مجھیل

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

مجھیل ایک لفظ ہے جو پنجاب کے علاقے ماجھا کے لوگوں کے لئے استعمال ہوتا ہے۔ مشرقی پنجاب کے امرتسر ، ترن ترن ، گرداس پور اور پٹھان کوٹ اور مغربی پنجاب کے تیرہ اضلاع ماجھا خطے میں آتے ہیں۔ مجاہیل ماجھا کے باشندے ہونے پر بہت فخر محسوس کرتے ہیں ، کیونکہ یہ علاقہ جنگجوؤں اور سکھ مت کے بہت سے گرووں کی تاریخ سے وابستہ ہے۔ ہندوستان پر حملہ کرنے والی غیر ملکی طاقتوں پر پہلا حملہ مجھیلوں نے کیا۔

پس منظر[ترمیم]

مجھیل جاٹ افسانویوں کی نسل ہیں جن کی بہادری ، فن اور لڑائی کے طریقوں کے لئے جانا جاتا ہے اور ان کی کہانیاں 5 ویں اور چوتھی صدی قبل مسیح کی ہیں۔ کٹھ جاٹ اپنی بہادری کے لئے جانا جاتا تھا اور مہابھارت سنکلا / سانگلا کے زمانے میں ان کا دارالحکومت تھا ، جسے آج سیالکوٹ کہا جاتا ہے۔

سکندر کے ہندوستان پر حملے سے قبل ، مجھیلوں نے بہادر پرووں کو شکست دی۔ ایک یونانی مصنف نے انھیں "بیانیہ" کہا ہے اور دریائے راوی کے مشرقی کنارے پر ایک ملک کے طور پر بیان کیا ہے۔

مجھیل ماجھا بیلٹ کا رہائشی ہے ، جس پر سکھوں کا غلبہ ہے ، جن کے آباؤ اجداد نے شمال مغرب کے باہر سے ہونے والے ہر حملے کا مقابلہ کیا ہے۔ مجیل اپنی سخت محنت کے لئے بھی جانا جاتا ہے کیونکہ وہ زیادہ تر فوج میں یا اپنے گھروں سے باہر کے میدانوں میں کام کرتے تھے۔

مشہور مجھیل[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "South/Southeast Asia Library – UC Berkeley Library". 10 مئی 2015 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 20 مئی 2015. 
  2. Singh, Raj Pal (1998). Banda Bahadur and His Times p. 22. Harman Pub. House, 1 Aug 1998.
  3. http://centralsikhmuseum.com/today-in-sikh-history-5th-september/
  4. "Archived copy". 18 مئی 2015 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 12 مئی 2015. 
  5. "Archived copy". 18 مئی 2015 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 12 مئی 2015. 

گٹھ:پنجابی شخصیات