ناہید مرزا

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
ناہید مرزا
خاتون اول پاکستان
معلومات شخصیت
تاریخ پیدائش 6 February 1919
وفات 23 January 2019 (aged 99)
لندن
شہریت Pakistan
عملی زندگی
وجہ شہرت First Lady of Pakistan

ناہید اسکندر مرزا ، (6 فروری 1919 [1] - 23 جنوری 2019 ، لندن ، برطانیہ ) سابقہ نام ناہید افگمی ، یا جنھیں ناہید عامر تیمور کے نام سے بھی جانا جاتا ہے ، ایک ایرانی پاکستانی سوشلسٹ تھیں جو 1956 ء کے درمیان اور پاکستان کی پہلی خاتون اول رہیں۔ 1958 [2] وہ پاکستان کی ایک اور خاتون اول ، نصرت بھٹو کی کزن بھی تھیں۔ [3] بعض کے مطابق انھوں نے ہی نصرت بھٹو کے ساتھ زولفقار بھٹو کو سیاست میں آنے کی ترغیب دی تھی۔

ذاتی زندگی[ترمیم]

وہ ایک حکومتی افسر ایرانی امیرتیمور کلالی کے ہاں پیدا ہوئے ، ناہید کی پہلی شادی پاکستان میں ایرانی سفارتخانے میں اس وقت کے ملٹری اتاشی لیفٹیننٹ کرنل افگامی سے ہوئی۔ [3] اسی وقت ، اسکندر مرزا پاکستان میں وزارت دفاع کے سکریٹری تھے ۔ [4] کراچی میں روسی سفارت خانے میں ایک تقریب کے دوران ، انکی اسکندر مرزا سے پہلی بار ملاقات کی۔ [2] 1952 میں ، افگامی دوبارہ پاکستان سے تہران کے لئے روانہ ہوئے۔ اسکے بعد ناہید لندن میں اپنی بیٹی کے ساتھ رہنے لگیں ، جو اس وقت شہر کے ایک بورڈنگ اسکول میں داخلے کی تیاری میں تھیں۔ دسمبر 1953 میں انھوں نے افگامی سے طلاق لی اور ستمبر 1954 میں میرزا سے شادی کی جنھوں نے ایک طیارہ حادثے میں اپنی بیوی اور بیٹے کو کھو دیا تھا۔ پاکستان ٹوڈے کے مطابق ، انہوں نے میرجاواہ سے متعلق پاکستان اور ایران کے مابین سرحدی تنازعہ کے حل میں بھی اہم کردار ادا کیا تھا۔ 1956 میں ، اسکندر مرزا پاکستان کی صدر بن گئے تو وہ پاکستان کی خاتون اول بن گئیں ۔ 1958 میں پاکستان میں فوجی بغاوت کے بعد ، میرزا کو جلاوطن کیا گیا جہاں نومبر 1969 میں اسکندر کی موت ہوگئی۔ وہ 23 جنوری 2019 کو لندن میں وفات پا گئیں۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. https://kayhanlife.com/news/kayhan/obituary-nahid-iskandar-mirza-iranian-who-became-pakistans-first-lady/
  2. ^ ا ب Life، Kayhan (2019-02-14). "OBITUARY: Nahid Iskandar Mirza, Iranian Who Became Pakistan's First Lady". KAYHAN LIFE (بزبان انگریزی). اخذ شدہ بتاریخ 09 اکتوبر 2020. 
  3. ^ ا ب "First ladies Nusrat and Nahid were both Iranian-born". www.thenews.com.pk. 
  4. "Ex-president Iskander Mirza's wife passes away in London - Pakistan Today". www.pakistantoday.com.pk.