مڈغاسکر (2005ء فلم)

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
مڈغاسکر
(انگریزی میں: Madagascar ویکی ڈیٹا پر (P1476) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

ہدایت کار
ایرک ڈارنل[1]
ٹام میک گراٹ  ویکی ڈیٹا پر (P57) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
صنف بڈی فلم،  بچوں کی فلم  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
فلم نویس
ایرک ڈارنل
ٹام میک گراٹ  ویکی ڈیٹا پر (P58) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دورانیہ 86 منٹ  ویکی ڈیٹا پر (P2047) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
زبان انگریزی  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of the United States (1795-1818).svg ریاستہائے متحدہ امریکا  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
موسیقی ہانس زمر  ویکی ڈیٹا پر (P86) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
اسٹوڈیو
تقسیم کنندہ نیٹ فلکس  ویکی ڈیٹا پر (P750) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
میزانیہ 75000000 امریکی ڈالر[2]
باکس آفس 532700000 امریکی ڈالر[2]
تاریخ نمائش 27 مئی 2005 (ریاستہائے متحدہ امریکا)[3]
2 ستمبر 2005 (سویڈن)[4]
14 جولا‎ئی 2005 (جرمنی)[5]
24 جون 2005 (برازیل)[6]  ویکی ڈیٹا پر (P577) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
مزید معلومات۔۔۔
باضابطہ ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آل مووی v290157  ویکی ڈیٹا پر (P1562) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb logo.svg
tt0351283  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

مڈغاسکر (انگریزی: Madagascar) ایک 2005 امریکی کمپیوٹر اینیمیٹڈ کامیڈی فلم ہے جو ڈریم ورکس انیمیشن نے تیار کی ہے اور ڈریم ورکس پکچرز نے تقسیم کی ہے۔ اس کی ہدایت کاری ایرک ڈارنل اور ٹام میک گرا نے کی تھی (میک گرا کے فیچر ڈائریکٹر کی پہلی فلم میں) اور مارک برٹن ، بلی فرولک ، ڈارنل اور میک گرا نے لکھا تھا۔ اس فلم میں بین اسٹیلر ، کرس راک ، ڈیوڈ شوئمر ، اور جڈا پنکٹ سمتھ مرکزی کردار ادا کر رہے ہیں ، سینٹرل پارک چڑیا گھر کے جانوروں کے ایک گروپ کو آواز دیتے ہوئے جو خود کو مڈغاسکر کے جزیرے پر پھنسے ہوئے پاتے ہیں۔

کہانی[ترمیم]

الیکس شیر ، مارٹی زیبرا ، میلمین زرافہ اور گلوریا دی ہپوپوٹیمس سینٹرل پارک چڑیا گھر میں رہتے ہیں ، جہاں وہ دن کے دوران زائرین کے ساتھ مرکزی اسٹیج لیتے ہیں۔ لیکن مارٹی ، دیگر تینوں کے برعکس ، جنگلی زندگی کے خواب دیکھتا ہے۔ جب مارٹی نے چار پینگوئنز (کیپیٹین ، ریکو ، کوولسکی اور سولجر) سے بات کی جو چڑیا گھر سے جنگلی حیات (ان کے لیے انٹارکٹیکا) سے بھاگنا چاہتے ہیں تو مارٹی نے اپنے خواب کو سچ کرنے کا فیصلہ کیا۔ شام کے بعد ، اپنی سالگرہ مناتے ہوئے ، مارٹی اپنے دوستوں کے بارے میں اپنے خوابوں کے بارے میں بات کرتا ہے جو اس انتخاب کو بالکل نہیں سمجھتے ، چڑیا گھر میں اپنی پرسکون زندگی سے خوش ہیں ، اور سب سے بڑھ کر اس بات پر متفق ہیں کہ وہ "کھانا کھلانے والے ہاتھ کو نہ کاٹیں" تم". الیکس مارٹی کو اپنا ذہن بدلنے پر راضی کرنے کی کوشش کرتا ہے ، جو کہ اس وقت کام کرتا ہے جب مارٹی الیکس کو بتاتا ہے کہ خواب صرف ایک مذاق تھا۔

