مونسٹرس، انکا۔

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
مونسٹرس، انکا۔
(انگریزی میں: Monsters, Inc. ویکی ڈیٹا پر (P1476) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

ہدایت کار
لی انکرچ  ویکی ڈیٹا پر (P57) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
صنف بڈی فلم،  بچوں کی فلم،  فنٹاسی فلم  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دورانیہ 92[1]
زبان انگریزی  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of the United States (1795-1818).svg ریاستہائے متحدہ امریکا  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
اسٹوڈیو
تقسیم کنندہ نیٹ فلکس  ویکی ڈیٹا پر (P750) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
باکس آفس
تاریخ نمائش 2 نومبر 2001 (ریاستہائے متحدہ امریکا)
31 جنوری 2002 (جرمنی)[2]  ویکی ڈیٹا پر (P577) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دیگر فلمیں
Fleche-defaut-droite-gris-32.png  
مونسٹرس یونیورسٹی  ویکی ڈیٹا پر (P156) کی خاصیت میں تبدیلی کریں Fleche-defaut-gauche-gris-32.png
مزید معلومات۔۔۔
باضابطہ ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آل مووی v255531  ویکی ڈیٹا پر (P1562) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb logo.svg
tt0198781  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

مونسٹرس، انکا۔ (انگریزی: Monsters, Inc.) ایک 2001 میں امریکی کمپیوٹر متحرک مزاحیہ فلم ہے جو پکسر انیمیشن اسٹوڈیوز نے تیار کی ہے اور اسے والٹ ڈزنی پکچرز نے تقسیم کیا ہے۔

کہانی[ترمیم]

راکشسوں کی آبادی والی دنیا میں ، مونسٹروپولس شہر انسانی بچوں کی چیخوں سے توانائی سے چلتا ہے۔ مونسٹرس ، انکارپوریشن کی فیکٹری میں ، ہنر مند راکشسوں نے بچوں کو خوفزدہ کرنے اور ان کی چیخیں اٹھانے کے انسانوں کی دنیا میں "خوف زدہ کرنے والے" منصوبے کے طور پر کام کیا ، ایسے دروازوں کے ذریعے جو بچوں کے سونے کے کمرے میں بند بندرگاہوں کو پورٹل کرتے ہیں۔ یہ کھیت خطرناک سمجھا جاتا ہے ، کیونکہ یہ خیال کیا جاتا ہے کہ انسانی بچے زہریلے ہیں۔ توانائی کی پیداوار میں کمی آرہی ہے کیونکہ بچے آسانی سے خوفزدہ ہوتے جا رہے ہیں اور کمپنی کے سی ای او ، ہنری جے والٹورنس سوم ، اس مسئلے کا حل تلاش کرنے کے لیے پرعزم ہیں۔ جیمز پی. "سلی" سلیوان اور ان کے سب سے اچھے دوست مائیکل "مائیک" وازوسکی ، تنظیم کے اعلی ملازمین ہیں ، لیکن ان کے چیف حریف ، رینڈل بوگس اس سے بہت پیچھے ہیں۔

کام کے بعد ایک شام ، سلی کو پتہ چلا کہ کسی نے خوفزدہ فرش پر ایک فعال دروازہ چھوڑ دیا ہے۔ جب وہ دروازے کا معائنہ کر رہا تھا تو ایک چھوٹی سی لڑکی فیکٹری میں داخل ہوئی۔ سلی کی جانب سے اسے پیچھے چھوڑنے کی متعدد ناکام کوششوں کے بعد ، رینڈل دروازہ واپس فیکٹری کے دروازے کے اسٹوریج والے حصے میں بھیجتا ہے اور سلی لڑکی کو ڈفیل بیگ میں فیکٹری سے باہر لے جاتی ہے۔ وہ نادانستہ طور پر ایک جاپانی سوشی ریستوراں میں اپنی استقبالیہ گرل فرینڈ سیلیا ماے کے ساتھ مائیک کی تاریخ میں رکاوٹ ڈالتا ہے اور جب لڑکی کے ڈھیلے پڑ جاتے ہیں تو افراتفری پھیل جاتی ہے۔ چلڈرن ڈیٹیکشن ایجنسی (سی ڈی اے) کے پہنچنے اور ریستوراں کو الگ کرنے سے پہلے سلی اور مائیک بچی کے ساتھ فرار ہونے میں کامیاب ہو گئے۔ انہیں جلد ہی پتہ چل گیا کہ وہ لڑکی زہریلی نہیں ہے اور اس کا ہنسی بہت طاقت پیدا کرتا ہے۔ سلی اس سے منسلک ہو جاتی ہے اور اسے "بو" کہتی ہے ، جب کہ مائیک اس سے چھٹکارا پانے کے لیے بے چین ہے۔

