نتاشا جاپان والا

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
Natasha Japanwala
معلومات شخصیت
عملی زندگی
پیشہ مصنفہ،  معلمہ،  صحافی  ویکی ڈیٹا پر (P106) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

نتاشا جاپان والا بوسٹن میں مقیم ایک مصنف [1] اور ماہر تعلیم [2] ہیں۔

ذاتی معلومات[ترمیم]

وہ لندن میں پیدا ہوئی اور کراچی میں انکی پرورش پذیر ہوئی ، جانپن والا [3] اپنے بچپن سے ہی لکھنے اور پڑھنے میں گہری دلچسپی رکھتی تھی۔ اس کے فیچر آرٹیکلز ، جائزے اور مضامین ملک اور بیرون ملک شائع ہوئے ہیں۔ وہ سفر میں گہری دلچسپی رکھتی ہے۔

تعلیم[ترمیم]

جاپان والا نے نیو جرسی کی پرنسٹن یونیورسٹی سے انگریزی اور تخلیقی تحریر میں اپنی بیچلر ڈگری مکمل کی۔ اس وقت ہارورڈ گریجویٹ اسکول آف ایجوکیشن سے بین الاقوامی تعلیمی پالیسی میں وہ ایم ایڈ کی ڈگری کی تعلیم لے رہی ہے۔ ۔

کیریئر[ترمیم]

ایک پرجوش اساتذہ کی حیثیت سے ، جاپان والا نے کراچی میں نجی ، غیر منفعتی ، اور کمیونٹی اسکولوں میں 8 سے 18 سال تک کے طلباء کے لئے تخلیقی تحریر ، ڈیزائن سوچ اور ماحولیاتی انتظام کے نصاب کو ڈیزائن کیا ہے۔

ایک پرجوش مصنف اور آزاد صحافی کی حیثیت سے ، اس نے واشنگٹن پوسٹ ، دی انڈیپنڈینٹ ، دی ٹیلیگراف ، ہفنگٹن پوسٹ ، اور ڈان نیوز میں شراکت کی ہے۔ اس کی صحافت پاکستان میں نوجوانوں اور ترقی کے آس پاس ہے ۔ وہ ثقافت ، کتابیں ، فلمیں ، اور فن کے بارے میں بھی لکھتی ہیں۔

بیرون ملک تجربہ[ترمیم]

جاپان والا [4] حال ہی میں بالٹیمور سٹی پبلک اسکولوں میں لگاتار بہترین کے منیجر کی حیثیت سے خدمات انجام دے رہا ہے جہاں وہ ڈین کی ایجوکیشن فیلو بھی رہی ہیں۔

ایوارڈز اور اعزازات[ترمیم]

انگریزی تحریری ہنر کی اپنی مہارت کی وجہ سے ، اس نے اپنے ہنر سے متعدد ایوارڈز حاصل کیے ہیں جن میں 'تخلیقی تحریر میں آؤٹ فاسٹینٹنگ ورک میں ایوارڈ' ، 'ایلمر ایڈلر انڈرگریجویٹ مضمون انعام' ، 'افسانے کے لئے نارمن میلر ایوارڈ' ، اور 'پیٹر بی لیوس سمر' شامل ہیں۔ ایوارڈ '۔

وہ مارٹن ڈیل کی رفاقت حاصل کرنے والی [5] اور پرنسٹن یونیورسٹی کے ذریعہ بھی تھیں ، اور پڑھنے کی سفارشات فراہم کرنے والے ایک آن لائن نیوز لیٹر 'آئی سی می یو سی ،' کے پیچھے کی خاتون تھیں۔

  1. "Natasha Japanwala". Natasha Japanwala (بزبان انگریزی). اخذ شدہ بتاریخ 06 دسمبر 2020. 
  2. Team، Cutacut Editorial (2018-03-07). "#WomanCrushWednesday: All the women you need in your life". cutacut (بزبان انگریزی). اخذ شدہ بتاریخ 06 دسمبر 2020. 
  3. "Natasha Japanwala | Al Jazeera News". www.aljazeera.com (بزبان انگریزی). اخذ شدہ بتاریخ 06 دسمبر 2020. 
  4. "Natasha Japanwala, Author at Soch Writing". Soch Writing (بزبان انگریزی). اخذ شدہ بتاریخ 06 دسمبر 2020. 
  5. "The notepad: Natasha Japanwala". The Express Tribune (بزبان انگریزی). 2016-07-31. اخذ شدہ بتاریخ 06 دسمبر 2020.