مڈغاسکر (فرنچائز)

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
مڈغاسکر
Madagascar logo.png
تخلیق کارٹام میک گرا
ایرک ڈارنل
مالکڈریم ورکس انیمیشن (یونیورسل سٹوڈیوز)
فلمیں اور ٹیلی ویژن
فلممین سیریز: سپن-آف:
مختصر فلم
متحرک سیریز
ٹیلی ویژن خصوصیمیری مڈغاسکر (2009)
تھیٹر پیشکشیں
ڈراما
  • مڈغاسکر لائیو! (2011–2013)
میوزیکلمڈغاسکر: دی میوزیکل (2018)
رسمی ویب سائٹ
madagascar.dreamworks.com

مڈغاسکر ایک امریکی کمپیوٹر اینیمیٹڈ میڈیا فرنچائز ہے جو ڈریم ورکس انیمیشن کی ملکیت اور تیار ہے۔ بین اسٹیلر ، کرس راک ، ڈیوڈ شوئمر اور جڈا پنکٹ سمتھ کی آوازیں فلموں میں نمایاں ہیں۔ اس کا آغاز 2005 کی فلم مڈغاسکر سے ہوا ، 2008 کا سیکوئل مڈغاسکر: اسکیپ 2 افریقا اور تیسری فلم مڈغاسکر 3: یورپ موسٹ وانٹڈ 2012 میں۔ پینگوئنز پر مشتمل ایک سپن آف فلم ، جس کا عنوان پینگوئنز آف مڈغاسکر تھا ، 2014 میں ریلیز ہوئی۔ ایک چوتھی فلم ، مڈغاسکر 4 ، کا اعلان 2018 کے لیے کیا گیا تھا ، لیکن اس کے بعد اسے سٹوڈیو کی تنظیم نو کی وجہ سے اپنے شیڈول سے ہٹا دیا گیا ہے۔

سیریز کے ذریعے مجموعی طور پر پلاٹ چار اینتھروپومورفک سنٹرل پارک چڑیا گھر کے جانوروں کی مہم جوئی کی پیروی کرتا ہے جنہوں نے اپنی زندگی خوشگوار قید میں گزاری ہے اور انہیں غیر متوقع طور پر افریقہ واپس بھیج دیا گیا ہے۔ اب انہیں پینگوئنز کے چالاک کیڈر اور راستے میں کئی دوسرے کرداروں کی مدد سے نیویارک شہر واپس آنے کی کوشش کرتے ہوئے زندہ رہنے کے لیے جدوجہد کرنی ہوگی۔ فرنچائز کی فلموں کو ملے جلے مثبت تنقیدی جائزے ملے ہیں۔

فلمیں[ترمیم]

مین فلمیں[ترمیم]

مڈغاسکر (2005)[ترمیم]

مڈغاسکر ایک 2005 کمپیوٹر اینیمیٹڈ کامیڈی فلم ہے اور سیریز کی پہلی فلم ہے۔ ایرک ڈارنل اور ٹام میک گرا کی ہدایت کاری میں بننے والی اس فلم میں سینٹرل پارک چڑیا گھر کے چار جانوروں کی کہانی بیان کی گئی ہے: الیکس شیر (بین اسٹیلر) ، مارٹی زیبرا (کرس راک) ، میل مین جراف (ڈیوڈ شوئمر) اور گلوریا دی ہپپو (جڈا پنکیٹ) سمتھ)۔ ان جانوروں نے اپنی زندگی آرام دہ قید میں گزاری ہے اور مڈغاسکر کے جزیرے پر غیر متوقع طور پر جہاز کے تباہ ہونے کا خدشہ ہے۔

یہ فلم ایک تجارتی کامیابی تھی ، جس نے دنیا بھر میں 532 ملین ڈالر سے زیادہ کمایا۔

مڈغاسکر: اسکیپ 2 افریقا (2008)[ترمیم]

