ناصری محل

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

ناسري محل یا ناصرد محل (ہسپانوی زبان: Nasrid Palace) اسپین کا ایک مشہور سیاحتی مقام ہے۔ یہ اس ملک کے سابقہ اسلامی ورثے کا آئینہ دار ہے۔ یہ تاریخی یادگار عمارت ایک کھلا آنگن ہے جسے استقبال سیلون کے طور پر اور عدلیہ کے نظم ونسق کے لیے استعمال کیا گیا تھا۔ یہ میكسار (Mexuar) میں داخل سے پہلے آتا ہے۔ ہر جگہ دیواروں اور چھتری نما پلاسٹر چھت پر تفصیلی پلاسٹر کا ​​کام کی ہر طرف سے اور دیواروں کے پیچھے تفصیلی ٹائل کا کام دکھائی دیتا ہے۔ دیواروں پر عربی رسم الخط میں آرائشی مقدس پرآیات لکھی ہیں۔ کالم کے اوپر محراب پر سٹالاكٹاٹس ہیں۔ یہاں کھڑکیاں ہیں اور ان سے نیچے ہر کوئی محل کے نچلے باغ دیکھ سکتا ہے۔ ہر جگہ ایک خوبصورت منظر دکھائی دیتا ہے۔

علاقے سے جڑی دیگر تاریخی عمارتیں[ترمیم]

اس کے علاوہ یہاں مرتيوں کا دربار (Court of the Myrties) ہے جس کا ایک بہت بڑا صحن اور پول ہے۔ كوماریس کے ٹاوراس کے پس منظر میں ہیں اور پول میں نظر آتے ہیں۔ ببروں کا دربار (Court of the Lions) بڑا اور متاثر کن ہے۔ تجویز ہے کہ اصل ببروں کی مورتیوں کو پاس کے پانچویں كارلاس کے ميوذو دی بے لاس آرٹ میں رکھا جائے تاکہ ان کے تحفظ کییا جائے کیونکہ گزشتہ کئی سالوں سے انہیں زنگ لگ رہا تھا کیونکہ انہیں کھلے آنگن میں رکھا گیا تھا۔

علاقے کا دل چسپ پہلو[ترمیم]

ایک اور خوبصورت جگہ ٹر دی لاس ڈماس سے ملحقہ پڑتال کے باغات ہیں۔ اس عمارت کے قریب ایک بڑا پول ہے۔ اس عمارت کے ستون پر خوبصورت محراب ہے اور اندر ایک شہر کا خوبصورت نظارہ نظر آتا ہے۔ ایک دلچسپ بات یہاں ہے کہ اس محل سے ملحقہ ان تمام باغات میں خوبصورت بلیاں ہیں جو لوگوں کی بھیڑ سے ڈرتے نہیں ہیں۔[1]

حوالہ جات[ترمیم]

خارجی روابط[ترمیم]