وائی-فائی

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
یہاں جائیں: رہنمائی، تلاش کریں
وائی-فائی اتحاد (Wi-Fi Alliance) کی طرف سے استعمال کیا جانے والا وائی-فائی کا شارہ

وائی-فائی ایک لاسلکی مقامی علاقائی جالکاری (Wireless LAN) ٹیکنالوجی ہے جو برقیاتی آلات کو آپس میں جالِکاری (networking) کرنے کی اہل بناتی ہے۔

وائی ​​فائی کا مطلب

وائی ​​فائی معنی: وائی فائی عام طور پر ہم نے WLAN معیاری وائرلیس مقامی علاقائی نیٹ ورک کو بلایا۔ ہم اس ٹیکنالوجی کا استعمال کرتے ہیں تاکہ ہم اپنے ذاتی کمپیوٹرز، اسمارٹ فونز، لیپ ٹاپ، جدید پرنٹرز، سکینرز، ویڈیو گیم کنسولز، ڈیجیٹل کیمرے، سمارٹ ٹی ویز، ڈیجیٹل آڈیو پلیئرز اور بہت سے برقی آلات سے رابطہ کریں اور WLAN وائرلیس رسائی کے ذریعے انٹرنیٹ سے رابطہ قائم کریں۔ نقطہ۔

آج سبھی تازہ ترین لیپ ٹاپ، ٹیبلٹ پرنٹر سکینر اور اسمارٹ فون کی تعمیر وائی فائی میں بھی، سیکورٹی کیمرے اور ٹی وی آلات کی زیادہ سے زیادہ۔

وائی ​​فائی زیادہ سے زیادہ 2.4 گیگاہرٹج اور 5.8 ٹیکنالوجیز استعمال کرتا ہے۔ وائی ​​فائی ایک کھلی اور آسانی سے قابل رسائی نیٹ ورک ہے جس میں کسی بھی ڈیوائس کے اندر اندر آیا جب وائی فائی ایک نیٹ ورک تک رسائی حاصل کرنے کی کوشش کرتا ہے لہذا ہم نے وائی فائی کو فون کرنے والی وائرڈ نیٹ ورک سے زیادہ حملہ کرنے کے لیے خطرناک ہے۔

وائی ​​فائی IEEE 802.11 کیا ہے؟

وائی ​​فائی سرکاری طور پر IEEE 802.11 کے لیے نامزد کیا جاتا ہے۔ وائی ​​فائی الائنس تصدیق کرتا ہے کہ نیٹ ورک کے آلات IEEE 802.11 معیار کے مطابق ہیں۔

وائی ​​فائی اڈاپٹر کی اقسام

وائی ​​فائی مختلف اقسام میں آتے ہیں کچھ وائی فائی ٹیکنالوجی جیسے سمارٹ فونز، لیپ ٹاپ، کھیل کنسولز، جدید پرنٹرز اور سکینرز میں تعمیر کیے جاتے ہیں، لیکن ذاتی کمپیوٹر نے وائی فائی ٹیکنالوجی میں تعمیر نہیں کیا کیونکہ ذاتی کمپیوٹر ڈیزائن نیٹ ورک وائر کے ذریعے منسلک کرنے کے لیے تیار ہے لیکن ہم دونوں کا استعمال ذاتی کمپیوٹر کے لیے وائی فائی دو اقسام میں آتا ہے، ایک اندرونی ہے اور دوسرا بیرونی ہے۔

داخلی وائی فائی ہم نے پی سی سلاٹ اور بیرونی وائی فائی میں ڈال دیا ہے جس میں ایک چھوٹا سا چھڑی آتا ہے جسے ہم USB میں مربوط ہیں۔

رسائی پوائنٹس

عام طور پر ہم روٹر کو ایک دوسرے کے ساتھ وائرلیس آلات سے منسلک کرنے کے لیے استعمال کرتے ہیں اور ہم آسانی سے دیگر آلات تک رسائی حاصل کرسکتے ہیں جو نیٹ ورک کیبل کے ذریعہ روٹر سے منسلک ہوتے ہیں۔ رسائی پوائنٹ (اے پی) وائرلیس اور وائرلیس وائرلیس آلات پر وائرلیس آلات دونوں سے منسلک کرنے کے لیے استعمال کرتے ہیں۔

ہاٹ پوٹ پوائنٹ

ہاٹپوٹ میں زیادہ تر حد 20 میٹر تقریبا 66 فٹ انڈور ہے اور اس کے پاس باہر میں ایک طویل اور زیادہ حد ہے۔ ہاٹسپاٹ ریڈیو لہر دیواروں کی طرف سے بلاک کرتے ہیں یا سگنل کی طاقت کو کم کرتے ہیں یا بیرونی میں ہم بہت سے کلو میٹر زیادہ اوپریپنگ رسائی پوائنٹس حاصل کرتے ہیں۔

[http://www.toptenitems.tk/computer/wifi-meaning.html 1]مزید دیکھیے[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]


نقص حوالہ: <ref> tags exist for a group named "http://www.toptenitems.tk/computer/wifi-meaning.html", but no corresponding <references group="http://www.toptenitems.tk/computer/wifi-meaning.html"/> tag was found, or a closing </ref> is missing