ماریا باربرا باخ

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے

ماریا باربرا باخ (30 اکتوبر [قدیم طرز 20 اکتوبر] 1684 – 7 جولائی کو دفن کیا گیا 1720) موسیقار جوہان سیبسٹین باخ کی پہلی بیوی تھیں۔ وہ اپنے والد کے کزن جوہن مائیکل باخ کی بیٹی بھی تھیں۔[1]

زندگی[ترمیم]

ماریا باربرا باخ کیتھرین (متوفی 1704) اور مائیکل باخ (1648-1694) کے ہاں گیہرن، شوارزبرگ-سونڈر شاسن میں پیدا ہوئیں۔ اس کے والد گیرین میں آرگنسٹ اورشہر کے مصنف تھے۔[2] ان کی بڑی بہن، باربرا کیتھرینا نے مشہور 'گیرزباخ' واقعے میں باخ کی جانب سے گواہی دی جس میں باخ کو ایک طالب علم نے منہ پر گھونسا مارا اور اپنی تلوار کھینچ کر اپنا دفاع کیا۔ ان کے گاڈ پیرنٹس مارٹن فیلڈاؤس تھے، جو ارنسٹاڈ میں ایک تاجر اور برگماسٹر تھے، اور میگریتھ ویڈرمین (آرنسٹڈ ٹاؤن کے مصنف جوہان ویڈمین کی بیٹی)، [3] جن کے ساتھ وہ 1704 میں اپنی ماں کی موت کے بعد رہتی تھیں۔

ماریا باربرا تئیس سال کی تھیں جب انہوں نے جوہان سیبسٹین باخ سے شادی کی۔ بچپن کا بڑھا ہوا خاندان قریب سے جڑا ہوا تھا، اور چونکہ ماریہ باربرا ان کی دوسری کزن تھی، اس لیے یہ سمجھنا کافی حد تک محفوظ ہے کہ وہ بچپن سے ہی کم از کم اتفاق سے ایک دوسرے کو جانتے تھے۔ وہ باخ کے دور میں سینٹ بلاسیئس چرچ کے آرگنسٹ کے طور پر قریب ہو گئے، اور 17 اکتوبر 1707 کو ڈورن ہائیم میں شادی کرنے کے قابل ہو گئے، 50 گلڈن (اس کی نصف سے زیادہ سالانہ تنخواہ) کی وراثت کی بدولت جو اس نے اپنے ماموں ٹوبیاس لامرہرٹ سے حاصل کی۔[4] ان کی زندگی یا ان کی شادی کے بارے میں بہت کم معلوم ہے، سوائے اس کے کہ وہ مطمئن تھے۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. Wolff, Christoph: Johann Sebastian Bach, the Learned Musician, W.W. Norton, New York, 2000; p. 89
  2. Wolff; Op. cit.
  3. Wolff; Op. cit., p.90
  4. Russel, Peter: Delphi Masterworks of Johann Sebastian Bach, Delphi Classics (undated), East Sussex, U.K.