میت بردرز

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
میت بردرز
Meet Bros at Zanjeer screening.jpg
 

معلومات شخصیت
فنی زندگی
صنف فلمی  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb logo.svg
IMDB پر صفحات،  IMDB پر صفحات  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

|website=

www.meetbros.com

میت بھائی یا میٹ بروس ، بالی ووڈ کے میوزک ہدایت کاروں کی ایک جوڑی ہے جن کا تعلق گوالیار ، مدھیہ پردیش ، ہندوستان سے ہے ۔ [1] اس جوڑے میں دو بھائی منمیت سنگھ اور ہرمیت سنگھ ہیں۔ وہ پہلے انجمن بھٹاچاریہ سے وابستگی کی وجہ سے میٹ بروس انجن کے نام سے جانے جاتے تھے۔

میت بھائی ، بےبی ڈول گانے کی وجہ سے مشہور ہوئے اور پھر ''چٹیاں کلائیاں'' گیت نے انہیں اور زیادہ کامیابی دلائی۔ یہ دونوں گانے کنیکا کپور نے گائے تھے۔ ان گانوں نے انہیں متعدد ایوارڈ جتوائے ہیں جیسے بہترین میوزک ڈائریکٹر کا فلم فیئر ایوارڈ ، بہترین میوزک ڈائریکٹر کا اسکرین ایوارڈ اور بہترین میوزک ڈائریکٹر کا اریہ ایوارڈ۔ [2] [3] [4]

ابتدائی زندگی اور کیریئر[ترمیم]

منیمت سنگھ اور ہرمیت سنگھ دونوں بھائی گوالیر سے ہیں۔ ان کی ابتدائی تعلیم گوالیار میں ہوئی تھی۔ اس کے بعد وہ اعلی تعلیم کے لئے ممبئی منتقل ہوگئے۔ انہوں نے ٹی وی سیریز اور بالی ووڈ میں کام کرنا شروع کیا ، لیکن اپنے گانے "جوگی سنگھ برنالہ سنگھ" کی کامیابی کے بعد ، انہوں نے اداکاری چھوڑ دی اور موسیقی کا انتخاب کیا۔ اس کے بعد انہوں نے فلموں میں میوزک ڈائریکٹر کی حیثیت سے کام کرنا شروع کیا۔ دونوں نے موسیقی کی باقاعدہ تعلیم حاصل نہیں کی۔ دونوں ٹی وی سیریل کیونکہ ساس بھی کبہی بہو تھی اور شگن میں کام کرچکے ہیں۔

اداکاری چھوڑنے کے بعد ، بھائیوں نے بالی ووڈ میں میوزک ڈائریکٹر کی حیثیت سے کام کیا۔ انجن بھٹاچاریہ کے ساتھ مل کر ، انہوں نے میت بروس انجن تگڑی(ٹرائیکا) بنائی۔ انہوں نے کئی گانوں کے لئے موسیقی تیار کی اور گایا۔ انجن بھٹاچاریہ نے اپنے میوزک کا بزنس الگ سے شروع کیا۔ برادران نے "میٹ بروس ریکارڈنگ اسٹوڈیو" کے نام سے اپنا ایک ریکارڈنگ اسٹوڈیو بھی کھولا۔

ذاتی زندگی[ترمیم]

بڑے بھائی منیمت نے کرشما مودی سے 2002 میں شادی کی تھی اور اس وقت ان کی ایک بیٹی ہے۔ کرشمہ ہندی ٹی وی سیریل میں کام کرتی ہے۔ چھوٹے بھائی ، ہرمیت کی شادی شیخالی ریزوال سے ہوئی تھی ، لیکن کچھ سال بعد ان کی طلاق ہوگئی اور ہرمیت نے سنیانا سنگھ سے سن 2010 میں شادی کرلی۔ ان کا ایک بیٹا ہے۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "About Us". Meet Bros. 31 May 2016. اخذ شدہ بتاریخ 23 جنوری 2017. 
  2. Ghosh، Raya (16 January 2016). "Filmfare Awards 2016: Complete List of Winners". NDTV Movies. اخذ شدہ بتاریخ 23 جنوری 2017. 
  3. Ghosh، Raya (11 January 2016). "Screen Awards 2016: Complete List of Winners". NDTV India. اخذ شدہ بتاریخ 23 جنوری 2017. 
  4. "IIFA Awards 2016: Bajirao Mastani to Bajrangi Bhaijaan - Here's the complete list of winners!". Daily News and Analysis. 10 July 2016. اخذ شدہ بتاریخ 23 جنوری 2017.