ویمالکا

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
ویمالکا
Vimalakka.jpg
 

معلومات شخصیت
پیدائش سنہ 1962 (عمر 58–59 سال)  ویکی ڈیٹا پر (P569) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
شہریت Flag of India.svg بھارت  ویکی ڈیٹا پر (P27) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
عملی زندگی
پیشہ گلو کارہ  ویکی ڈیٹا پر (P106) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

ارونودیا ومالا (انگریزی: Vimalakka) جو ویمالکا کے نام سے مشہور ہیں۔ تیلگو لوک کتھک اور سماجی کارکن ہیں۔ ان کا لوک گروہ ارونودیا سمسرتیکا سماکھیا (اے سی ایف) کے نام سے مشہور ہے۔[1] ویمالکا ریاست تلنگانہ کے قیام کے لیے مشترکہ ایکشن کمیٹی کی سربراہ بھی ہیں۔

ابتدائی زندگی[ترمیم]

ویمالکا، تلگانہ بغاوت میں حصہ لینے والے تلنگانہ کے انقلابی، نرسگما اور بنڈرو نارسمیہ کے گھر پیدا ہوئیں۔ ان کی پیدائشیں نلگنڈہ ضلع کے ایلر گاؤں ہوئی۔ ویمالکا کا تعلق کرما برادری سے ہے۔ وہ نرسگما اور بنڈرو نارسمیہ کے پانچ بچوں میں سب سے چھوٹی تھیں۔ ویمالکا نے اپنی گریجویشن بھونگیر سے مکمل کی۔

حالات زندگی[ترمیم]

ویمالکا اپنے والد کی بغاوت سے وابستہ ہونے سے بہت متاثر ہوئیں تھیں۔ انہوں نے ایک سرگرم کارکن رام ستیاہ کی حوصلہ افزائی کے بعد چھوٹی عمر میں ہی گانا شروع کیا۔ رام ستیاہ، جوگنی نظام کے خلاف لڑی اور شہری حقوق، عورت کی کارکن تھی۔

ویمالکا 1995ء سے تلنگانہ ریاست کے لیے لڑ رہی ہیں۔[2] اب وہ لوک کنسرٹ، تلنگانہ دھوم دھام اور باتوکمہ فیسٹیول کے انعقاد کے ذریعہ تلنگانہ اضلاع کا دورہ کرتی ہیں۔[3]

ویمالکا نے سی پی آئی انقلابی پارٹی کے رہنما کورا دیوندر سے شادی کی۔ ویمالکا ارونودیا ثقافتی فیڈریشن (اے سی ایف) کی صدر ہیں جو ثقافتی فیڈریشن کے نائب صدر موہن بیراگی کے تعاون سے اپنے ثقافتی پروگراموں کے ذریعہ ریاست تلنگانہ کے قیام میں اہم کردار ادا کیا۔

تلنگانہ کی علاحدہ تحریک چلانے کے دوران بھی ویمالکا پر پولیس کے متعدد مقدمات درج کئے گئے۔ وہ اپنی ثقافتی تنظیم کے ساتھیوں موہن بائراگی، سنتوش، وینکٹ، مالو اور دیگر کے ساتھ 4 ماہ تک جیل میں تھیں۔ ویمالکا اب سماجیکا تلنگانہ کے لیے اپنی تنظیم تلیناگنا یونائیٹڈ فرنٹ (ٹی یو ایف) کے ساتھ بطور چیئر پرسن کی حیثیت سے کام کر رہی ہیں۔

ویمالکا کی ساس کورا مللامہ (101) کا انتقال 31 جنوری 2019ء کو ویمولواڈا، تلنگانہ میں ہوا۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. Oct 27، TNN |؛ 2010؛ Ist، 20:54. "Gaddar unveils TPF flag | Hyderabad News - Times of India". The Times of India (بزبان انگریزی). اخذ شدہ بتاریخ 20 مارچ 2020. 
  2. "Namasthe Telangana e Paper | e Paper ntnews". epaper.ntnews.com. اخذ شدہ بتاریخ 20 مارچ 2020. 
  3. "Name panel for creation of Telangana, says MLC". The Hindu. 4 February 2010. اخذ شدہ بتاریخ 21 فروری 2020.