ناصرالدین بغرا خان

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
Nasiruddin Bughra Khan
Governor of Bengal & Sultan of Bengal
دور حکومت 1281–1287
معلومات شخصیت
تاریخ وفات سنہ 1291  ویکی ڈیٹا پر (P570) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
اولاد نسل
والد غیاث الدین بلبن
خاندان خاندان غلاماں  ویکی ڈیٹا پر (P53) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
نسل معز الدین کیقباد
رکن الدین کیکاؤس
دیگر معلومات
پیشہ سلطان  ویکی ڈیٹا پر (P106) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

ناصرالدین بُغرا خان ( بنگالی: নাসিরউদ্দিন বুগরা খান ، فارسی: ناصر الدین بغرا خان‎ ) گورنر (1281 – 1287) اور بعد میں بنگال کا ایک آزاد سلطان (1287 – 1291) تھا۔ وہ دہلی سلطان غیاث الدین بلبان کا بیٹا تھا۔ اس سے قبل بغرا خان سمانا (پٹیالہ) اور سنام (سنگرور) کے گورنر تھے۔

تاریخ[ترمیم]

بنگال کا گورنر[ترمیم]

بغرا خان نے اپنے والد سلطان غیاث الدین بلبن کے لکھنوتی کے گورنر، طغرل طغان خان کی بغاوت کو کچلنے کے لیے مدد کی . پھر بغرا کو بنگال کا گورنر مقرر کیا گیا۔ اپنے بڑے بھائی شہزادہ محمد کی موت کے بعد ، سلطان غیاث الدین نے ان سے دہلی کا تخت سنبھالنے کو کہا گیا۔ لیکن بغرا کو اس کی بنگال کی گورنری پسند تھی اور انہوں نے اس پیش کش سے انکار کر دیا۔ سلطان غیاث الدین نے اس کی بجائے شہزادہ محمد کا بیٹا کیخسرو کو نامزد کیا۔

بنگال کا آزاد سلطان[ترمیم]

1287 میں غیاث الدین کی موت کے بعد ، بغرا خان نے بنگال کی آزادی کا اعلان کیا۔ وزیر اعظم ، نظام الدین نے ، ناصر الدین بغرا خان کے بیٹے ، معز الدین کیقباد کو دہلی کا سلطان مقرر کیا۔ لیکن ناکارہ حکمران کیقباد نے دہلی میں انتشار پھیلادیا۔ قیقباد وزیر نظام الدینکے ہاتھ میں ایک محض کٹھ پتلی تھا۔ بغرا خان نے دہلی میں انتشار ختم کرنے کا فیصلہ کیا اور ایک بہت بڑی فوج کے ساتھ دہلی کی طرف بڑھا۔ اسی وقت ، نظام الدین نے اپنے والد کا مقابلہ کرنے کے لیے ایک بہت بڑی فوج کے ساتھ کیقباد کو آگے بڑھنے پر مجبور کیا۔ دونوں فوجوں نے سریا ندی کے کنارے ملاقات کی۔ لیکن باپ بیٹا خونی لڑائی کا مقابلہ کرنے کی بجائے ایک سمجھ بوجھ پر پہنچ گئے۔ کیقباد نے دہلی سے بغرا خان کی آزادی کو تسلیم کیا اور اپنے وزیر کے طور پر نظام الدین کو ہٹا دیا۔ بغرا خان واپس لکھنوٹی آگئے۔

طاقت ترک کرنا[ترمیم]

1289 میں کیقباد کی موت نے بغرا خان کو چونکا۔ اس نے 1291 میں اپنے دوسرے بیٹے ، رُکن الدین کیکاؤس کے لیے بنگال کا اقتدار چھوڑ دیا۔

ماقبل 
طغرل طغان خان
Mamluk Governor of Bengal
1281–1291
مابعد 
رکن الدین کیکاؤس

یہ بھی دیکھیں[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]