ماسٹر سلنڈر

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

آٹوموٹو انجنیئرنگ میں، ماسٹر سلنڈر ایک کنٹرول آلہ ہے جو غیر ہائیڈرولک دباؤ کو تبدیل کرتا ہے (عام طور پر ایک ڈرائیور کے پاؤں سے ) ہائیڈرالک دباؤ میں۔ یہ آلہ ہائیڈرولک نظام کے دوسرے اختتام پر واقع غلام سلنڈر کو کنٹرول کرتا ہے۔

جیسا کہ ماسٹر سلنڈر کے ساتھ ساتھ پسٹن منتقل ہوتا ہے، اس تحریک غلام سلنڈروں کی تحریک کے نتیجے میں ہائیڈرولک سیال کے ذریعہ منتقل ہوجاتا ہے۔ غلام سلنڈروں کی طرف رخ کرنے کے لیے ایک پستٹن (ماسٹر سلنڈر کے اندر اندر) کی طرف سے پیدا ہائیڈرولک دباؤ، لیکن ماسٹر سلنڈر اور / یا ہر غلام سلنڈر کی موازنہ سطحی علاقے میں مختلف ہوتی ہے، ایک رقم کی رقم مختلف ہوتی ہے۔ فورس اور بے گھر ہونے والے ہر غلام سلنڈر پر لاگو ہوتا ہے، ماسٹر سلنڈر پر لاگو قوت اور بے گھر کی رقم سے متعلق ہے۔

گاڑیاں ایپلی کیشنز[ترمیم]

ماسٹر سلنڈرز کا سب سے عام گاڑی کا استعمال بریک اور کلچ کے نظام میں ہے۔ وقفے کے نظام میں، آپریٹنگ آلات بریکر کیلوری اور / یا ڈرم بریک کے اندر سلنڈر ہیں۔ اس سلنڈروں کو وہیل سلنڈرز یا غلام سلنڈر کہتے ہیں اور وہ وقفے وقفے کے پیڈ کے خلاف رگڑ پیدا کرنے تک اس پہلو کے ساتھ گھومتے ہیں (وہ اس طرح کی سطح عام طور پر یا تو ایک ڈرم یا ایک ڈسک، اکا ایک روٹر) کے ذریعہ بریک پیڈ کو دھکا دیتا ہے۔ اس گھومنے والی سطح (عام طور پر گھومنے والی سطح دھات یا سیرامک / کاربن ہے، ان کی گرمی اور رگڑ کا سامنا کرنے کی صلاحیت کے بغیر تیز رفتار پہننے کے بغیر)۔ کلچ کے نظام میں، جو آلہ ماسٹر سلنڈر چلاتا ہے اسے غلام سلنڈر کہا جاتا ہے؛ یہ پھینکتا ہے کہ جب تک ٹرانسمیشن کلچ پر انجن کی دات (یا سیرامک / کاربن) فلاوایلیل سے ہائی رگڑ مواد موجود نہ ہو۔ ہائیڈرولک بریک یا کلچ کے برابر، لچکدار ہائی پریشر ہوجانے یا غیر لچکدار سخت دیواروں کی دھاتیں نلیاں استعمال کی جا سکتی ہیں؛ لیکن ہر پہیے کے قریب کم از کم ایک مختصر لمبائی کے لیے ٹائلنگ کی لچکدار قسم کی ضرورت ہوتی ہے، جب بھی وہ گاڑی کی چیسس سے رشتہ دار ہو سکتا ہے (یہ کسی بھی گاڑی پر سٹیئرنگ اور دیگر معطلی تحریکوں کے ساتھ ہوسکتی ہے؛ کارٹس کے پیچھے پیچھے کوئی معطل نہیں ہے، کیونکہ پیچھے کے محور چیسس سے ویلڈڈ کیا جاتا ہے اور کچھ قدیم گاڑیوں میں بھی پیچھے کی معطلی تحریک نہیں ہے)۔

ماسٹر سلنڈر داخل ہونے سے ہوا سے بچنے کے لیے ہر ماسٹر سلنڈر کے اوپر ایک ذخائر ماسٹر سلنڈر فراہم کرتا ہے (عام کلچ بھی بریک سیال کا استعمال کرتا ہے، لیکن یہ بھی ایک کلچ آلے میں "کلچ سیال" کے طور پر کہا جاتا ہے)۔ ایک ماسٹر سلنڈر میں ہر پسٹن ایک بریک سرکٹ چلاتا ہے اور جدید روشنی کے ٹرک اور مسافر کاروں کے لیے عام طور پر ایک بریک سرکٹ ایک گاڑی کے پہیوں میں سے صرف دو پر ایک بریک کیلر یا جوتا کی طرف جاتا ہے اور دوسرے بریک سرکٹ بریک دباؤ کو سست کرنے کے لیے فراہم کرتا ہے۔ نیچے دو اور دوسرے پہیوں کو روک دو یہ اختیاری تقسیم ہائڈرولک نظام میں کیا جاتا ہے۔ اگر بریک لاگو ہوتے ہیں تو ماسٹر سلنڈر کی ثانوی پسٹن کی طرف سے خدمت کی بریک لائنوں میں ایک ہائیڈرولک ناکامی ہے، جب بریک لاگو ہوتے ہیں، لیکن ثانوی پسٹن موسم بہار کے سوا پسٹن کی سفر کے خلاف کچھ بھی نہیں ہے۔ اس کی اجازت دیتا ہے کہ اس پریسٹن میں بائیں ثانوی پسٹن کی بوتلوں تک بنیادی طور پر صرف ایک چھوٹا سا دباؤ پیدا ہو جائے۔ اس کے بعد بنیادی پسٹن سسٹم کے اس نصف کی طرف سے خدمات انجام دینے والے بریک کو چلانے کے لیے کافی ہائیڈرولک دباؤ پیدا کرے گی۔ بنیادی پسٹن کی طرف سے خدمات انجام دینے والے بریک سسٹم میں ہائیڈرولک ناکامی کی صورت میں، بریک لاگو ہونے پر بنیادی پسٹن اگلے گی لیکن ہائیڈرولک دباؤ کی تعمیر نہ کریں گی۔ اس صورت میں بہت کم طاقت ثانوی پسٹن کو بنیادی پسٹن بہار کے ذریعہ منتقل کیا جاسکتا ہے جب تک پسٹن توسیع سکرو ثانوی پسٹن کے ساتھ رابطے میں نہیں آتا۔ پھر، pushrod فورس براہ راست ثانوی پسٹن پر منتقل کیا جاتا ہے اور اس کے بریک کو چلانے کے لیے کافی دباؤ بنایا جاتا ہے۔ عام طور پر 2 نظام بائیں سامنے اور دائیں پیچھے تقسیم ہوتے ہیں جس میں مشتمل ایک نظام اور دائیں سامنے اور بائیں پیچھے دوسرے نظام میں شامل ہے۔ حفاظت کے لیے، یہ کیا جاتا ہے تاکہ عموما صرف دو پہیوں کو اپنی بریک کاری کی صلاحیت کو ایک ہی وقت میں کھو جائے اور کار کے دونوں اطراف کم از کم ایک بریکنگ سسٹم کام کر سکیں اور کار کے دونوں سروں کو کم از کم ایک نظام کام کرنا۔ صرف ایک نظام کے ساتھ کام کرنے کے ساتھ فاصلے کو روکنے کے لیے اور دوبارہ چلانے سے پہلے مرمت کی جانی چاہیے۔