مڈغاسکر: اسکیپ 2 افریقا ایک 2008 کمپیوٹر اینیمیٹڈ کامیڈی/ایڈونچر فلم ہے اور 2005 کی فلم مڈغاسکر کا سیکوئل ہے۔ ایرک ڈارنل اور ٹام میک گرا کی ہدایتکاری میں بننے والی اس فلم نے الیکس ، مارٹی ، میلمین اور گلوریا کی مہم جوئی جاری رکھی ، نیویارک واپس جانے کی کوشش کی ، لیکن وہ افریقہ میں حادثے کا شکار ہو گئے ، جہاں الیکس اپنے والدین زوبا (برنی میک) کے ساتھ دوبارہ مل گیا۔ اور فلوری (شیری شیفرڈ)۔ تاہم ، ماکونگا (ایلک بالڈون) نامی ایک شیر زوبا کو اکھاڑ کر الفا شیر بننے کی منصوبہ بندی کر رہا ہے۔

اس فلم نے دنیا بھر میں 603 ملین ڈالر سے زائد کی کمائی کی جو کہ اس کے پیشرو سے زیادہ ہے۔

مڈغاسکر 3: یورپ موسٹ وانٹڈ (2012)[ترمیم]

مڈغاسکر 3: یورپ موسٹ وانٹڈ ایک 2012 کمپیوٹر اینیمیٹڈ کامیڈی فلم ہے ، اور سیریز کی تیسری قسط ، جس کی ہدایات ایرک ڈارنل اور ٹام میک گرا نے دی ہے ، کنراڈ ورنن کے ساتھ۔ الیکس ، مارٹی ، گلوریا اور میلمین ابھی بھی نیو یارک گھر پہنچنے کے لیے جدوجہد کر رہے ہیں۔ اس بار ، ان کا سفر انہیں یورپ لے جاتا ہے جہاں وہ ایک ناکام سفری سرکس خریدتے ہیں کیونکہ وہ عملے کے قریبی دوست بن جاتے ہیں جیسے اسٹیفانو سمندری شیر (مارٹن شارٹ) ، وٹالی ٹائیگر (برائن کرینسٹن) ، جیا دی جیگوار (جیسکا چیستین) اور سونیا ریچھ (فرینک ویلکر) ، کنگ جولین (سچا بیرن کوہن) سچی محبت۔ ایک ساتھ مل کر ، وہ شاندار طور پر کاروبار کو دوبارہ زندہ کرتے ہیں یہاں تک کہ جنونی موناکو اینیمل کنٹرول آفیسر کیپٹن چانٹیل ڈوبوئس (فرانسس میک ڈورمنڈ) مسلسل ان کا پیچھا کر رہے ہیں۔ آخر میں ، چڑیا گھر کے جانور آخر کار نیو یارک واپس چلے گئے ، صرف یہ جاننے کے لیے کہ وہ روح میں بہت زیادہ بڑھ چکے ہیں اور قید میں واپس آنا چاہتے ہیں اور سرکس کے ساتھ رہنے کا فیصلہ کرتے ہیں۔

اس فلم نے دنیا بھر میں 746 ملین ڈالر سے زیادہ کی کمائی کی ، جو اس سیریز کی سب سے زیادہ کمانے والی فلم ہے۔

مڈغاسکر 4 (ٹی بی اے)[ترمیم]

ڈریم ورکس انیمیشن کے سی ای او جیفری کیٹزن برگ نے کہا ہے کہ فرنچائز میں چوتھی قسط ہونے کا امکان ہے جس میں کہا گیا ہے: "بالآخر وہ نیو یارک واپس آئیں گے اور وہ اس کے ساتھ معاہدہ کریں گے ، جو وہ اس اگلے باب میں کریں گے۔ جس طرح سے یہ فلم اختتام پذیر ہوتی ہے شاید ان کے لیے ایک اور ہے۔ "[1] تاہم ، جون 2012 میں ، ڈریم ورکس اینیمیشن کی دنیا بھر میں مارکیٹنگ کے سربراہ این گلوب نے کہا ، "یہ بتانا بہت جلد ہے۔ اس کے بارے میں زیادہ بحث نہیں ہوئی ہے۔"[2] ایرک ڈارنل ، جنہوں نے تینوں فلموں کی مشترکہ ہدایت کاری کی ، نے چوتھی فلم کے امکان کے بارے میں بات کرتے ہوئے کہا ، "دو چیزیں ہونی چاہئیں۔ ایک یہ کہ دنیا کو مڈغاسکر 4 کی ضرورت ہے ، کیونکہ اگر وہ نہیں چاہتے تو یہ اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا کہ ہم کیا کرتے ہیں۔ ایک اچھا خیال ہے ، ہم دیکھیں گے - شاید۔ "[3] 12 جون 2014 کو فلم 18 مئی 2018 کو ریلیز ہونے والی تھی۔[4] جنوری 2015 میں ، کارپوریٹ ری اسٹرکچرنگ اور ڈریم ورکس اینیمیشن کی سالانہ دو فلمیں ریلیز کرنے کی نئی پالیسی کے بعد مڈغاسکر 4 کو ریلیز شیڈول سے ہٹا دیا گیا۔[5][6] اپریل 2017 میں ، ٹام میک گرا نے فلم کے بارے میں کہا: "ابھی کام جاری ہے ، ابھی کچھ اعلان نہیں کیا گیا ، لیکن مجھے لگتا ہے کہ وہ ایک بار پھر اپنا چہرہ دکھائیں گے۔۔۔"[7]

