نجوی فواد

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے

نجوی فواد ( (مصری عربی: نجوى فؤاد)‏ ، عربی :[ˈnæɡwæ foˈʔæːd] ؛ پیدا ہوا لوڈ awatef محمد ( (مصری عربی: عواطف محمد)‏ ) 17 جنوری 1943 کو) ایک مصری بیلے ڈانسر ہے ۔

کنبہ[ترمیم]

نجوی فواد اسکندریہ میں عواطف محمد اگامی کی حیثیت سے پیدا ہوئیں ، اگامی خطے سے تعلق رکھنے والے ایک متوسط طبقے کے مصری خاندان میں۔ [1] اس کے بعد اس نے اپنے مصری لوک نام (عواطف) کو ایک زیادہ فنکارانہ نام سے بدل دیا۔

کیریئر[ترمیم]

اس نے 1960 کی دہائی کے اوائل میں بیلے ڈانس کرنا شروع کیا۔ 1976 میں، موسیقار محمد عبد وہاب کا عنوان "امر ارباطشر" اس کے پیٹ رقص شو کے لیے خصوصی طور پر ایک پورے موسیقی کی ٹکڑا لکھا (ایک مقبول مصری بول چال کی اصطلاح "چودھویں کا پورا چاند" جس کا مطلب ہے)۔ اس سے نجوی نے روایتی مشرقی رقص سے کوریوگراف کیے اسٹیج رقص کی طرف سفر طے کیا۔

ناجوی فواد نے مہارت اور نگاہیں مرکوز کرنے والی تکنیک سیکھیں جسے اپنی پرفارمنس "ایوب المصری" اور "بہیا و یاسین" میں استعمال کیا۔

1976 میں ، موسیقار محمد عبدالوہاب نے ان کے لیے "قمر اربا تاشر" (بلیو مون یا 14 ویں چاند) لکھا۔ اس حص stageے میں اس کی اداکاری سے اسٹیج پر بیلی ڈانس کے پیش کردہ انداز کو تبدیل کرنے کا موقع ملا ، جس نے اسے روایتی اورینٹل ڈانس سے کوریوگرافیوں کے شاہانہ تماشے میں بدل دیا اور اس میں پہلے سے کہیں زیادہ ڈرامائی عناصر شامل کیے۔

مشہور پرفارمنس[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]

 

  1. "أكاذيب الإنترنت بخصوص المشاهير والإشاعات المذيفة حولهم". 

بیرونی روابط[ترمیم]

  • بیلے ڈانس سپر اسٹار: بیلی ڈانس ڈاٹ آرگ پر نجوی فوادآرکائیو شدہ (Date missing) بذریعہ belly-dance.org (Error: unknown archive URL)
  • حسام رمزی: [1]