موشن پکچر آرکایو آف پاکستان

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

موشن پکچر آرکایو آف پاکستان (انگریزی: Motion Picture Archive of Pakistan) فلم ورلڈ کے ورسٹائل ویب سائٹ عام طور پر لولی وڈ کے طور پر جانا جاتا ہیں۔ یہ (مپوپ ) کا ترجمہ (موشن پکچر آرکایو آف پاکستان) کا نام ہے جس میں غیر منافع بخش تنظیم ہے اور اس کے خود تشہیر مقصودوں کے مطابق، ان کے ماضی کی حفاظت نہیں ہے، مستقبل میں ایم پی پی بنیادی مقصد کو برقرار رکھنے، محفوظ کرنے اور بحال کرنے کے لۓ قائم نہیں کیا گیا تھا۔ پاکستانی سنیما صنعت کی طرف سے تیار تخلیقی کام قومی ورثہ کے طور پر۔ پاک سنک کے تحفظ کی اہمیت کبھی فلم کی طرف سے کسی بھی مرحلے میں نہیں محسوس ہوئی تھی یا اس سے بھی بدقسمتی سے سرکاری سطح پر بھی نظر انداز کیا جا رہا تھا۔

موشن پکچر کی حفاظت کو اس طرح کی سرگرمیاں اسٹوریج اور رسائی کو محفوظ رکھنے سے نازک مواد، جیسے نائٹریٹ یا دھندلاہٹ رنگین فلم، پالئیےسٹر پرنٹس جیسے زیادہ مستقل وسائل کے لۓ محفوظ کرنے کے لۓ لے جانے والے اقدامات کے بارے میں بیان کرتی ہیں۔ جہاں فلموں کی بحالی ایک پیچیدہ تحفظ عمل ہے، جس میں اس کے خالق کے اصل نقطہ نظر کو کسی خاص کام کو بحال کرنے کے لئے آرکیویسٹ کی کوششیں شامل ہیں۔ حال ہی میں پاکستان سنیما کے کھڑے یا معیار کو دیکھنے میں رکھتے ہوئے۔ فلم کی حفاظت کسی حد تک مہنگا، وقت سازی اور ناقابل یقین تفویض کی آواز لگ سکتی ہے۔

پاکستان کی پہلی مکمل فلمی تاریخ 1924ء سے آج تک لاہور کراچی سے ریلیز تمام فلموں آرٹسٹ، اداکار، ہدایتکار، فلمساز، موسیقار، کہانی، اور مکالمہ نگار، نغمہ نگار، عکاسی، تدوین کار، فلمی صحافی غرض کے فلم کے تمام شعبوں سے وابستہ افراد کی مکمل تفصیل۔[1] مرحوم فنکاروں کی تاریخ وفات 1908ء سے اب تک کہ پاکستان کے تمام شہروں کے سینما گھروں کی مکمل معلومات۔ اس کے علاوہ پاکستانی فلم سے متعلق ہر زاویہ سے مزین ایک مفید اور معلوماتی ویب سائیٹ جو کہ فلم کے شایقین کے زوق کے عین مطابق اور شعبہ فلموں کے طالب علموں کے لیے ایک جامع خزانہ ہے۔

ظاہر ہے کہ یہ حتمی نہیں ہے اور اب بھی بہتری کے لئے بہت سارے کمرے ہے اور مپوپ آپ کی ساری مدد کے لئے بھی دیکھ رہے ہیں۔ مپوپ نے محسوس کیا کہ اس سے مطلع کرنے کے لئے 4150 سے زائد فلم صفحات (آرٹسٹ کے صفحات کے علاوہ) زیادہ سے زیادہ دستیاب معلومات کے ساتھ اپ لوڈ کی گئی ہیں۔ یہ فلم کے صفحات مسلسل اپ ڈیٹ کیا جا رہے ہیں تاکہ پاکستان کے سنیما دنیا کے بارے میں تازہ ترین معلومات کے لئے دوبارہ ملاحظہ کریں۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. عاشق علی حجرہ شاہ مقیم (12 جنوری 2018ء)۔ "Mpaop لولی وڈ فلموں کی اپنی ویب سائٹ"۔ مپوپ ارگ۔ موشن پکچر آرکایو آف پاکستان۔ اخذ شدہ بتاریخ 12 جنوری 2019۔