مغربی رومی سلطنت کا زوال

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Animated map of the Roman Republic and Empire
510 قبل مسیح سے 530 عیسوی کے دوران رومی جمہوریہ اور سلطنت کا متحرک نقشہ
  جمهوریہ روم
  رومی سلطنت
  مشرقی رومی سلطنت
  مغربی رومی سلطنت

مغربی رومی سلطنت کا زوال (یا روم کا زوال ) رومیوں کی تاریخ کا ایک لمحہ ہے، جس میں مغربی رومی سلطنت کے زوال اور زوال کو بیان کیا گیا ہے کیونکہ وہ اپنی حکمرانی کو برقرار رکھنے اور اپنی حکمرانی کو نافذ کرنے میں ناکام رہے، اور آخر کار ان کا وسیع علاقہ منہدم اور منتشر ہو گیا۔ آج کے مورخین فوج کی غیر موثریت اور کمی، روم کی صحت اور آبادی میں کمی، معیشت کا عدم استحکام، شہنشاہوں کی نااہلی، اقتدار کے حصول پر اندرونی کشمکش، وقتاً فوقتاً مذہبی تبدیلیوں اور نا اہلی جیسے عوامل پر غور کرتے ہیں۔ اندرونی حکومت کی طاقت اور صلاحیت کے کھو جانے کی وجہ کے طور پر جس نے رومیوں کو مشق کرنے کی اجازت دی وہ کہتے ہیں کہ یہ ان کے زیر اقتدار علاقوں اور صوبوں پر موثر تھا۔ نیز رومی تہذیب کے اردگرد وحشیوں کے بڑھتے ہوئے دباؤ اور حملے ان کے زوال اور تباہی کا سبب بنے۔ روم کے زوال اور زوال کی وجوہات قدیم دور کی تاریخ نویسی کے اہم اور اہم موضوعات میں سے ایک ہیں اور ناکام حکومت کے بارے میں بہت سے نئے مکالموں کو بھی متاثر کرتی ہیں۔ نٹہغ رفلش رفلنسش نوفشل فنےش فنش فنس سف شفس سف

تختہ الٹنے کی کہانی کا خلاصہ[ترمیم]

جولیس نیپس کے دور میں، چونکہ زیادہ تر فوجی جرمن نژاد تھے، اس لیے اورسٹس (مغربی رومن سپاہیوں کا کمانڈر) خود بادشاہ سے زیادہ پیارا تھا۔ چنانچہ اورسٹس، جو خود رومن جرمن نژاد تھا، نے جولیس کو ہٹا کر اپنے بیٹے رومولس آگسٹس کو بادشاہ بنا دیا۔ لیکن اس بار فوجیوں نے اوڈوسر نامی ایک اور جرمن کمانڈر کی قیادت میں بغاوت کی، اورسٹس کو قتل کر دیا، رومولس کو جلاوطن کر دیا اور اوڈوسر کو بادشاہ بنا دیا۔

اوڈوسر نے مشرقی رومی شہنشاہ زینو سے اپیل کی کہ وہ اسے مشرقی رومی شام سے اٹلی کا ایک رئیس اور حکمران تسلیم کرے۔ زینو نے اس درخواست کو قبول کیا، لیکن کہا کہ نیپس کو مغربی رومی شہنشاہ ہی رہنا چاہیے، یہاں تک کہ برائے نام۔ اوڈوکر نے اس بیان کو قبول کر لیا اور اس کے زمانے میں جو سونے کے سکے بنائے گئے تھے ان کو نیپس کا نام دیا گیا۔ اس طرح نیپس کو مغربی رومن نسل کا آخری رومی شہنشاہ سمجھا جا سکتا ہے لیکن عملی طور پر جولیس نیپس جلاوطنی میں رہے اور اپنا تخت دوبارہ حاصل نہ کر سکے۔

ذرائع[ترمیم]

مشارکت‌کنندگان ویکی‌پدیا. «Fall of the Western Roman Empire». در دانشنامهٔ ویکی‌پدیای انگلیسی.