یہ دونوں جوڑی بو کو فیکٹری میں واپس لے کر ایک بچے کے عفریت کا بھیس بدل کر اپنے گھر بھیجنے کی کوشش کرتے ہیں ، لیکن رینڈل ، جو بو کے لیے گھات لگائے بیٹھے تھے ، مائیک کو غلطی سے اغوا کر لیا۔ اس نے مائیک کو "چیخ ایکسٹریکٹر" کی طرف کھینچ لیا ، ایک بڑی مشین جو زبردستی زبردستی اغوا کیے گئے انسانی بچوں سے چیخیں نکالنے کی صلاحیت رکھتی ہے ، اس طرح عفریت دنیا کے توانائی بحران کو حل کرتی ہے۔ اس سے پہلے کہ رینڈال مائیک پر مشین کی جانچ کر سکے ، سلی نے مائک کو بچایا اور رینڈل کے منصوبے کے بارے میں جوڑی کی رپورٹ والٹرنز کو دی۔ تاہم ، وٹرنز نے انکشاف کیا ہے کہ وہ اور رینڈل مل کر کام کر رہے ہیں اور مائک اور سلی کو ہمالیہ میں جلاوطن کرتے ہوئے بو کو اپنے ساتھ رکھتے ہوئے ہیں۔ دونوں کو مکروہ اسنو مین نے ساتھ لیا ، جو انہیں قریب کے ایک گاؤں کے بارے میں بتاتا ہے ، جسے سلی کو احساس ہوتا ہے کہ وہ فیکٹری میں واپس جانے کے لیے استعمال کرسکتا ہے۔ سلی واپس جانے کی تیاری کر رہی ہے ، لیکن مائیک نے اس کے ساتھ جانے سے انکار کر دیا اور سلی کی ضد کو ان کے حالات کا ذمہ دار ٹھہرایا۔

سلی فیکٹری میں واپس آ گئی اور بو کو اسکری ایکسٹیکٹر سے بچا لیا ، لیکن رینڈل نے حملہ کر دیا۔ مائیک سلی سے صلح کرنے پر واپس آ گیا اور اتفاقی طور پر رینڈال کو زیر کرنے میں اس کی مدد کرتا ہے۔ تعاقب میں رینڈل کے ساتھ ، مائک اور سلی بو کو لے کر دروازے کی والٹ میں فرار ہو گئے۔ مائیک بو کی ہنسی کی دعا کرتا ہے ، جس کی وجہ سے تمام دروازے ایک ساتھ ہی متحرک ہوجاتے ہیں اور راکشسوں کو آزادانہ طور پر انسانی دنیا میں اور باہر جانے کا موقع ملتا ہے۔ رینڈل نے سلی کو مارنے کی کوشش کی ، لیکن بو نے رینڈل کے خوف پر قابو پالیا اور اس پر حملہ کر دیا ، جس سے سلی اس کو پکڑنے میں کامیاب ہو گیا۔ اس کے بعد سلی اور مائک نے رینڈل کو انسانی دنیا میں پھنسا دیا ، جہاں ایک ٹریلر پارک میں دو رہائشیوں نے اس کو ایک مچھلی کے پاس غلطی کی اور بیلچے سے پیٹا۔

مائک اور سلی بو کے دروازے کا پتہ لگاتے ہیں ، لیکن سی ڈی اے کے ہمراہ وورٹنز دروازے کو خوفزدہ فرش تک لے آرہا ہے۔ مائیک سی ڈی اے سے مشغول ہے جبکہ سلی بو اور اس کے دروازے سے فرار ہو گئی۔ وہ کمپنی کے سمولیشن روم میں تعاقب کرنے والی وٹرنز کی رہنمائی کرتا ہے ، جہاں مائیک ریکارڈنگ کرتے ہوئے والٹنوز نے غصے سے اپنے بچوں کو اغوا کرکے کمپنی کو نجات دلانے کے منصوبے کا اعلان کیا۔ چونکہ سی ڈی اے کے ذریعہ ویٹرنز کو گرفتار کیا گیا ہے ، اس نے کمپنی کو تباہ کرنے اور توانائی کے بحران کو مزید خراب کرنے پر سولی کی سرزنش کی۔ خوفزدہ فرش کے منتظم روز نے خود کو سی ڈی اے کا سربراہ ہونے کا انکشاف کیا ، جو کمپنی کی داخلی کارروائیوں کا ماسٹر مائنڈ ڈھونڈنے کے لیے خفیہ کام کر رہا تھا۔ روز مائیک اور سلی کی مدد کے لیے ان کا شکریہ ادا کرتا ہے اور سلی کو بو گھر واپس آنے کی اجازت دیتا ہے ، لیکن اس نے بو کا دروازہ توڑ دیا ہے تاکہ کسی بھی راکشسوں سے اس سے مزید رابطہ قائم نہ کرسکے۔ سلی ، بو کے ساتھ اپنے تجربات سے متاثر ہو کر ، کمپنی کی بجلی پیدا کرنے کے طریق کار کو دوبارہ چیخنے کی بجائے بچوں کی ہنسی کاٹنے کے منصوبے پر دوبارہ عمل کرنے کا ارادہ کرتی ہے ، کیونکہ ہنسی دس گنا زیادہ طاقتور ہے۔

توانائی کے بحران کے حل کے ساتھ ہی ، سلی کو مونسٹرس کا نیا سی ای او نامزد کیا گیا ہے۔ اس کو ایک آخری ٹکڑا درکار ہے ، جسے کام کرنے کے لیے سلی نے میمنٹو کے طور پر لیا تھا۔ سلی دروازے کی چپ کو جگہ میں رکھتی ہے ، داخل ہوتی ہے اور خوشی خوشی سے بو کے ساتھ مل جاتی ہے۔

کاسٹ[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "Monsters, Inc. (2001) – Box Office Mojo". August 15, 2012 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ April 16, 2020. 
  2. http://www.imdb.com/title/tt0198781/releaseinfo — اخذ شدہ بتاریخ: 14 اپریل 2017
  3. ^ ا ب پ ت ٹ ث ج چ ح خ "Monsters, Inc. (2001)". Behind the Voice Actors. اخذ شدہ بتاریخ 15 جون 2021. 
  4. "Monsters, Inc. (2001)". British Film Institute. August 4, 2012 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ September 27, 2015. 

بیرونی روابط[ترمیم]