سپن آف فلم[ترمیم]

پینگوئنز آف مڈغاسکر (2014)[ترمیم]

پینگوئنز پر مشتمل ایک براہ راست ویڈیو فلم 2005 سے کام کر رہی تھی ، جب پہلی مڈغاسکر فلم ریلیز ہوئی تھی ، جس کی ریلیز کی تاریخ 2009 تھی۔[8] مارچ 2011 میں ، اعلان کیا گیا تھا کہ پینگوئن کرداروں کو ان کی اپنی فیچر فلم دی جائے گی ، جیسا کہ 2011 کی پس ان بوٹس مووی کی طرح ،[9] جس کی ہدایتکاری سائمن جے اسمتھ (بی مووی کے شریک ڈائریکٹر) لارا بریے نے بنائی ہے۔ اور ایلن جے سکول کرافٹ اور برینٹ سائمنز (ڈریم ورکس میگامائنڈ کے مصنفین) نے لکھا۔[10] جولائی 2012 میں ، کامک کون میں ، اعلان کیا گیا تھا کہ فلم ، دی پینگوئنز آف مڈغاسکر ، 2015 میں ریلیز کی جائے گی۔[11] دی پینگوئن سیریز کے پروڈیوسروں میں سے ایک رابرٹ سکول نے کہا کہ فلم کا اسی نام کی ٹی وی سیریز سے کوئی تعلق نہیں ہوگا ، لیکن انہوں نے کہا کہ یہ ہمیشہ بدل سکتی ہے۔[12] ستمبر 2012 میں ، ٹوینٹیتھ سنچری فوکس اور ڈریم ورکس انیمیشن نے 27 مارچ 2015 کو ریلیز کی تاریخ کا اعلان کیا ، اور مصنفین کی ایک نئی جوڑی ، مائیکل کولٹن اور جان ابود۔[13] اگست 2013 میں ، یہ بتایا گیا کہ بینیڈکٹ کمبر بیچ ایجنٹ کلاسیفائیڈ نارتھ ونڈ اور جان مالکووچ فلم کے دلکش ولن ڈاکٹر اوکٹیوس برائن (عرف ڈیو دی آکٹپس) کو آواز دیں گے۔[14] 20 مئی 2014 کو ، فلم کی ریلیز کی تاریخ 26 نومبر 2014 تک بڑھا دی گئی ، ڈریم ورکس اینیمیشن کی دوسری فلم ہوم کے ساتھ جگہوں کو تبدیل کیا گیا۔[15]

ٹیلی ویژن سیریز[ترمیم]

دی پینگوئنز آف مڈغاسکر (2008-2015)[ترمیم]

