ماہین رضوی

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
ماہین خالد رضوی
معلومات شخصیت
مقام پیدائش کراچی  ویکی ڈیٹا پر (P19) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
شہریت Flag of Pakistan.svg پاکستان  ویکی ڈیٹا پر (P27) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ویب سائٹ
ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

ماہین خالد رضوی ایک پاکستانی ٹیلی ویژن اداکارہ اور ماڈل ہیں۔وہ 2013 میں پیش کئے جانے والے ایک ڈرامے بشر مومن میں ساحرہ کے جاندار کردار کی وجہ سے مشہور ہیں۔ وہ بلقیس کور (2011) ، ادھوری عورت (2013) ، زندگی گلزار ہے (2013) ، ڈائجسٹ رائٹر اور اقرار (2015) میں بھی اداکاری کر چکی ہیں۔ ڈائجسٹ رائٹر میں بہترین کارکردگی کی وجہ سے تیسرے ہم ایوارڈز میں بہترین معاون اداکارہ کی کیٹگری کے لئے نامزد ہوئیں۔ [1] [2]

کیریئر[ترمیم]

2011 میں مہین نے مقبول ڈرامہ سیریل 'مات' میں اداکاری کے ساتھ اپنے کیرئیر کا آغاز کیا۔ اس کا کردار بہت ہی جامع تھا لیکن وہ فورا ہی نقادوں اور دانشوروں کی نظروں میں آ گئی اور اس کی کارکردگی نے ناظرین پر فوری اثر ڈالا۔ اسی سال کے دوران انہوں نے 'زرد موسم ' اور بہت زیادہ سراہے جانے والے ڈرامے 'بلقیس کور' میں معاون اداکارہ کا کردار ادا کیا، اس ڈرامے میں انہوں نے ایک کالج کی طالبہ کا کردار ادا کیا۔ اس کے پنجابی لباس ، چال ڈھال اور ڈائیلاگ کی ادائیگی نے ناظرین کو متاثر کیا۔ انہوں نے نہ صرف 'بلقیس کور' میں اداکاری کی بلکہ "نیویارک سپیل " کے دوران ہدایت کار کی مدد بھی کی۔ 2012 میں انھیں ڈراما سیریل "ادھوری عورت" کی پیش کش کی گئی تھی جو 2013 میں جیوٹی وی پر نشر ہوا تھا۔ اس ڈرامے میں ماہین نے منفی کردار ادا کیا جو بہت مقبول ہوا۔ اسی کردار کی وجہ سے انہیں 2014 میں ایوارڈ بھی ملا۔ اس خاص سیریل کے بعد ہی لوگوں نے اس کے کام کو بہت سنجیدگی سے لینا شروع کیا۔ 2013 میں ، ماہین نے 'پیمپرز' کے لئے ایک 'ٹی وی سی 'کیا تھا جس کی شوٹنگ جنوبی افریقہ کے علاقے کیپ ٹاؤن میں ہوئی تھی۔ واپسی پر انہیں پاکستانی ڈرامہ سیریل 'بشر مومن' میں سے معاندانہ (حریفانہ) کردار کی پیش کش ہوئی۔یہ ڈراما عالمی سطح پر ایک کامیابی بن گیا اور اس کیے کردار "ساحرہ" کو پاکستانی ڈراما انڈسٹری میں ایک بہترین منفی کردار کے طور پر سراہا گیا اور بہت سے لوگوں نے اس کے انداز کو نقل کیا۔

تعلیم[ترمیم]

ماہین رضوی نے ابتدائی تعلیم سینٹ جوزف کانونٹ ہائی اسکول سے حاصل کی اور پھر ڈی سی ڈبلیو میں کالج مکمل کرنے کے بعد امریکہ روانہ ہوگئی۔ اس نے ٹیلیویژن پروڈکشن اور فلم سازی میں بیچلر ڈگری "ڈینور ، کولوراڈو "سے حاصل کی۔

ذاتی زندگی[ترمیم]

ماہین نے 22 دسمبر 2014 کو رحمان سید سے شادی کی تھی۔ کہا جاتا ہے کہ ان کا تعلق 2014 کے آغاز سے ہی تھا۔ ماہین اب اپنے شوہر اور بیٹی کے ساتھ بالٹیمور میں رہتی ہیں۔

فلمو گرافی[ترمیم]

ٹیلی فلمیں

ایکسپریس ٹیلی فلم۔ ڈر

آشا کی آشا - ٹی وی ون

ایوارڈز اور نامزدگی[ترمیم]

  • چوتھا پاکستان میڈیا ایوارڈ : بہترین ایمرجنگ ٹیلنٹ خاتون - فاتح
  • تیسرا ہم ایوارڈ : بہترین معاون اداکارہ - نامزد

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "Categories and winners at servise 3rd hum awards". ہم نیٹورک. 10 April 2015. 22 دسمبر 2015 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 13 جولا‎ئی 2015. 
  2. "2013 Hum Awards winners". Correspondent. ڈان نیوز. 10 April 2015. اخذ شدہ بتاریخ 13 جولا‎ئی 2015. 

بیرونی روابط[ترمیم]