نیشنل ہائی وے 544

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

قومی شاہراہ 544 ، عام طور پر NH 544 کے نام سے جانا جاتا ہے ، (پرانا نمبر این ایچ 47 ) [1] جنوبی ہندوستان میں ایک 340 کلومیٹر لمبی (210 میل) قومی شاہراہ ہے جو تامل ناڈو کے سالم کو کیرالہ کے شہر کوچی سے جوڑتی ہے ۔ یہ شاہراہ سلیم کوچی کے نام سے بھی جانا جاتا ہے۔ یہ شاہراہ کیرالہ اور تمل ناڈو کی ریاستوں سے گزرتی ہے ، جس سے سلیم ، کوئمبٹور ، پالککڈ ، تھرسور اور کوچی جیسے متعدد اہم شہروں کو ملاتی ہے ۔ یہ قومی شاہراہ 44 کا مجموعہ ہے ، جو ہندوستان کے قومی شاہراہ نیٹ ورک کے شمالی راہداری کی تشکیل کرتا ہے۔ یہ کوئمبٹور کے جنوب سےگزرتی ہے۔ اسے پہلے قومی شاہراہ 47 پر تفویض کیا گیا تھا۔ [2]

نگرانی[ترمیم]

ٹریفک نظام کو بہتر بنانے کی کوشش میں ، کیرالہ روڈ سیفٹی اتھارٹی (کے ایس آر) نے ایک 98 کلومیٹر طویل این ایچ پی-این ایچ بنایا ہے۔ 544 نے ہائی ٹیک آٹومیٹک ٹریفک انفورسمنٹ سسٹم کی تنصیب کا پہلا مرحلہ مکمل کر لیا ہے۔ 8.5 کروڑ روپئے کے منصوبے کے حصے کے طور پر ، 23 سطحوں پر 65 خودکار ٹریفک نفاذ کے نظام قائم کیے جائیں گے۔ نگرانی کی ٹیکنالوجی میں ورچوئل سینسر ، موشن ڈیٹیکٹر ، آگمک سینسر ، لوگو سینسر اور ہائی ریزولوشن کیمرے شامل ہیں۔ نمبر پلیٹوں کی تصاویر 10 میگا پکسل کیمرا کا استعمال کرتے ہوئے کھینچی جائیں گی۔ مرکزی سرور ، جو تمام کیمروں سے منسلک ہوگا ، ڈپٹی ٹرانسپورٹ کمشنر آفس میں قائم کیا جائے گا۔ سڑکوں پر نصب مقناطیسی سینسر خلاف ورزی کی صورت میں کیمرے کو متحرک کریں گے اور مرکزی سرور کو پیغام بھیجیں گے۔ مجرموں کی شناخت کی جائے گی اور گاڑیوں کے اندراج اور رجسٹری پلیٹوں کی بنیاد پر انہیں نوٹس جاری کیے جائیں گے۔ اس پروجیکٹ کو کے ایس آر او کی مالی اعانت حاصل ہے۔ اور محکمہ موٹر وہیکلس کے ذریعہ کالٹرون کی تکنیکی معاونت سے ، 'سڑک کی حفاظت کی دہائی' پر غور کرنے کے فیصلے کے حصے کے طور پر ، 2011-2020 کو لاگو کیا جا رہا ہے۔


ٹول پلازہ[ترمیم]

L & AMP T T بائی پاس کے علاوہ تمام ٹول پلازے ، سرشار گلیوں کے ساتھ ، فاسٹیجبل ہیں۔

وکندم ٹول پلازہ (سلیم کے قریب ، تمل ناڈو) وجامنگلم ٹول پلازہ (ایروڈ کے قریب ، تمل ناڈو)

کننور ٹول پلازہ (قریب نیلم پور ، کوئمبٹور ، تملناڈو) (ایل اینڈ ٹی بائی پاس پر 6 ٹول پلازہ - جلد ہی تبدیل کر دیا جائے گا)

پمپمپلم ٹول پلازہ (قریب قریب ویلار ، کیرالہ) پولیکیکر ٹول پلازہ (قریب تھرسور ، کیرالا)


یہ بھی دیکھیں[ترمیم]

نیشنل ہائی وے ڈویلپمنٹ پروجیکٹ کوئمبٹور۔سلیم انڈسٹریل کوریڈور

بیرونی لنک[ترمیم]

ہندوستان کی قومی شاہراہ

  1. "National Highways get new numbers". The Hindu. 6 September 2015. اخذ شدہ بتاریخ 04 فروری 2017. 
  2. "Rationalization of Numbering Systems of National Highways" (PDF). Govt of India. 28 April 2010. اخذ شدہ بتاریخ 21 اگست 2011.