دی پینگوئنز آف مڈغاسکر ایک اسپن آف ٹیلی ویژن سیریز ہے جو نکلوڈین پر نشر ہوئی۔ یہ سیریز چار پینگوئنز کی مہم جوئی کے بعد ہے: کپتان (گروپ کا لیڈر) ، کوولسکی (ہوشیار) ، ریکو (سب سے پاگل) اور نجی (سب سے کم عمر) نیو یارک سٹی کے سینٹرل پارک چڑیا گھر میں۔ پینگوئن شہر کے مرکز میں خفیہ مشن انجام دیتے ہوئے اپنے سینٹرل پارک کے مسکن پر روسٹ پر حکمرانی کرتے ہیں۔ بعض اوقات ، ان کے مشن انہیں چڑیا گھر سے باہر جانے کا اشارہ کرتے ہیں۔ کنگ جولین ، بنیادی مخالف ، چڑیا گھر کا رہائشی بھی ہے (حالانکہ یہ معلوم نہیں ہے کہ وہ ، مورس اور مورٹ وہاں کیسے پہنچے) اور پینگوئن کو چڑیا گھر میں نظم و ضبط برقرار رکھنے کے لیے اس کے خلاف مقابلہ کرنا چاہیے۔ ٹام میک گرا ، جان ڈی میگیو ، کونراڈ ورنن اور اینڈی ریکٹر نے بالترتیب بطور کپتان ، ریکو ، میسن اور مورٹ کے اپنے کرداروں کو تبدیل کیا ، جیف بینیٹ نے کرس ملر کی جگہ کوولسکی ، جیمز پیٹرک اسٹورٹ نے کرسٹوفر نائٹس کی جگہ نجی ، ڈینی جیکبز نے سچا بیرن کوہن کی جگہ جولین کو لیا اور کیون مائیکل رچرڈسن نے سڈریک دی انٹرٹینر کی جگہ مورس لی۔ اس سیریز میں ایک نیا کردار ، مارلین بھی شامل ہے ، جو نکٹر سلیوان نے آواز دی ہے۔

آل حائل کنگ جولین (2014-2017)[ترمیم]

آل حائل کنگ جولین ٹیلی ویژن کی دوسری سیریز ہے۔ اس میں کنگ جولین نے اداکاری کی ہے اور پہلی فلم کے واقعات کو پیش کیا ہے۔[16] یہ سیریز 19 دسمبر 2014 کو نیٹ فلکس پر شروع ہوئی ، جب 22 منٹ کی پہلی پانچ اقساط جاری کی گئیں۔[17] اس سیریز میں ڈینی جیکبز کی آوازیں شامل ہیں (سچا بیرن کوہن کی جگہ لے کر اور اپنے کردار کو پینگوئنز آف مڈغاسکر سے بدل کر) کنگ جولین کے طور پر۔ ہینری ونکلر بطور جولین کے ریگل پیشرو ، انکل کنگ جولین؛ اینڈی ریکٹر بطور مورٹ کیون مائیکل رچرڈسن (سیڈرک دی انٹرٹینر کی جگہ لے رہے ہیں اور اپنے کردار کو پینگوئنز آف مڈغاسکر سے بدل رہے ہیں) بطور موریس۔ اور انڈیا ڈی بیوفورٹ کلوور کے طور پر ، بادشاہ کے خصوصی آپریشنز کے ماہر۔[17]

مڈغاسکر: آ لٹل وائلڈ (2020-موجودہ)[ترمیم]

مڈغاسکر: آ لٹل وائلڈ یہ تیسری اینیمیٹڈ اسپن آف ٹیلی ویژن سیریز ہے جس کا پریمیئر 7 ستمبر 2020 کو ہولو اور میور پر ہوا۔ یہ فرنچائز کی دوسری پری کیوئل ہے ، جو چار اہم کرداروں کے چھوٹے ورژن پر مرکوز ہے جو پہلی بار مڈغاسکر (2005) ، اور فرنچائز میں پہلی ٹیلی ویژن سیریز جس میں ان کی اداکاری ہے (حالانکہ الیکس نے پچھلی سیریز میں ایک بار پیش کیا ہے)۔[18][19]

مختصر فلمیں[ترمیم]

دی مڈغاسکر پینگوئنز ان آ کرسمس کیپر (2005)[ترمیم]

دی مڈغاسکر پینگوئنز ان آ کرسمس کیپر ایک کمپیوٹر اینیمیٹڈ شارٹ فلم ہے ، جس کا پریمیئر 7 اکتوبر 2005 کو سٹاپ موشن فلم ، والیس اینڈ گرومیت: دی کرس آف دی ویرو ریبٹ کے ساتھ ہوا۔ شارٹ کو اینی میشن تجربہ کار گیری ٹروسڈیل نے ڈائریکٹ کیا ، ٹریسا چینگ نے پروڈیوس کیا ، اور مائیکل لاچانس نے لکھا۔ کرسمس کے موقع پر بنائی گئی ، 12 منٹ کی فلم میں سینٹرل پارک چڑیا گھر کے چار پینگوئن دکھائے گئے ہیں جن کو پتہ چلا کہ ان میں سے ایک لاپتہ ہے۔

