وجیالکشمی نونیت کرشنن

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
وجیالکشمی نونیت کرشنن
Dr. Vijayalakshmi Navaneethakrishnan Madurai 2009.JPG
 

معلومات شخصیت
پیدائش 27 جنوری 1946 (75 سال)  ویکی ڈیٹا پر (P569) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
شہریت British Raj Red Ensign.svg برطانوی ہند
Flag of India.svg بھارت
Flag of India.svg ڈومنین بھارت (15 اگست 1947–)  ویکی ڈیٹا پر (P27) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
عملی زندگی
پیشہ مصنفہ،  گلو کارہ،  نغمہ نگار  ویکی ڈیٹا پر (P106) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
اعزازات
IND Padma Shri BAR.png فنون میں پدم شری   ویکی ڈیٹا پر (P166) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

ڈاکٹر وجیالکشمی نونیت کرشنن (انگریزی: Vijayalakshmi Navaneethakrishnan) (ولادت: 27 جنوری 1946ء) تمل لوک گلوکارہ، نغمہ ساز اور تامل لوک فن کی نامور مصنفہ ہیں۔ انہیں 2018ء میں ہندوستان کی حکومت پدم شری اعزاز سے نوازا، یہ ایوارڈ ہندوستان میں چوتھا اعلی شہری ایوارڈ ہے۔[1]

حالات زندگی[ترمیم]

وجیالکشمی نونیت کرشنن اپنے شوہر ایم نونیت کرشنن کے ساتھ مل کر، انہوں نے تامل لوک موسیقی اور رقص پر کئی سالوں کی تحقیق اور مطالعہ کیا ہے۔ قدیم تمل لوک موسیقی اور رقص کی تحقیق، مجموعہ، احیاء اور دستاویزات کے لیے وجیالکشمی نے پوری زندگی وقف کردی ہے۔ حکومت ہند نے گلوکارہ کو اپنے میدان میں غیر معمولی شراکت کے لیے سال 2018ء کے لیے ملک کا چوتھا سب سے بڑا سویلین ایوارڈ، پدما شری کااعلان کیا۔

مدورائی کامراج یونیورسٹی کے محکمہ لوک فن اور ثقافت سے پروفیسر کی حیثیت سے ریٹائر ہونے کے بعد جوڑے نے لوک فن اور ثقافت سے متعلق اپنی تعلیم جاری رکھی۔ اپنے فن کے ساتھ ساتھ، وہ ایسی پرفارمنس بھی پیش کرتے ہیں جس کی دنیا بھر کے تامل لوک موسیقی کے چاہنے والے اور شائقین ان کی تلاش کرتے ہیں۔ جوڑے نے مستند تامل لوک موسیقی کے کئی البم جاری کیے ہیں۔ مستند لوک میوزک کی 10،000 سے زیادہ آڈیو کیسیٹس ریکارڈ کرنے کے بعد، وجیالکشمی نونیت کرشنن اور ان کے شوہر ایم نونیت کرشنن اب تامل لوک میوزک کی گرائمر اور ہدایت نامہ تیار کرنے کے لیے اس وسیع پیمانے پر مجموعہ کی درجہ بندی کرنے کی کوشش کر رہے ہیں۔ وہ تامل لوک فن کے انسائیکلوپیڈیا کو مرتب کرنے کا بھی ارادہ رکھتے ہیں۔

ڈاکٹر وجیالکشمی نونیت کرشنن نے لوک فن سے متعلق تئیس مضامین شائع کیے ہیں۔ وہ ریڈیو پر لوک فن اور موسیقی پر تیس بات چیت کر چکی ہیں۔ ڈاکٹر وجیالکشمی نونیت کرشنن اور ڈاکٹر نونیت کرشنن نے مختلف میدان سے متعلق مختلف مضامین پر گیارہ کتابیں مشترکہ تصنیف کیں۔ انہوں نے لوک گانوں کے لیے کئی ایوارڈ جیتے ہیں۔

بیرونی روابط[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "6 Padma awardees are pride and joy of Tamil Nadu". دی ٹائمز آف انڈیا. 26 January 2018. اخذ شدہ بتاریخ 26 جنوری 2018.