وجی رالونگ کورن

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
مہا وجی رالونگ کورن
راجا رام دہم [1]
HRH Vajiralongkorn (Cropped).jpg
تھائی لینڈ کا حکمران
معیاد عہدہ 13 اکتوبر 2016ء –تاحال
پیشرو بھومی اتولیاتیج ( رام نہم )
امکانی وارث دیپانگ کورن رسمی جوتی
وزیر اعظم پرت یُوت چان او چا
ریجنٹ پریم تیسون نوندا
(13 اکتوبر 2016 – 1 دسمبر 2016)
پیدائش 28 جولائی 1952ء (عمر 66 سال)
بینکاک ، تھائی لینڈ
مذہب تھیرواد بدھ مت
دستخط

وجی رالونگ کورن 16 اکتوبر 2016ء کو 64 سال کی عمر میں تھائی لینڈ کے بادشاہ بنے۔ لیكن تخت نشین باپ کے انتقال کے 50 روزہ سوگ نے ​​کے بعد یکم دسمبر 2016ء کو خود سریرآرا ہوئے۔ انہیں رام دہم کے خطاب کے ساتھ نوازا گیا۔[2] انہیں عظمت بادشاہ مہا وجی رالونگ کورن بوڈندردے بيورگكن کے طور پر باضابطہ طور پر جانا جائے گا۔ اس سے پہلے تھائی لینڈ کے تخت پر ان کے والد بھومی بل اتليتیج کہا جاتا ہے۔ بھومی بل اتليتیج کا 13 اکتوبر 2016ء کو 88 سال کی عمر میں انتقال ہو گیا تھا۔[3]

ابتدائی زندگی[ترمیم]

وجی رالونگ کورن کی پیدائش 28 جولائی 1952ء میں شام 5:45 پر دُسِت محل بنکاک میں ہوا۔ پیدائش کے وقت ان کا پہلا نام تھا "وجی رالونگ کورن بوروممچككريادسوستتتيوگ ٹھے وے تتھمروگسبوريبا اپھكهنپركمهتتلڑولادے ت پهميپهوننرے تواراگكن كتتيسرسومبونسوگكهاوت بوروممكھتتيرتچكم"۔

تعلیم[ترمیم]

ان کی ابتدائی تعلیم برطانیہ کے چترالدا اسکول سے ہوئی۔ اس کے بعد بادشاہ میڈ، سيفورڈ، ملپھيلڈ اسکولوں میں تعلیم حاصل کی اور اس کے بعد آسٹریلیا کے سڈنی شہر میں واقع کنگز اسكول میں تعلیم حاصل کی۔ رائل ملٹری کالج، کینبرا (آسٹریلیا) سے فوجی تربیت حاصل کی۔ بینکاک کے سكھوتھائی ٹھممترت یونیورسٹی سے فنون میں ماسٹرز کی ڈگری حاصل کی۔

کردار اور ذمہ داریاں[ترمیم]

وجی رالونگ کورن شاہی تھائی فوج میں جنرل، امیرالبحر، تھائی بحریہ اور تھائی فضائیہ میں چیف ایئر مارشل کے عہدوں کے حامل ہیں۔

حوالہ جات[ترمیم]