پاگل مڈغاسکر (2013)[ترمیم]

پاگل مڈغاسکر راہ راست سے ڈی وی ڈی ویلنٹائن ڈے پر مبنی مختصر فلم ہے[20] 29 جنوری 2013 کو ریلیز ہوئی ،[21] جس میں مڈغاسکر فلم سیریز کے تمام مرکزی کردار تھے۔ مڈغاسکر فلم سیریز کے تمام مرکزی کرداروں کی اداکاری۔ کہانی دوسری اور تیسری فلموں کے درمیان کسی وقت ہوتی دکھائی دیتی ہے۔ اس میں فلم کے طور پر بہت سارے صوتی اداکار شامل تھے ، بشمول بین اسٹیلر ، کرس راک ، ڈیوڈ شوئمر ، اور جڈا پنکٹ سمتھ۔ تاہم ، صوتی اداکار ڈینی جیکبز نے ایک بار پھر سچا بیرن کوہن کی جگہ کنگ جولین کے کردار کی آواز لی۔ کنگ جولین کو پیار کی دوائی مل جاتی ہے اور اسے پانی دینے والے سوراخ کے ممبروں کو بیچنا شروع کر دیتا ہے ، جس سے مارٹی تمام جانوروں کے لیے پرکشش ہو جاتا ہے۔ کپتان اور پینگوئن اپنی گڑیا گرل فرینڈ کے لیے ایک ریسکیو مشن کا اہتمام کرتے ہیں۔

آل حائل کنگ جولین: نیو یئر ایو کاؤنٹ ڈاون (2017)[ترمیم]

آل حائل کنگ جولین: نیو یئر ایو کاؤنٹ ڈاون مڈغاسکر میں نیا سال منانے کے بارے میں تین منٹ کی کمپیوٹر اینیمیٹڈ فلم ہے۔[22]

آل حائل کنگ جولین: ہیپی برتھ ڈے ٹو یو (2017)[ترمیم]

آل حائل کنگ جولین: ہیپی برتھ ڈے ٹو یو ایک منٹ کا کمپیوٹر متحرک خاص ہے۔[23]

ٹیلی ویژن خصوصی[ترمیم]

میری مڈغاسکر (2009)[ترمیم]

میری مڈغاسکر نومبر 2009 میں این بی سی پر کرسمس کی پہلی پہلی نشریات ہے ، جس میں مڈغاسکر فلم سیریز کے کرداروں نے اداکاری کی۔ کہانی پہلی اور دوسری فلموں کے درمیان کسی وقت ہوتی ہے۔ اس میں فلم کے طور پر بہت سارے صوتی اداکار شامل تھے ، بشمول بین اسٹیلر ، کرس راک ، ڈیوڈ شوئمر ، اور جڈا پنکٹ سمتھ۔ تاہم ، صوتی اداکار ڈینی جیکبز نے سچا بیرن کوہن کی جگہ کنگ جولین کے کردار کی آواز لی۔ کارل رینر نے سانتا کلاز کی آواز فراہم کی۔ سانٹا کلاز حادثے میں مڈغاسکر میں اس کی نیند میں اتر گیا اور الیکس نے اسے گولی مارنے کے بعد اس کی یادداشت کھو دی ، جس سے وہ ، مارٹی ، گلوریا اور میلمین رات کے لیے سانتا رہ گئے۔ کنگ جولین کو معلوم ہے کہ کرسمس دینے اور نہ لینے کے بارے میں ہے۔

کردار[ترمیم]

رہائی[ترمیم]

باکس آفس کی کارکردگی[ترمیم]

فلم سیریز نے $ 2.2 بلین سے زیادہ کی کمائی کی ہے ، جس سے یہ چھٹی سب سے زیادہ کمانے والی اینیمیٹڈ فرنچائز (ڈیسپیکیبل می ، شریک ، آئس ایج ، ٹائے اسٹوری اور دی لائن کنگ کے پیچھے) ، اور دوسری سب سے زیادہ کمانے والی ڈریم ورکس اینیمیشن فرنچائز (شریک کے پیچھے) بن گئی ہے۔

