عالمی ادارہ صحت

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
عالمی ادارہ صحت
عالمی ادارہ صحت
World Health Organization
منظمة الصحة العالمية
世界卫生组织
Organisation mondiale de la santé
Всемирная организация здравоохранения
Organización Mundial de la Salud
Emblem of the United Nations.svg
Flag of WHO.svg
عالمی ادارہ صحت
مخففWHO
OMS
قیام7 اپریل 1948
قسماقوام متحدہ کا خصوصی ادارہ
قانونی حیثیتفعال
صدر دفاترجنیوا, سویٹزر لینڈ
سربراہ
Margaret Chan
منبع تنظیم
اقوام متحدہ اقتصادی و سماجی کونسل (ECOSOC)
ویب سائٹwww.who.int

عالمی ادارہ صحت یا ورلڈ ہیلتھ آرگنائزیشن (WHO) اقوام متحدہ کا ذیلی ادارہ ہے، جو عالمی سطح پر عوامی صحت بارے کام کر رہا ہے۔ اس ادارے کا مرکزی دفتر سوئٹزرلینڈ کے شہر جنیوا میں واقع ہے۔ عالمی ادارہ صحت کا قیام 7 اپریل 1948ء کو عمل میں لایا گیا۔

تاریخ[ترمیم]

1945 میں اقوام متحدہ کی تشکیل کے لیے جب سفارت کاروں نے بات چیت کی تو ان میں ایک مسئلہ عالمی ادارہ صحت کا قیام بھی تھا۔

عالمی ادارہ صحت کا آئین 7 اپریل 1948ء کو نافذ ہوا۔ یہی تاریخ عالمی یوم صحت کے نام سے مشہور ہوئی اور ہر سال منائی جاتی ہے۔[1]

اہداف ومقاصد[ترمیم]

عالمی ادارہ صحت کے آئین میں کہا گیا ہے کہ اس کا مقصد تمام لوگوں کو اب تک کی صحت کی بہترین حالت فراہم کرنا ہے۔ اسی مقصد کے لیے 1998ء میں "اکیسویں صدی میں صحت سب کے لیے" کے عنوان سے ایک مہم چلائی گئی تھی۔ عالمی ادارہ صحت، المل آتا کے 1978ء اعلامیہ پر اعتقاد رکھتا ہے۔ صحت کی حالت اس سطح پر ہونی چاہیے جس سے معاشرتی اور معاشی طور پر تمام ممالک کو فائدہ ہو۔ ترقی پذیر انسانی ترقی کے لیے صحت ایک ضروری جز ہے۔ عالمی ادارہ صحت کا آئین جسمانی اور ذہنی سالمیت ، معاشرتی بھلائی اور بیماری یا معذوری درست کرتا ہے۔ صحت کی یہ تعریف جس کی وضاحت 1986ء کے اوٹاوا عہد نامہ میں صحت کو فروغ دینے کے تصور کے لیے کی گئی تھی جس کو عالمی ادارہ صحت نے تیار کیا تھا۔ اس شرط کو ضروری قرار دیا گیا تھا کہ افراد و جماعات، ان کی ضروریات، خواہشات اور امیدوں کو پورا کرنے کے لیے تبدیلی سے نمٹنے کےساتھ ماحول کا تصور فراہم کرنا۔

حوالہ جات[ترمیم]

مزید دیکھیے[ترمیم]