مدراسی سالن

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

مدراسی سالن یا مدراسی چٹنی ایک گرم گریوی سالن ہے(سمندری غذا مدراسی سالن کے استثناء کے ساتھ، جو قدرے مختلف ترکیب سے بنائی جاتی ہے)۔ [1] اس پکوان کا رنگ سرخ ہوتا ہے جو سرخ مرچ کے بھاری استعمال کا نتیجہ ہوتا ہے۔ رائتہ اکثر اس پکوان کے ساتھ استعمال کیا جاتا ہے۔

شروعات[ترمیم]

کہا جاتا ہے کہ مدراس گریوی کی ابتدا ہندوستان کے جنوب سے ہوئی اور اس کا نام مدراس شہر (اب چنئی ) سے پڑا ہے۔

اقسام[ترمیم]

مدراس کے سالن میں بہت سے تغیرات موجود ہیں [2] [3] اور ہندوستان میں کھانا پکانا باورچیوں، ریستورانوں یا تقریبات کے زیر انتظام کھانے سے زیادہ ایک گھریلو مشق ہے۔ یہ سالن سبزی یا گوشت کے ساتھ بنایا جا سکتا ہے۔ مقامی یا مقامی طور پر دستیاب اجزاء کی علاقائی ہندوستانی کھانوں میں مرکزی حیثیت ہوتی ہے۔ مدراسی سالن مختلف ذرائع سے حاصل کیا جا سکتا ہے۔ مدراسی سالن کا رنگ روپ اور ترکیب اکثر ایسی ہوتی ہے: سرخ رنگ؛ سوادی مصالحے؛ املی کا کھٹا میٹھا سونف جیسا ہلکا سا ذائقہ؛ ادرک دیگر مصالحوں کی قسمیں (میٹھے، لذیذ اور زمینی)، نمک، میٹھے اور کھٹے لوازمات۔ سالن کی لالی مرچ یا مرچ اور پاپریکا کے مرکب اور ہلدی کے نارنجی پن سے حاصل کی جاتی ہے۔ لیموں ، چونے یا سرکہ سے یہ پکوان اضافی کھٹی ہو سکتی ہے۔

عام اجزاء میں تازہ کری پتے اور آخر میں تازہ دھنیا اضافی شامل کر سکتے ہیں۔

لوازمات[ترمیم]

مدراس سالن کے ساتھ عام طور پر رائتہ اور تازہ دھنیا شامل ہوتے ہیں۔ جنوبی ہندوستان کے کھانے میں چاول کی مرکزیت مسلم ہے اور اسے مرکزی نشاستہ حاصل کرنے کی روایت کسی بھی روٹی(نان، پراٹھا، خمیری روٹی وغیرہ) کی قسم سے زیادہ ہوتی ہے۔ انفرادی گھرانے اس پکوان کو بناتے اپنی اپنی روایات کا اظہار کرتے ہیں۔

دیگر عام تغیرات میں بھورے سرسوں کے دانے شامل ہوں گے جو اس وقت تک تلے جاتے ہیں جب تک کہ وہ پک نہ جائیں، کالی مرچ کے دانے اور سرکہ تیزابی پھلوں کی بجائے تیزابیت کے طور پر استعمال ہوتا ہے۔

تیاری[ترمیم]

خشک بھنے ہوئے مصالحوں کو گھی یا سبزیوں کے تیل میں پکایا جا سکتا ہے اور پھر دیگر اہم تازہ اجزاء جیسے لہسن اور ادرک کو سبزیوں اور/یا گوشت کے ساتھ ملایا جاتا ہے۔ میٹھے اور کھٹے اجزاء جیسے املی اور لیموں کا رس/سرکہ بعد میں شامل کیا جاتا ہے۔ آخر میں تازہ دھنیا پیش کرنے سے فوراً پہلے شامل کیا جاتا ہے۔

دیگر تغیرات میں لونگ ، خلیجی پتے ، میتھی اور آل اسپائس کا استعمال شامل ہو سکتا ہے۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "History of Curry". Surrey County Council, England. اخذ شدہ بتاریخ 24 ستمبر 2011. 
  2. Martin، James (2007). "Lamb madras with chapatis". BBC. اخذ شدہ بتاریخ 16 اگست 2020. 
  3. "Madras Lamb Curry - Mutton Madras". اخذ شدہ بتاریخ 24 ستمبر 2011.