فلم تاریخ رہائی آمدنی آل ٹائم رینک بجٹ حوالہ
شمالی امریکہ دوسرے علاقے دنیا بھر میں گھریلو دنیا بھر میں
مڈغاسکر مئی 27، 2005 $193,595,521 $339,085,150 $532,680,671 #173 #135 $75 دس لاکھ [24][25]
اسکیپ 2 افریقا نومبر 7، 2008 $180,010,950 $423,889,404 $603,900,354 #205 #105 $150 دس لاکھ [26]
یورپ موسٹ وانٹ جون 8، 2012 $216,391,482 $530,529,792 $746,921,274 #137 #67 $145 دس لاکھ [27]
مڈغاسکر تریی $589,997,953 $1,293,504,346 $1,883,502,299 $370 دس لاکھ [28][29]
پینگوئنز آف مڈغاسکر نومبر 26، 2014 $83,350,911 $290,201,183 $373,552,094 #781 #243 $132 دس لاکھ [30][31]
کل $656,266,749 $1,428,104,346 $2,257,054,393 #25 #24 $502 دس لاکھ [28][29][32][33]

تنقیدی اور عوامی استقبال[ترمیم]

یہ سلسلہ تنقیدی استقبال کو مسلسل بہتر بنانے کے لیے قابل ذکر ہے ، ہر مین لائن فلم کو آخری سے بہتر جائزے ملے ہیں۔ سامعین کے درمیان اس کا استقبال اپنے پورے دور میں مسلسل مثبت رہا ہے۔

