مسٹر پیباڈی اینڈ شرمین

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
مسٹر پیباڈی اینڈ شرمین
(انگریزی میں: Mr. Peabody & Sherman ویکی ڈیٹا پر (P1476) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
Mr Peabody & Sherman Poster.JPG

صنف بڈی فلم،  مزاحیہ فلم،  بچوں کی فلم،  مہم جویانہ فلم،  فنٹاسی فلم[1]  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دورانیہ 92 منٹ  ویکی ڈیٹا پر (P2047) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
زبان انگریزی  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of the United States (1795-1818).svg ریاستہائے متحدہ امریکا  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
اسٹوڈیو
تقسیم کنندہ نیٹ فلکس  ویکی ڈیٹا پر (P750) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
باکس آفس
تاریخ نمائش 7 فروری 2014
27 فروری 2014 (جرمنی)[2]
13 مارچ 2014 (ہنگری)[3][4]  ویکی ڈیٹا پر (P577) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
مزید معلومات۔۔۔
باضابطہ ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آل مووی v361799  ویکی ڈیٹا پر (P1562) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb logo.svg
tt0864835  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

مسٹر پیباڈی اینڈ شرمین (انگریزی: Mr. Peabody & Sherman) ایک 2014 امریکی کمپیوٹر اینیمیٹڈ سائنس فکشن کامیڈی فلم ہے جس میں متحرک ٹیلی ویژن سیریز دی ایڈونچر آف راکی اور بلونکل اینڈ فرینڈز کے پیبوڈی کے ناقابل تطبیق تاریخی طبقات کے کرداروں پر مبنی ہے ، جو ڈریم ورکس انیمیشن کے ذریعہ تیار کیا گیا ہے اور ٹوینٹیتھ سنچری فوکس نے تقسیم کیا ہے۔

کہانی[ترمیم]

مسٹر پیباڈی ایک بات کرنے والا کتا ہے اور دنیا کا سب سے ہوشیار ہستی ہے۔ کتے کے طور پر ، اسے ہر ممکنہ مالک نے مسترد کر دیا ، جس کی وجہ سے وہ اپنی زندگی سائنس ، ایتھلیٹکس اور تکنیکی دریافتوں کے لیے وقف کر دے۔ ایک دن ، پیبوڈی نے ایک لاوارث نوزائیدہ بچے کو پایا اور شرمین کے نام سے اسے قانونی طور پر اپنایا۔ انہوں نے اپنی سب سے بڑی ایجاد ، ایک ایسی وقت کی مشین کا استعمال کیا جس کو WABAC کے نام سے جانا جاتا ہے۔ فرانسیسی انقلاب سے آسانی سے فرار ہونے کے بعد ، شرمین نے اسکول کا پہلا دن شروع کیا اور ہم جماعت پینی پیٹرسن کے ساتھ تنازع میں پڑ گیا ، جس نے جارج واشنگٹن کے اپنے پہلے ہاتھ سے جانکاری کے ساتھ تاریخ کی کلاس میں معصومیت کا مظاہرہ کیا۔ پینی غنڈہ گردی اور شرمین کی توہین کرتے ہوئے ، اسے ایک کے ذریعہ پالنے کے لیے "کتا" کہنے کی توہین کرتے ہیں اور وہ اپنے کتے کو سیٹی لیتے ہیں اور اسے سر میں ڈال دیتے ہیں جو شرمین کو بازو پر کاٹنے پر اکساتا ہے۔ پیبوڈی اس معاملے کے بارے میں پرنسپل پورڈی سے ملتے ہیں لیکن ان کا مقابلہ محترمہ گرونین نے کیا ، جو ایک متعص .ہ بچوں کی خدمات کی ایجنٹ ہے ، جو دھمکی دیتا ہے کہ اگر آئندہ گھر کا معائنہ اس کے لیے نا مناسب سمجھا جاتا ہے تو وہ شرمن کو دوبارہ دعویٰ کریں گے۔

بچوں کے بیچ باڑ کو بہتر بنانے کے لیے پیبوڈی پیٹرسن کو ڈنر پارٹی کے لیے دعوت دیتا ہے۔ جب پیابوڈی پال اور پیٹی کی توجہ دلاتا ہے ، شرمن پینی کے ساتھ رہ گیا ہے۔ شرمین نے WABAC کو پینی کو اپنے پہلے ہاتھ کے علم کے بارے میں جھوٹا قرار دینے کے بعد انکشاف کیا اور وہ پیبوڈی کے انتباہ کے باوجود اس میں خوشی مناتے ہیں۔ بعد میں ، شرمین نے پینی کو بازیافت کرنے کے لیے پیبوڈی کی مدد حاصل کی ، جس نے قدیم مصر میں شاہ توتنخان سے اپنی منگنی چھوڑنے سے انکار کر دیا تھا۔ پینی کو پتہ چل گیا ہے کہ وہ توت کی ابتدائی موت کے بعد ہی مارا جائے گا اور اسے گھسیٹ کر شادی میں لے جایا گیا جب کہ پیبوڈی اور شرمین ایک قبر میں پھنسے ہوئے ہیں۔ وہ فرار ہوکر خدا انوبس کی شادی کا آغاز کرنے کے لیے نقالی کرتے ہیں۔ ان کا سرورق آخری سیکنڈ میں اڑا دیا گیا ہے ، لیکن وہ پینی کے ساتھ WABAC میں فرار ہو گئے ہیں۔