تاہم ، چند گھنٹوں کے بعد ، میلمین نے مارٹی کی گمشدگی کا نوٹس لیا اور الیکس اور گلوریا کو اس کے بارے میں بتایا۔ ان کا دوست جو کچھ بھی کر رہا ہے اس کے بارے میں فکر مند ، انہوں نے مارٹی کو ڈھونڈنے اور سنٹرل اسٹیشن جانے کا فیصلہ کیا ، یقینا وہ وہاں موجود ہے۔ میٹرو لینے کے بعد ، تینوں دوست اصل میں اسٹیشن پر مارٹی کو تلاش کرتے ہیں۔ لیکن پولیس اسی وقت پہنچی اور چاروں دوستوں کو سونے کے لیے رکھ دیا۔ حکام ان جانوروں کو جنگل میں واپس کرنے کا فیصلہ کرتے ہیں۔

الیکس اٹھا اور اسے احساس ہوا کہ وہ ایک کریٹ میں بند ہے۔ پہلے یہ سوچ کر کہ وہ اکیلا ہے ، یہ سمجھنے میں دیر نہیں لگتی کہ مارٹی ، میلمین اور گلوریا اس کے ساتھ ہی بند ہیں ، سب سوچ رہے ہیں کہ وہ ایک نئے چڑیا گھر کی طرف جا رہے ہیں۔ وہ جھگڑا ختم کرتے ہیں. وہ جو نہیں جانتے وہ یہ ہے کہ وہ چڑیا گھر کے دو بندروں میسن اور فل کے ساتھ کینیا کے لیے ایک کنٹینر جہاز پر سوار ہوئے جو کہ فرار ہو گئے تھے اور پینگوئن بھی۔ اسٹیشن پر پکڑا گیا۔ مؤخر الذکر مال بردار کا کنٹرول سنبھالنے اور انٹارکٹیکا کی طرف جانے کا انتظام کرتے ہیں۔ کشتی ، انحراف کرتے ہوئے ، کریٹس کو سمندر میں گراتی ہے۔ چار دوست الگ ہوگئے۔

الیکس ایک جزیرے پر اترتا ہے ، زیادہ واضح طور پر کسی ساحل پر۔ وہ اپنے دوستوں کو بلا کر رات گزارتا ہے ، کوئی فائدہ نہیں ہوا۔ اگلی صبح ، الیکس کو آخر میں میلمین ، گلوریا ، پھر مارٹی مل گیا۔ مارٹی اور الیکس بحث کرتے ہیں ، مؤخر الذکر اپنے دوست کو ان کے ساتھ ہونے والے واقعات کے ذمہ دار ہونے کا ذمہ دار ٹھہراتے ہیں۔ جیسا کہ گلوریا انہیں پرسکون کرنے کی کوشش کرتی ہے ، الیکس جنگل سے آنے والی موسیقی سے دلچسپی لیتا ہے۔ یہ سوچ کر کہ وہ انسان ہیں ، چار دوست موسیقی کی پیروی کرتے ہیں۔ لیکن یہ دراصل لیمرز کے ایک قبیلے نے کھیلا ہے ، جس کی قیادت کنگ جولین کر رہا ہے جس کی مدد مورس کرتا ہے۔ پارٹی برباد ہو جاتی ہے جب فوساس پہنچتے ہیں اور مورٹی ، جوان لیمور کھانے کی تیاری کرتے ہیں۔ الیکس ، جسے اس کے دوستوں نے پیچھے چھوڑ دیا تھا ، اس لمحے پاپ اپ ہو جاتا ہے ، ایک دھاڑنے دیتا ہے اور فوساس کو ڈرا دیتا ہے (جب وہ اصل میں صرف مکڑی پر چیخ رہا ہوتا ہے)۔ لیمر اپنی چھپنے کی جگہ سے باہر آتے ہیں اور شاہ جولین چار دوستوں کا شکریہ ادا کرتے ہیں۔ جب کنگ جولین اور مورس انہیں بتاتے ہیں کہ وہ واقعی ایک جزیرے پر ہیں ، جنگل میں ، اور خاص طور پر انسانوں کے بغیر ، الیکس گھبراہٹ کے دوران مارٹی کو رنج ہوا۔ چار دوست ساحل سمندر پر واپس آئے اور گلوریا نے الیکس کو یہ بتاتے ہوئے یقین دلایا کہ انسانوں نے ان کی گمشدگی کو محسوس کیا ہوگا اور ان کی تلاش میں آئے گا ، بغیر یہ جاننے کے کہ پینگوئن نے مال بردار کا کنٹرول سنبھال لیا ہے۔