فلم روٹن ٹماٹوز میٹاکریٹک سنیما سکور
مڈغاسکر 54% (191 جائزے)[34] 57 (36 جائزے)[35] اے−[36]
اسکیپ 2 افریقا 64% (157 جائزے)[37] 61 (25 جائزے)[38] اے−[36]
یورپ موسٹ وانٹ 78% (133 جائزے)[39] 60 (26 جائزے)[40] اے[36]
پینگوئنز آف مڈغاسکر 73% (114 جائزے)[41] 53 (31 جائزے)[42] اے−[36]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "Katzenberg Talks DreamWorks Sequels". Empire. 2010-12-03. اخذ شدہ بتاریخ 14 اکتوبر 2019. 
  2. "'Madagascar 3' beats 'Prometheus" for box office win". MSNBC. June 13, 2012 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ June 10, 2012. 
  3. Harada، Kai. "'Madagascar' director Darnell returns to complete his trilogy". The Japan Times. اخذ شدہ بتاریخ August 4, 2012. 
  4. "DreamWorks Animation Release Dates Include Madagascar 4". Collider.com. اخذ شدہ بتاریخ June 12, 2014. 
  5. "New Dates & Changes". Box Office Mojo. January 27, 2015 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ April 27, 2017. 
  6. Lieberman، David. "DreamWorks Animation Restructuring To Cut 500 Jobs With $290M Charge". Deadline Hollywood. اخذ شدہ بتاریخ January 25, 2015. 
  7. Phelan، Zehra. "Exclusive: Director Tom McGrath confirms Madagascar 4 is in the works". HeyUGuys. اخذ شدہ بتاریخ April 4, 2017. 
  8. Fritz، Ben. "D'Works will rely on animal instinct". Variety. اخذ شدہ بتاریخ October 27, 2011. 
  9. Kit، Borys. "DreamWorks Developing 'Madagascar' Penguins Spinoff Movie (Exclusive)". The Hollywood Reporter. اخذ شدہ بتاریخ March 31, 2011. 
  10. Kit، Borys. "'Madagascar' Spin-Off to Be Helmed by 'Bee Movie' Co-Director (Exclusive)". The Hollywood Reporter. اخذ شدہ بتاریخ August 12, 2011. 
  11. B. Vary، Adam. "DreamWorks Animation Comic-Con panel: Caveman families and penguin movies!". Entertainment Weekly. 06 اکتوبر 2014 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ July 13, 2012. 
  12. "Email Interview With Robert Schooley". Total Media Bridge. اخذ شدہ بتاریخ August 4, 2012. 
  13. "New Distributor Twentieth Century Fox Unveils DreamWorks Animation's Release Slate Through 2016". DreamWorks Animation. October 12, 2013 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ September 10, 2012. 
  14. Sneider، Jeff. "Benedict Cumberbatch, John Malkovich Join 'Penguins of Madagascar' (Exclusive)". The Wrap. اخذ شدہ بتاریخ August 6, 2013. 
  15. "DreamWorks Animation Moves Up 'Penguins Of Madagascar' Bow, Bumps 'Home' To 2015". Deadline Hollywood. اخذ شدہ بتاریخ May 20, 2014. 
  16. "King Julien". DreamWorks. September 16, 2016 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ September 26, 2014. 
  17. ^ ا ب DreamWorks Animation (November 3, 2014). "The Wildest Party Ever Hits the Jungle When the Netflix Original Series ALL HAIL KING JULIEN Debuts Dec. 19" (Press release). PR Newswire. اخذ شدہ بتاریخ November 3, 2014. 
  18. https://www.animationmagazine.net/streaming/hulu-unveils-animation-slate-at-tca/
  19. https://deadline.com/feature/peacock-tv-nbc-universal-streaming-service-1202832718/
  20. "Madagascar 3". Copyright Promotions Licensing Group. February 8, 2012 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ February 13, 2012. 
  21. "Madly Madagascar (2013)". اخذ شدہ بتاریخ December 16, 2012. 
  22. "All Hail King Julien: New Year's Eve Countdown | Netflix Official Site". www.netflix.com (بزبان انگریزی). اخذ شدہ بتاریخ 25 اپریل 2020. 
  23. "All Hail King Julien: Happy Birthday to You! | Netflix". www.netflix.com (بزبان انگریزی). اخذ شدہ بتاریخ 25 اپریل 2020. 
  24. "Madagascar (2005)". Box Office Mojo. اخذ شدہ بتاریخ December 3, 2012. 
  25. "Madagascar". The Numbers. اخذ شدہ بتاریخ December 3, 2012. 
  26. "Madagascar: Escape 2 Africa (2008)". Box Office Mojo. اخذ شدہ بتاریخ December 3, 2012. 
  27. "Madagascar 3: Europe's Most Wanted (2011)". Box Office Mojo. اخذ شدہ بتاریخ December 3, 2012. 
  28. ^ ا ب "Madagascar Moviesat the Box Office". Box Office Mojo. 12 جولا‎ئی 2019 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ December 3, 2012. 
  29. ^ ا ب "Madagascar Franchise Box Office History". The Numbers. اخذ شدہ بتاریخ December 3, 2012. 
  30. "Penguins of Madagascar". Box Office Mojo. اخذ شدہ بتاریخ November 27, 2014. 
  31. "DreamWorks Animation SKG's (DWA) CEO Jeffrey Katzenberg on Q3 2014 Results - Earnings Call Transcript". Seeking Alpha. October 29, 2014. اخذ شدہ بتاریخ October 30, 2014. ...our next 2 movies, Penguins of Madagascar and Home, have production budgets of $132 million each, excluding incentive-based compensation. 
  32. "Franchise Index". Box Office Mojo. اخذ شدہ بتاریخ December 25, 2014. 
  33. "Movie Franchises". The Numbers. اخذ شدہ بتاریخ December 25, 2014. 
  34. "Madagascar (2005)". روٹن ٹماٹوز. اخذ شدہ بتاریخ August 20, 2020. 
  35. "Madagascar". میٹاکریٹک. اخذ شدہ بتاریخ September 24, 2011. 
  36. ^ ا ب پ ت "CinemaScore". cinemascore.com. July 22, 2018 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ February 13, 2015. 
  37. "Madagascar: Escape 2 Africa (2008)". روٹن ٹماٹوز. اخذ شدہ بتاریخ August 20, 2020. 
  38. "Madagascar: Escape 2 Africa". میٹاکریٹک. اخذ شدہ بتاریخ September 24, 2011. 
  39. "Madagascar 3: Europe's Most Wanted (2012)". روٹن ٹماٹوز. اخذ شدہ بتاریخ August 20, 2020. 
  40. "Madagascar 3: Europe's Most Wanted". میٹاکریٹک. اخذ شدہ بتاریخ June 8, 2012. 
  41. "Penguins of Madagascar". روٹن ٹماٹوز. اخذ شدہ بتاریخ August 20, 2020. 
  42. "Penguins of Madagascar". میٹاکریٹک. اخذ شدہ بتاریخ December 4, 2014.