نعمت سرحدی

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

نعمت سرحدی پشتو فلموں کے فلم اسٹار تھے اور انہوں نے 600 کے قریب پشتو فلموں میں اداکاری کی ہے۔

لیکن ان کی زندگی کے حالات کے بارے میں بہت کم معلومات ہیں ، اور اس کی وجہ یہ ہے کہ نعمت سرحدی نے اپنے طویل کیریئر میں میڈیا سے دور رہتے اور گوشہ نشینی کی زندگی بسر کرنے کو ترجیح دی۔

نعمت سرحدی سال 2011 سے فلم انڈسٹری سے دور ہیں اور اپنی ساری زندگی تبلیغ کے میدان میں صرف کرتے ہیں ، جب وہ شہرت کے بلندیوں پر کھڑے تھے ، تب انہوں نے اپنا موبائل فون اپنے پاس نہیں رکھا ، نہ ہی ٹی وی اور ریڈیو پر۔ انٹرویوز اور پروگراموں کی تیاری اور عوامی اجتماعات میں شرکت کی۔

بس اس کی جھاڑی کے کنارے لاہور میں واقع اس کے گھر کے ایک کونے میں کھڑی ہوتی اور جب فلم کی شوٹنگ کا وقت آتا تو وہ لفظ درست کرتے اور کیمرے کے سامنے چلے جاتے۔

فلموں کا آغاز[ترمیم]

اس کی پہلی پشتو فلم یوسف خان شیربانو 1970 میں ریلیز ہوئی جس میں وہ بدر منیر کے ساتھ نظر آئے ۔

اور پھر جب تک پشتو فلم بدر منیر بادشاہی تھی ، نعمت سرحدی اس کے ساتھ ہی مشہور رہے۔

لیکن ان کی مقبولیت کے باوجود ، نعمت سرحدی کی زندگی سادگی سے بھری ہوئی تھی۔ جب کسی نے فلمی اسٹوڈیو کا دورہ کیا اور نعمت سرحدی کو آمنے سامنے دیکھا تو کوئی یقین نہیں کرسکتا تھا کہ یہ عظیم اداکار نعمت سرحدی ہے۔

نعمت سرحدی کا کہنا ہے کہ وہ بچپن ہی سے فلموں اور اداکاری میں دلچسپی لیتے ہیں۔

یوسف خان شیر بانو میں ہیرو کے کردار میں بدر منیر اور نعمت سرحدی ولن کا کردار ادا کیا ، بلکہ دونوں ہیرو اور ولن کی حیثیت سے فلمی صنعت میں سرگرم رہے۔ اور حالیہ برسوں میں ، نعمت سرحدی مذہبی تبلیغ کی طرف راغب ہوئے ہیں اور انہوں نے فلمی دنیا پر دیرپا تاثر قائم کیا ہے۔

ان کا کہنا ہے کہ فلم یوسف خان شیر بانو میں ان کی آمد بھی اتفاقی تھی۔وہ کہتے ہیں ، "میں اس فلم کو بنانے والے اسٹوڈیو میں کھڑا تھا۔

پیدائش اور خاندانی زندگی[ترمیم]

نعمت سرحدی 1943 ء میں پشاور کے بالا مانی کے علاقے میں رحمت خان کے گھر میں پیدا ہوئے تھے اور انہوں نے اپنی پوری زندگی بالا مانی کی سڑکوں پر گزاری ہے۔

نعمت سرحدی ، جو اس وقت صوبہ پنجاب کے دارالحکومت لاہور میں مقیم ہیں ، کی دو بار شادی ہوئی ہے اور ان کی سب سے چھوٹی بیٹی مرحوم بدر منیر کی بہو ہے۔

اپنے 45 سالہ کیریئر کے دوران ، انہوں نے نہ صرف میڈیا سے کنارہ کشی کی بلکہ وہ اسٹیج شوز اور عوامی تقریبات میں بھی حصہ نہیں لیا۔

نعمت سرحدی کی مقبول فلموں میں یوسف خان شیر بانو ، آدم خان دورکانی ، اوربل ، خانہ بدوش ، زخموں ، گن ، میرا قانون ، جواری ، عجب خان اپریدی ، جیل ، گن کپ ، وغیرہ ہیں۔

اگرچہ نعمت سرحدی پڑھے لکھے آدمی نہیں ہیں ، تاہم انہوں نے فلموں میں اپنا کردار اس انداز سے ادا کیا ہے جو کسی سے پیچھے نہیں ہے۔