مارٹی نے اس گروپ سے دور جانے کا فیصلہ کیا جب اس کے دوستوں نے اسے صابن دیا ، یہ سمجھتے ہوئے کہ وہ ان کی بدقسمتی کا ذمہ دار ہے۔ شام کے وقت ، الیکس نے تنکے سے آزادی کا مجسمہ بنا کر کشتی کی توجہ حاصل کرنے کا فیصلہ کیا ، لیکن میلمین نے اسے غلطی سے جلا دیا۔ دریں اثنا ، کنگ جولین فوساس پر تبادلہ خیال کرنے کے لیے لیمرز کو ساتھ لایا۔ ان شکاریوں کے شکار ہونے سے تنگ آکر ، لیمرز ایک حل تلاش کرنے کی کوشش کرتے ہیں۔ کنگ جولین کا ایک خیال ہے: الیکس اور اس کے دوستوں کو ان کی طرف لانا تاکہ وہ انہیں فوساس سے بچائیں۔ مورس متفق نہیں ہے ، الیکس فوساس سے بھی بدتر ہے۔ لیکن کنگ جولین اور لیمرز اس کی نہیں سنتے۔

ایلکس ، گلوریا اور میلمین کے آخر میں مارٹی میں شامل ہونے کے بعد ، جو ان سے بہتر کام کر رہا ہے ، آخر کار مؤخر الذکر سے معافی مانگنے کا فیصلہ کرتا ہے ، جو اسے معاف کرتا ہے۔ دوست ساحل پر ستاروں کے نیچے سونے کا فیصلہ کرتے ہیں۔ ایلیکس اسٹیکس کے خواب دیکھتا ہے ، اس کی گوشت خور جبلتیں جاگتی ہیں ، اب اس کا گوشت کا روزانہ حصہ نہیں رہتا ہے۔ یہاں تک کہ الیکس مارٹی کو اپنی نیند میں چاٹتا ہے۔ جب مؤخر الذکر اور دوسروں نے اسے نوٹس کیا تو ، ایلیکس نے مارٹی کی دھاریاں گننے کا بہانہ کیا تاکہ معلوم کر سکے کہ وہ "سفید دھاریوں والا سیاہ ہے یا کالی دھاریوں والا سفید" ہے اور واپس سو گیا ہے ، اور دوسرے مزید سوالات نہیں کرتے۔ . لیمرز نے یہ منظر دیکھا ، مورس اب بھی شاہ جولین کو سمجھانے کی کوشش کر رہا ہے کہ الیکس خطرناک ہے ، لیکن اس نے اسے نظر انداز کر دیا۔ دریں اثنا ، پینگوئن بالآخر انٹارکٹیکا پہنچ گئے ہیں ، لیکن جگہ کو صفر تلاش کریں۔

اگلی صبح ، ایلیکس اور اس کے دوست جنگل میں جاگتے ہوئے حیران ہیں ، جس کے چاروں طرف لیمر ہیں۔ کنگ جولین نے انہیں سکھایا کہ وہ مڈغاسکر کے جزیرے پر ہیں اور انہیں جنت کا ایک چھوٹا سا گوشہ دریافت کراتے ہیں۔ الیکس اور مارٹی تفریح کرتے ہیں اور افق کی طرف چلتے ہیں۔ الیکس مارٹی کو تسلیم کرتا ہے کہ وہ تھکا ہوا ہے ، لیکن مؤخر الذکر اس کی حوصلہ افزائی کرتا ہے۔ بعد میں ، لیمرز نے چار دوستوں کے لیے پارٹی پھینک دی۔ کنگ جولین کا خیال ہے کہ اس کے منصوبے نے کام کیا ، فوساس کے ساتھ۔ مارٹی نے ایلیکس کو ایسا شو کرنے کی پیشکش کی جیسے اس نے نیو یارک میں کیا تھا۔ لیکن شو کے وسط میں ، الیکس سوچتا ہے کہ وہ ہر جگہ سٹیکس دیکھتا ہے اور مارٹی کو کاٹتا ہے۔ مورس نے مداخلت کی اور سوچا کہ الیکس واقعی خطرناک ہو رہا ہے اور اسے بھاگنا ہے۔ الیکس ، اپنے فریب میں ، مارٹی کا پیچھا کرنا شروع کرتا ہے ، لیکن مورس سے دنگ رہ گیا جس نے اس کے سر پر ناریل پھینکا۔ الیکس مارٹی کو دور جاتا دیکھتا ہے ، سوچتا ہے کہ وہ ایک عفریت ہے ، اور غائب ہونے کا فیصلہ کیا۔ وہ اپنے آپ کو فوسا کے علاقے میں الگ تھلگ کرتا ہے۔