WABAC کم توانائی کے ساتھ ، تینوں لیوناارڈو ڈاونچی کی مدد کے رینائسنس فلورنس میں رک گئے۔ اگرچہ پیبڈی اور لیونارڈو ڈبلیو اے بی اے سی کو ری چارج کرنے کے لیے تضاد پیدا کر رہے ہیں ، پینی شرمن کو لیونارڈو کی ورکشاپ کو اپنے ساتھ تلاش کرنے کے لیے راضی کرتے ہیں اور وہ بغیر اجازت لیونارڈو کی فلائنگ مشین کا استعمال کرکے پابندی عائد کرتے ہیں۔ بدقسمتی سے ، طیارہ بعد میں گر کر تباہ ہوا ، لیونارڈو خوش ہوا کہ مشین نے کام کیا اور پیبوڈی شرمین کی نافرمانی پر ناراض ہے۔ موجودہ کی طرف لوٹتے ہوئے ، پینی نے محترمہ گرونین کے شرمین سے دوبارہ دعوی کرنے کا ارادہ ظاہر کیا۔ پیبوڈی اور شرمن کے مابین ایک دلیل سامنے آرہی ہے جبکہ WABAC بلیک ہول کے قریب آرہا ہے۔ آخر کار ، وہ فرار ہو گئے لیکن ٹروجن جنگ میں گر کر تباہ ہو گئے ، جہاں پریشان شرمین بادشاہ اجمیمن کی فوج میں شامل ہونے کے لیے بھاگ گیا۔ جب پیبوڈی اور پینی اسے بازیافت کرنے آتے ہیں تو وہ خود کو جنگ میں پھنس جاتے ہیں اور پینی پہاڑ کی طرف دوڑتے ہوئے ٹروجن گھوڑے میں پھنس جاتا ہے۔ شرمین اور پینی کو بچانے کی کوشش میں بچایا گیا ، لیکن ایسا لگتا ہے کہ پیبوڈی گھوڑے کے ساتھ نیچے چلا گیا تھا اور اسے مردہ سمجھا گیا تھا۔

پیبوڈی ، شرمن اور پینی کو بچانے کے لیے بے چین تاہم ، پیبوڈی اور شرمین کی موجودہ کاپیاں ، محترمہ گرونین کے ساتھ دکھائی گئیں۔ گرونین دونوں شرمینوں پر دوبارہ دعوی کرنے کی کوشش کرتا ہے ، جس کی وجہ سے وہ ایک دوسرے کے ساتھ مل جاتے ہیں اور پیبوڈی کی کاپیاں کے ساتھ خلائی وقت کے تسلسل میں خلل ڈالتے ہیں۔ گرونین شرمین کو دوبارہ دعویٰ کرنے کی کوشش کرتا ہے ، اسے اس عمل میں تکلیف دیتا ہے ، جس کی وجہ سے مشتعل پیبوڈی اپنی فطری جبلت کی طرف لوٹ جاتا ہے اور اسے کاٹ دیتا ہے۔ چونکہ گریونین نے پولیس کو مطلع کیا ، پیابوڈی ، شرمین اور پینی ڈبلیو اے بی اے سی کے پاس بھاگ گئے لیکن وقت کے ساتھ واپس نہیں جاسکتے کیونکہ موجودہ تاریخ میں کئی تاریخی شخصیات اور یادگار یادوں کی بارش برساتے ہیں۔ بالآخر ڈبلیو اے اے سی کریش ہو جاتا ہے اور پیابوڈی کو اینیمل کنٹرول کے ذریعہ پکڑ لیا جاتا ہے ، جو گرونین پر حملہ کرنے کے لیے اس کی خوشنودی کا ارادہ کرتے ہیں۔ شرمین یہ بیان کرتے ہوئے حفاظت کرتا ہے کہ جو کچھ ہوا وہ اس کی غلطی ہے اور اعلان کرتا ہے کہ وہ کسی شخص کے مقابلے میں پیبوڈی جیسا اچھا کتا ہوگا۔ ان کی تقریر سے متحرک ، پیٹرسن سمیت ہر تاریخی شخصیت متفق ہے۔ جارج واشنگٹن ، ابراہم لنکن اور بل کلنٹن نے پیبرڈی کی شرمین کی قانونی تحویل میں مدد کی اور انہیں صدارتی معافی دی جب کہ شرمین اور پینی نے گلے شکوے کیے۔

جب خلائی وقت کے تسلسل میں ایک بھنور کھلا تو ، شرمین WABAC کو پائلٹ کرتا ہے جبکہ پیابوڈی کچھ منٹ کے ذریعہ مستقبل میں سفر کرنے اور اس کامیابی کو نقصان پہنچانے والے اعداد و شمار کو سنبھالتا ہے۔ تاریخی شخصیات اور یادگار اپنے اپنے اوقات میں واپس آجاتے ہیں ، ایک تیز حملہ آگیمنون گرونین کو اپنے ساتھ گھسیٹتے ہوئے ، پابودی پر بعد میں بدلہ لینے کا حلف اٹھاتا ہے۔ اگرچہ ایسا لگتا ہے کہ پیبوڈی اور شرمین کھو گئے ہیں ، لیکن وہ پیٹرسن کے دیکھنے اور منانے کے موقع پر بے ساختہ لوٹ آئے ہیں۔ شرمین ، جو پہلے سے کہیں زیادہ پیابی کے قریب تھا ، اسکول واپس آگیا اور وہ پینی کے ساتھ بہترین دوست بن گیا۔ دریں اثنا ، وقت کے اوقات جدید خصلتوں سے آلودہ ہیں اور گرونین اگمایمن سے شادی کر رہے ہیں۔

حوالہ جات[ترمیم]

بیرونی روابط[ترمیم]