میں رنگ شربتوں کا

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

"میں رنگ شربتوں کا"
Main Rang Sharbaton Ka.jpg
گانے کا سرورق، نمایاں اداکار شاہد کپور اور الیانا ڈی کروز
سنگل از پریتم بذریعہ عاطف اسلم اور چنمائی
ماخوذ از البم پھٹا پوسٹر نکلا ہیرو
ریلیز26 اگست 2013ء (2013ء-08-26) (میوزک ویڈیو)
29 اگست 2013ء (2013ء-08-29) (سنگل)
طرزسی ڈی سنگل، لیگل ڈیجیٹل ڈاؤن لوڈ
صنففلمی
طوالت4:22
لیبلٹپس میوزک
گیت نگارارشاد کامِل
پھٹا پوسٹر نکلا ہیرو track listing
  1. "تو میرے اگل بگل ہے"
  2. "میں رنگ شربتوں کا"
  3. "ہے مسٹر ڈی جے"
  4. "میرے بنا تُو (ڈوئٹ)"
  5. "ڈھاٹنگ ناچ"
  6. "جنم جنم"
  7. "میں رنگ شربتوں کا (ری پرائز)"
  8. "جنم جنم (ری پرائز)"
  9. "میرے بنا تُو"
  10. "جنم جنم (سَیڈ)"
بصری مواد
"میں رنگ شربتوں کا" یوٹیوب پر

"میں رنگ شربتوں کا" 2013 کی بالی ووڈ فلم 'پھٹا پوسٹر نکلا ہیرو ' کا رومانوی ہندی گیت ہے۔ پریتم چکرابورتی کے تشکیل کردہ اس گیت کو عاطف اسلم اور چنمائی نے گایا ہے ، جس کے لیرکس ارشاد کامل نے لکھے ہیں۔ البم کا ساؤنڈ ٹریک اری جیت سنگھ کے ذریعہ پیش کردہ گانا کے ری پرائز ورژن پر بھی مشتمل ہے۔ ٹریک کی میوزک ویڈیو میں اداکار شاہد کپور اور الیانا ڈی کروز شامل ہیں۔

پس منظر[ترمیم]

اس گیت کی پیش کش عاطف اسلم اور چنمئی نے کی ہے۔ اسلم نے اس سے قبل اداکار شاہد کپور کے لئے کسمت کنکشن (2008) سے "باخدا تم ھی ہو" میں گایا تھا۔ چھنمائی نے الیانا ڈیک کروز کے لئے آوازیں مہیا کیں۔ گانے میں ، ایلیانا مختلف ملبوسات میں نظر آتی ہے جو کہ کل سات ہیں، اس گانے کی شوٹنگ کیپ ٹاؤن میں کی گئی ہے اور گانے کے ایک حصے کی تصویر وکٹوریہ وارف میں دی گئی ہے۔ گانے کے پس منظر کو رنگین رکھا گیا ہے ، جس کو کیلیڈوسکوپک رنگوں سے سجایا گیا ہے ، جو گانے کے تھیم کے مطابق ہے۔

گانے کو مخلوط اور مہارت ایرک پلائی نے دی ہے۔ یہ پریتم نے کمپوز کیا ہے۔ پورے گانے میں مارکاس کا استعمال کیا جاتا ہے اور گانے کی تشکیل میں ہلکی گٹار ضرب پذیر آلے کے ساتھ بھی استعمال کیا گیا تھا۔ گانے کی دھن کو آرکسٹرا کے ساتھ رکھا گیا ہے اور اس کی تشکیل کو سادہ رکھا گیا ہے۔

ریلیز اور ردِعمل[ترمیم]

ٹپس میوزک کے یوٹیوب چینل کے ذریعہ اس گانا کی میوزک ویڈیو سرکاری طور پر 26 اگست 2013 کو جاری کی گئی تھی۔ بعد میں اسے 29 اگست 2013 کو سنگل کے طور پر جاری کیا گیا تھا۔ البم میں موجود دیگر ٹریک کے ساتھ یہ گانا 10 ستمبر 2013 کو میوزک اسٹریمنگ پلیٹ فارمز اور ڈیجیٹل ڈاؤن لوڈ کے لئے دستیاب تھا۔

