلیز (8:5) میں ایک اور سطر میں کہا گیا ہے کہ مادی کی ایک بیٹی جس کا نام ملکہ ہے (آرامی: میلکا ) نے کینان سے شادی کی، جو ابراہیم کا آبا و اجداد ہے جس کا ذکر تورات کتاب پیدائش کے سیپٹواجنٹ ورژن اور لوقا کی انجیل میں بھی کیا گیا ہے (3:36) .

میڈوس اور میڈیا کے ساتھ مطلوبہ لنک[ترمیم]

میڈوس ( Μηδος ) اور اس کی ماں میڈیا ، کو بھی کلاسیکی یونانی افسانوی تاریخ میں میڈیس کے آبا و اجداد کے طور پر شمار کیا جاتا ہے۔ عیسائی اسکالرز نے کم از کم سیویل کے اسیڈور کے زمانے سے ہی عبرانی مادی اور یونانی میڈوس کو جوڑنے کی تجویز پیش کی ہے۔ 600 عیسوی[حوالہ درکار]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. فصل: 10 — عنوان : Genesis — باب: 2
  2. Mahir A. Aziz, 2011, The Kurds of Iraq: Ethnonationalism and National Identity in Iraqi Kurdistan, p. 47.
  3. Emmet John Sweeny, Empire of Thebes, Or Ages in Chaos Revisited, 2006, p. 11.