مجسمہ آزادی (بوداپست)

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
جیلرٹ ہل پر لبرٹی مجسمہ

مجسمہ آزادی یا آزادی کا مجسمہ ( Hungarian [ˈsɒbɒtt͡ʃaːɡ ˈsobor] ) بڈاپسٹ ، ہنگری گیلرٹ ہل میں پر ایک یادگار ہے . یہ ان لوگوں کی یاد میں ہے جنہوں نے ہنگری کی آزادی اور خوشحالی کے لئے اپنی جانوں کا نذرانہ پیش کیا۔

تاریخ[ترمیم]

یہ پہلی بار دوسری جنگ عظیم کے دوران ہنگری کی سوویتوں کے ہاتھوں آزادی کی یاد میں 1947 میں کھڑی کی گئی تھی ، جس نے نازی جرمنی کے قبضے کو ختم کیا تھا ۔ اس کا مقام جیریلٹ ہل پر واقع ہے جو اسے بڈاپسٹ کے شہر کے نظارے کی ایک نمایاں خصوصیت بنا دیتا ہے۔ [1]

پیتل کا 14 میٹر قد کا مجسمہ 26 میٹر بنیاد کے اوپر کھڑا ہے اور اس نےکھجور کا پتا پکڑا ہے۔ دو چھوٹے مجسمے بھی اس اڈے کے آس پاس موجود ہیں ، لیکن اصل یادگار میں دو اور اصل پر مشتمل ہے جو اس جگہ سے ہٹا دی گئی ہے اور اسے اسٹیچو پارک منتقل کردیا گیا ہے۔ اس یادگار کا ڈیزائن زیگمنڈ کسفلدی اسٹربل نے تیار کیا تھا۔ خود کِس فلوڈی سٹربل کے مطابق یہ ڈیزائن اصل میں اسسٹن ہارتی کی یادگار کے لئے بنایا گیا تھا اور اس کردار میں کھجور کے پتے کی بجائے کسی انسانی بچے کو پیش کیا جاتا تھا۔

یادگار کی تعمیر کے وقت ، ریڈ آرمی کے ذریعہ محوری فورسز کی شکست کا باضابطہ طور پر "آزادی" کا اعلان کیا گیا تھا - یادگار پر اصلی لکھاوٹ (ہنگری اور روسی دونوں زبان) کی مدد سے:

A FELSZABADÍTÓ

SZOVJET HŐSÖK

EMLÉKÉRE

A HÁLÁS MAGYAR NÉP

1945

جس کا ترجمہ یہ پڑھنے کے لئے کیا جاسکتا ہے کہ ، "سن 1945 میں [ہنگری کے] شکر گزار لوگوں کو [آزاد کرائے گئے سوویت ہیرو کی یاد کو]"۔

اگلے برسوں کے دوران ، سوویت یونین کے بارے میں عوامی جذبات کم ہوکر انقلاب کے مقام تک پہنچ گئے ، جس کی کوشش کی گئی اور 1956 میں عارضی طور پر کامیاب ہوگئے اور اس کے نتیجے میں یادگار کے کچھ حصوں کو نقصان پہنچا۔ 1989 میں کمیونسٹ حکمرانی سے جمہوریت میں تبدیلی کے بعد ، نوشتہ کو پڑھنے کے لئے تبدیل کیا گیا:

MINDAZOK EMLÉKÉRE

AKIK ÉLETÜKET ÁLDOZTÁK MAGYARORSZÁG FÜGGETLENSÉGÉÉRT, SZABADSÁGÁÉRT

ÉS BOLDOGULÁSÁÉRT

ہنگری سے ترجمہ: " ہنگری کی آزادی ، آزادی اور خوشحالی کے لئے اپنی جانوں کا نذرانہ پیش کرنے والے ان سب لوگوں کی یادوں میں"۔ خراج تحسین کے روسی زبان کے ورژن کو پوری طرح سے ہٹا دیا گیا۔

مذید دیکھیئے[ترمیم]

  • دوسری جنگ عظیم کے دوران ہنگری
  • عوامی جمہوریہ ہنگری
  • 1956 کا ہنگری کا انقلاب
  • اونچائی کے لحاظ سے مجسموں کی فہرست

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "Szabadság-szobor, Budapest, Budapest, XI. kerület (English: Statue of Liberty, Budapest, Budapest, XI. district)". web.archive.org. 2012-05-31. اخذ شدہ بتاریخ 30 مئی 2019.