مارٹی ، میلمین اور گلوریا ، جنہوں نے پھر جنگلی حیات ، شکار شکاری تعلقات کا پوشیدہ پہلو دریافت کیا ، ساحل سمندر پر واپس آئے اور کشتی کو ان کی طرف بڑھتے ہوئے دیکھ کر حیران ہوئے ، جب وہ پینگوئن کو باہر آتے دیکھتے ہیں۔ . مارٹی نے موقع کھینچ لیا اور الیکس کو تلاش کیا۔ گلوریا ، میلمین اور پینگوئن اس کے پیچھے چلے گئے۔ مارٹی کو آخر کار الیکس مل گیا۔ وہ اسے بتاتا ہے کہ کشتی ان کو گھر لے جانے کے لیے واپس آگئی ہے ، لیکن الیکس نے جانے سے انکار کردیا اور مارٹی کو تقریبا زخمی کردیا۔ کچھ فوسا اس مقام پر پہنچتے ہیں ، مارٹی کو کھانا چاہتے ہیں ، اور اس کا پیچھا کرتے ہیں۔ اسے بمشکل میلمین ، گلوریا اور پینگوئن نے بچایا۔ یہ گروپ فوساس سے لڑنا شروع کرتا ہے اور الیکس ان کی مدد کے لیے آتا ہے ، اپنی معمول کی حالت دوبارہ حاصل کر کے۔ یہ گروپ بھاگنے والے فوساس پر غالب ہے۔

چاروں دوست دوبارہ ساحل سمندر پر واپس آئے اور لیمرز کو سلام کیا ، جو ان کا شکریہ ادا کرتے ہیں کہ انہوں نے فوسس کو اچھائی سے چھٹکارا دیا۔ ہر کوئی اس تقریب کا جشن مناتا ہے ، جہاں الیکس اپنی خوراک میں گوشت کو مچھلی سے بدل دیتا ہے اور چار دوست کشتی لے کر نیو یارک واپسی کی تیاری کرتے ہیں۔ پینگوئن ، جو ساحل سمندر پر دھوپ کر رہے ہیں ، حیران ہیں کہ کیا ان کو یہ نہ بتانا بہتر ہے کہ کشتی میں مزید ایندھن نہیں ہے ، لیکن خاموش رہنے کو ترجیح دیتے ہیں۔ ہمارے چار دوست گھر واپس آنے سے بہت دور ہیں۔

کاسٹ[ترمیم]

لندن میں فلم کے برطانوی پریمیئر میں ڈیوڈ شوئمر۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. https://www.interfilmes.com/filme_15003_Madagascar.html — اخذ شدہ بتاریخ: 16 دسمبر 2020
  2. ^ ا ب "Madagascar". The Numbers. اخذ شدہ بتاریخ December 3, 2012. 
  3. http://www.boxofficemojo.com/movies/?id=madagascar.htm
  4. http://www.sfi.se/sv/svensk-filmdatabas/Item/?itemid=61096&type=MOVIE&iv=Basic
  5. http://www.imdb.com/title/tt0351283/releaseinfo — اخذ شدہ بتاریخ: 14 اپریل 2017
  6. http://www.adorocinema.com/filmes/filme-16591/ — اخذ شدہ بتاریخ: 16 دسمبر 2020

بیرونی روابط[ترمیم]