دی ٹائمز آف انڈیا کے ذریعہ شائع کردہ "ٹائمز پول - 13 بہترین رومانوی گیت" میں یہ گیت 5 ویں نمبر پر تھا۔

تنقیدی استقبال[ترمیم]

گانے کو زیادہ تر میوزک نقادوں کے پسندیدہ جائزے ملے تھے۔

دی ٹائمز آف انڈیا کے برائن ڈرہم نے البم کے اس گیت کو بہترین گیت کے طور پر اٹھایا اور محسوس کیا کہ گانے کے بارے میں سب کچھ 'پچ پرفیکٹ' ہے۔ ریڈف ڈاٹ کوم کے جوگندر توتجا نے محسوس کیا کہ اسلم اور چنمائی کے گیت کی آواز میں اور اس کی دُھن میں سادگی ہی گانے کو سننے والوں کو اپنی طرف متوجہ کرتی ہے۔ دی انڈین ایکسپریس کے سنکھایان گھوش نے تبصرہ کیا: "جہاں جانا ہے اس کا سہرا دینے کے لئے ، ہک لائن مدھر ہے ، لیکن باقی بھی مستقل تاثر چھوڑنے کے لئے کافی فارمولا معلوم کرتے ہیں" ، انہوں نے مزید کہا کہ یہ گانا عجب پریم کی غضب کہانی کے گیت "تیرا ہونے لگا ہوں" سے ملتا جلتا ہے۔

کوئیموئی کے موہر باسو باسو کا خیال تھا کہ عاطف اسلم اور چھنمائی نے ایک حیرت انگیز کام کیا ہے ، لیکن اس گانے پر اسے 'گھٹیا احساس' دینے پر تنقید کی ہے۔

ری پرائز ورژن[ترمیم]

اس گیت کا ری پرائز ورژن ساؤنڈ ٹریک میں شامل کیا گیا تھا ، جس کی موسیقی اور لیرکس بالترتیب پریتم اور ارشاد کامل نے لکھے تھے. یہ ورژن اریجیت سنگھ نے گایا ہے۔ اس کو 10 ستمبر 2013 کو البم کے ساؤنڈ ٹریک میں دیگر ٹریکس کے ساتھ جاری کیا گیا تھا۔ ورژن میں اسی طرح کی تشکیل دی گئی ہے لیکن دوسرے ورژن کے لیرکس میں معمولی تبدیلی ہے۔

تنقیدی استقبال[ترمیم]

کویموئی کے موہر باسو کے خیال میں یہ ورژن حیرت انگیز طور پر اصل ورژن سے کہیں بہتر ہے ، حالانکہ دی ٹائمز آف انڈیا کے برائن ڈرہم نے اصل کے مقابلے میں اسے 'پیلا(ہلکا)' ورژن پایا۔ ریڈف ڈاٹ کوم کے جوگندر توتجا نے سنگھ کے گانے کا سولو میل ورژن 'اتنا ہی اچھا' پایا۔ دی انڈین ایکسپریس کے سنکھائن گھوش نے تبصرہ کیا: "یہاں ، اریجیت یقینا اس سے بہتر ہوجاتا ہے کہ اسلم کی محنت کی آواز سے کہیں زیادہ سننے میں خوشی ہوگی۔

تعریف[ترمیم]

سال اعزاز امیدوار زمرو (قسم) حوالہ
2014 9 واں رینالٹ اسٹار گلڈ اوارڈز چنمائی بہترین خاتون پلے بیک گلوکارہ [1]

مزید دیکھیے[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]

بیرونی روابط[ترمیم]

  1. "https://www.indiatoday.in/movies/bollywood/story/9th-edition-renault-star-guild-awards-deepika-padukone-amitabh-bachchan-shah-rukh-khan-bollywood-177126-2014-01-16".  روابط خارجية في |title= (معاونت)