مراکش کا پرچم

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
یہاں جائیں: رہنمائی، تلاش کریں
Flag of Morocco.svg
رائل پرچم.

مراکش (عربی کا پرچم: علم المغرب؛ (برجر: Acenyal ن Umerruk) ایک سیاہ سرحدوں کے ساتھ ایک سرخ میدان سے بنا ہے سبز پینٹاگرام ریڈ اسلامی سے رائل Alaouite خاندان کے نزول کا اعلان، مراکش میں کافی تاریخی اہمیت ہے فاطمہ کے ذریعے نبی محمد، علی کی بیوی، چوتھے مسلمان خلیفہ ریڈ 17th صدی سے مراکش Alaouite خاندان کی حکومت تھی جب مکہ کے Sherifs اور یمن کے اماموں کی طرف سے استعمال کیا گیا تھا کہ اس کا رنگ بھی ہے، ملک کے پرچم سادہ سرخ تھے.

1915 میں، لوڈ mulay یوسف، سبز مشبک روکا زاویہ کے دور حکومت میں، "سلیمان کی مہر"، زندگی کے ایک قدیم نشانی ہے کہا جاتا ہے اور اچھی صحت کے قومی پرچم میں شامل کیا گیا تھا. مراکش فرانسیسی اور ہسپانوی کے کنٹرول میں تھا، مرکز میں مہر کے ساتھ سرخ پرچم کے استعمال میں رہے، لیکن صرف ان لینڈ. سمندر میں اس کا استعمال ممنوع کر دی گئی. آزادی 1955 میں بحال کردیا گیا تھا جب، یہ ایک بار پھر قومی پرچم بنا. مراکشی پرچم پر سرخ پس منظر، جرات، بہادری، طاقت اور بہادری کی نمائندگی سبز اسلام کے رنگ کی نمائندگی کرتے ہوئے، پانچ نکیلی ستارہ اسلام کے پانچ ارکان کی نمائندگی کرتا ہے.

کی تاریخ[ترمیم]

20th صدی کے اوائل میں استعمال فلیگ.

اس کتاب سے مشہور ہونا، اللہ اس کی قیمت کو برقرار رکھنے سکتے ہیں اور ہمارے Cherifian سلطنت کے امور کے فروغ کی وجہ سے، اس کے جلال اور اس فخر کے پھیلاؤ، ایک تفویض کرنے کی ضرورت ہے، فضل اور خوشی اپنی کلاس کے مرکز کے ارد گرد ہونا پرچم کچھ دیگر پرچم سمندری علامات میں استعمال خاص طور پر اپنے پیاروں کی طرح ہو جائے گا کہ سلطنتوں کے باقی حصوں سے یہ واضح ہے کہ ہماری مقدس آباء و اجداد پرچم استعمال، ہماری عظیم نقطہ نظر کے پانچ نکیلی سیل بنانے کی طرف سے الگ ہمارے آنندپورن پرچم کرنے کا فیصلہ سبز رنگ میں وسط میں سلیمان، خدا تعالی پوچھ اس وقت اور بننے، امین اور امن کے لئے خوش قسمتی اور مہتواکانکن کی ہواؤں کے ساتھ لہراتے ہوئے اسے رکھنے کے لئے.Yusef of Morocco]]

A Cherifian Dahir in the distinction of the Moroccan flag (Ar), 17 November 1915

متعلقہ صفحہ[ترمیم]