مے ڈے

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

مے ڈے ایک ہنگامی طریقہ کار کا لفظ ہے جو بین الاقوامی سطح پر صوتی طریقہ کار ریڈیو مواصلات میں پریشانی کے اشارے کے طور پر استعمال ہوتا ہے۔[1]

اس کا استعمال بنیادی طور پر ہوا بازوں اور بحری جہاز کے لئے جان لیوا ہنگامی صورتحال کا اشارہ کرنے کے لئے کیا جاتا ہے ، لیکن کچھ ممالک میں مقامی تنظیمیں جیسے فائر فائٹرز ، پولیس فورس اور نقل و حمل کی تنظیمیں بھی اس اصطلاح کو استعمال کرتی ہیں۔ یہ لفظ ابتدائی ہنگامی اعلان کے طور پر ( "مے ڈے مے ڈے مے ڈے ") کہہ کر تین بار پکارا جاتا ہے۔ [2]

تاریخ[ترمیم]

"مے ڈے" طریقہ کار کی ابتدا 1921 میں لندن کے کروڈن ایئرپورٹ پر ایک سینئر ریڈیو آفیسر نے کی تھی۔ [3] فریڈرک اسٹینلے مکفورڈ [4] افسر سے کہا گیا تھا کہ وہ ایک ایسا لفظ سوچیں جو مصیبت کی نشاندہی کرے اور ہنگامی صورتحال میں تمام پائلٹ اور زمینی عملہ آسانی سے سمجھ سکے۔ چونکہ اس وقت زیادہ تر ٹریفک پیرس کے کروڈن اور لی بورجٹ ہوائی اڈے کے مابین ہوتی تھی، اس لئے انہوں نے فرانسیسی مائیڈر ('میری مدد کریں') سے "میڈے" کے اظہار کی تجویز پیش کی۔ ، جو وینز مائڈر کی ایک مختصر شکل ہے ('آئیں اور میری مدد کریں')۔ [5] اس اصطلاح کا تعطیل مئی ڈے سے کوئی تعلق نہیں ہے۔

صوتی کال "مے ڈے" سے پہلے ، ایس او ایس مے ڈے کال کے مساوی مورس کوڈ تھا۔ 1927 میں ، واشنگٹن کے بین الاقوامی ریڈیوٹیلیگراف کنونشن نے ایس او ایس ریڈیوٹیلی گراف (مورس کوڈ) کال کی جگہ وائس کال مے ڈے کو ریڈیو ٹیلیفون ایمرجنسی کال کے طور پر اپنایا۔ [6]

مے ڈے کال[ترمیم]

اگر ریڈیو دستیاب نہ ہونے کی صورت میں مے ڈے نہ بھیجا جا سکے تو مختلف پریشانی کے اشارے اور مدد کے لئے کالوں کا استعمال کیا جاسکتا ہے۔ مزید برآں ، ایک ویسل کی جانب سے دوسرے جہاز کے ذریعہ ایک مے ڈے کال بھیجی جاسکتی ہے۔ اس کو مے ڈے ریلے کہا جاتا ہے۔

ریاستہائے متحدہ کے فضائی حدود میں مے ڈے کال کرنے والے شہری طیاروں کو فیڈرل ایوی ایشن ایڈمنسٹریشن کی طرف سے حوصلہ افزائی کی جاتی ہے کہ وہ کسی بھی حصے کو ضرورت کے مطابق خارج کردیں یا جہاں وہ غیر متعلق ہوں (اصل ماخذ کی طرح کیپٹلائزیشن):

جھوٹی ایمرجنسی کال کرنا بہت سارے ممالک میں مجرمانہ جرم ہے اور اس پر جرمانہ ، بحالی اور ممکنہ قید کی سزا ہو سکتی ہے۔ [7]

مزید دیکھیں[ترمیم]

  • ہوائی جہاز کی ہنگامی تعدد
  • مدد کے لئے کال کریں
  • سی کیو ڈی
  • تکلیف کا اشارہ
  • عالمی بحری پریشانی سیفٹی سسٹم
  • پین پین
  • سیکوریٹی
  • ایس او ایس
  • جہاز کے ہنگامی کوڈ

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "ہوا بازی میں 'مے ڈے' کی کال کب اور کیوں دی جاتی ہے؟". انڈیپینڈینٹ اردو. 
  2. "Radio Information for Boaters" (بزبان انگریزی). US Dept of Homeland Security - US Coast Guard. 2016-09-15. اخذ شدہ بتاریخ 19 ستمبر 2018. 
  3. "Why Mayday?". Research Questions. National Maritime Museum Cornwall. اخذ شدہ بتاریخ 01 مئی 2013. 
  4. "It's MayDay – But That Means Trouble for Aviators". اخذ شدہ بتاریخ 31 مارچ 2018. 
  5. "Mayday - Definition of Mayday in English by Oxford Dictionaries". Oxford Dictionaries - English. 
  6. In 1927, the International Radiotelegraph Convention of واشنگٹن ڈی سی adopted "mayday" as the radiotelephone distress call Radiotelegraph Convention of Washington, page 81.
  7. "No Joke (Archived)". 

بیرونی روابط[ترمیم]