مستقیلک میدان

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
نئے سال 2015 میں آزادی اسکوائر
Tashkent-uzbekistan-feve.jpg

آزادی اسکوائر یا مستاقیلک میدان( ازبک: Mustaqillik Maydoni ، Мустақиллик Майдони) تاشقند ، ازبکستان کا ایک مرکزی اسکوائر ہے۔ [1]

تعارف[ترمیم]

ستمبر 1991 میں ازبکستان کی آزادی کے اعلان کے بعد ، 1992 میں "لینن اسکوائر" کا نام تبدیل کرکے "مستقلق میدان" رکھا گیا ، جو انگریزی میں "آزادی اسکوائر" کا ترجمہ کرتا ہے۔ لینن کی یادگار کو توڑ دیا گیا تھا ، اور اس کی جگہ ازبکستان کی آزادی کی یادگار ، دنیا کی شکل میں ، تعمیر کی گئی تھی۔ بعد میں ، پیڈسٹل کے سامنے ایک خاتون کی شخصیت رکھی گئی تھی ، جو مادر وطن کی علامت ہے۔ [2]

آزادی اسکوائر اب تاشقند کا مرکزی چوک ہے۔ یہ خصوصی تقریبات اور عوامی تعطیلات کے دنوں میں تقریبات اور فوجی پریڈوں کی میزبانی کرتا ہے۔

تاریخ[ترمیم]

تاشقند کا سب سے بڑا چوک اسکوائر سے کہیں زیادہ بڑے پارک کی طرح ہے۔ متعدد یادگاروں اور چشموں کے ساتھ ، جو چاروں طرف متاثر کن عوامی عمارتوں سے گھرا ہوا ہے اور درختوں اور پھولوں کے بستروں سے بھرا ہوا ہے ، تاشقند میں آزادی اسکوائر جدید ازبکستان کا نمائش ہے۔

آج آزادی کی تاریخ متعدد شعبوں پر مشتمل ہے: انتظامی عمارتیں ، سبز رنگوں اور چشموں والے تفریحی مقامات ، آرک آف آزادی اور آزادی یادگار سمیت یادگاریں۔

تاشقند کے مرکز کے طور پر آزادی چوک کی کہانی سو سال سے بھی زیادہ پرانی ہے۔ ترکستان کے جنرل گورنر نے 1865 میں اپنا فوجی قلعہ تعمیر کیا۔ 1974 کے بعد سے اس جگہ کو پریونڈ کا ایوینیو کہا جاتا ہے ، جہاں یکم مئی ، عالمی یوم مزدور ، 9 مئی - یوم فتح اور 7 نومبر - یوم انقلاب - یوم مئی کی تعطیلات منانے کے لئے فوجی پریڈ اور کارکنوں کی مظاہرے منعقد کی گئیں۔

چاندی کے محراب سے گزرتے ہوئے چشمے کے آس پاس اسٹورکس کے اعداد و شمار ، جو آزادی چوک کے داخلی دروازے کی نشاندہی کرتے ہیں ، آزادی کے اسکوائر کی مرکزی یادگار یعنی آزادی یادگار دیکھ سکتے ہیں۔ یہ ایک اونچی راہ ہے جس میں ایک سنہری گلوب تیار کیا گیا ہے جس کے اوپر ازبکستان کے نقشے کی بصارت پیش کی گئی ہے۔ پیڈسٹل سے پہلے بیٹھی ماں کی مورتی ہے جس کے بازوؤں میں بچہ ہے۔ یادگار کمپلیکس آزاد ریاست کی حیثیت سے ازبکستان کی بحالی کی نمائندگی کرتا ہے۔ آزادی کی یادگار 1992 میں کھڑی کی گئی تھی ، اور اس علاقے کی مکمل تعمیر نو 2006 میں مکمل ہوئی تھی۔

اس کے برعکس ایک مجسمہ بیٹھا ہوا ہے جس میں ایک ماتم کدہ ماں دکھائی دیتی ہے کہ وہ اپنے بچوں کی یاد میں ایک ابدی شعلہ دیکھ رہی ہے جو پچھلے عالمی جنگوں میں گرے ہوئے نامعلوم فوجیوں کی یاد منانے کے لئے ملک کا دفاع کرتے ہوئے گر پڑی تھی۔

انتظامی عمارتیں ، بشمول وزراء کی کابینہ ، سینیٹ ازبکستان اور وزارت خزانہ تاشقند میں آزادی چوک کے مغربی جانب واقع ہیں۔

آزادی چوک کے اندر کے علاقے[ترمیم]

دیمتری میدویدیف ازبکستان کی آزادی کی یادگار پر۔
  • وزارت خزانہ ازبکستان آزادی چوک کے قریب ہی ہے اور یہ آزادی چوک کے بائیں جانب واقع ہے۔
  • میموری اور آنر اسکوائر بھی اسکوائر کے اندر ہی ہے لیکن یہ آزادی چوک کے دائیں نیچے ہے۔
  • میموری لین سوویت مسلح افواج کے ازبک خدمت کاروں کا اعزاز دینے کا ایک مقام ہے جو دوسری جنگ عظیم کے دوران لڑے تھے۔ کارروائی میں مارے گئے خدمت گاروں کے نام وہاں لکھے گئے ہیں۔
  • انگریزی میں آرک آف ایزگولک کے ایک لفظ "ایزگولک" کا مطلب ہے کہ لغت سے "ہیومنزم" کا معنی ہے اور اس سے لوگوں کو پُر سکون ہونا ہے۔
  • دریائے انہار درمیانے درجے کا دریا ہے جو آزادی چوک کو پار کرتا ہے۔
  • WWII میں سوویت فوجیوں کی یادگار نامعلوم سپاہی کا مقبرہ ۔
  • ازبکستان کی آزادی کی یادگار ازبکستان کی آزادی کے اعزاز میں بنی ایک یادگار۔

فوٹو گیلری[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "Independence Square (Mustaqillik Maydoni)". Minube. اخذ شدہ بتاریخ 06 جنوری 2015. 
  2. "Poytaxtning bosh maydoniga "Mustaqillik maydoni" nomi berilganiga 16 yil bo'ldi" (بزبان الأوزبكية). Uza.Uz. 4 September 2007. 14 جولا‎ئی 2020 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 06 جنوری 2015. 

بیرونی روابط[ترمیم]