نعیم هاشمی

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

نعیم هاشمی ایک پاکستانی فلم، ٹیلی ویژن اور اسٹیج اداکار، مصنف، شاعر، پروڈیوسر اور پاکستان میں ڈائریکٹر تھے. وہ 1940ء اور 1950ء کے دہائیوں میں ایک ھلنایک کے طور پر اپنی کرداروں کے لیے مشہور تھے، لیکن بعد میں انہوں نے 100 سے زائد فلموں میں کردار ادا کیا. [1]

کیریئر اور میراث[ترمیم]

فلم چاندنی چوک (1946ء) میں برطانوی بھارت میں فلم دنیا میں نعیم هاشمی کو پیش کیا گیا تھا. پاکستان میں ان کی پہلی فلم الزام (1953ء) تھی.[2][3] اسلامی نبی محمد صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے ان کی نعتیں یا دھنیں اور تعریف کی، اس نے انہیں بہت زیادہ عزت حاصل کی. ان کی پیشہ وارانہ کیریئر کا چوک آیا، جب انہوں نے نعت کے دل کی گرمی لگانے والے دھن لکھا، جب شاہ، ای مدینہ، یاسر ری کی والالی نے فلم نور الاسلام (1957ء) میں سلیم رضا اور زبیدہ خانم کی طرف سے گونگا. 1957ء میں رن ٹاپ سپر ہٹ اور 2015ء میں عوام کی طرف سے ابھی بھی سنا ہے. ان کی بہت سے فلمیں، جیسے ممنوع انقلاب کشمیر سماجی اور قومی مسائل پر تھیں. 27 اپریل، 1976ء کو وہ ذیابیطس اور اعلی خون کی چینی کی سطح پر مر گیا. ضدی (1973ء)، شریف بدمعاش (1975ء) فلم چترا تے شیرا 1976ء میں انتقال ہونے سے پہلے نعیم هاشمی کی کامیاب کامیاب فلموں میں سے ہیں. نعیم هاشمی کا بڑا بیٹا کھوار نعیم هاشمی مشہور پاکستانی صحافی ہے اور اب پاکستان، لاہور میں بیورو ٹی وی کے بیورو ٹی وی کے طور پر. انہوں نے اخبار گروپ آف اخباروں میں 35 سال تک جیو نیوز چینل کے نیوز رپورٹر کے طور پر کام کیا اور پاکستان میں بیورو چیف، لاہور میں جیو نیوز کی خدمت کی. خور نعیم هاشمی کو پاکستان کے صدر کی طرف سے 1989ء میں شاندار کارکردگی کا اعزاز انعام دیا گیا.

اس میں دیکھے[ترمیم]

لولی وڈ اداکاروں کی فہرست

حوالہ جات[ترمیم]

  1. urduwire.com ویب سائٹ پر نعیم هاشمی کی پروفائل Retrieved 29 July 2018
  2. نقص حوالہ: ٹیگ <ref>‎ درست نہیں ہے؛ citwf نامی حوالہ کے لیے کوئی مواد درج نہیں کیا گیا۔ (مزید معلومات کے لیے معاونت صفحہ دیکھیے)۔
  3. Profile of Naeem Hashmi on Pakistan Film Magazine Retrieved 29 July 2018

بیرونی روابط[ترمیم]