ویکیپیڈیا:درخواست شدہ مضامین

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
ہو سکتا ہے آپ ویکیپیڈیا:درخواست، عمومی مسائل و معلومات اور مدد کے لئے صفحات تلاش کر رہے ہوں
ایک نیا مضمون تحریر کروانے کے لئے کس طرح درخواست دیں

سب سے پہلے، اس بات کا یقین کرلیں کہ آپ کا مطلوبہ مضمون پہلے سے موجود تو نہیں:

  • موجود مضامین کے لئے پہلے ویکیپیڈیا میں تلاش کریں یا گوگل میں۔ اگر مضمون موجود تو ہے، لیکن عنوان آپ کی توقع یا علم کے مطابق نہیں، تو آپ یہ کر سکتے ہیں کہ اس عنوان سے رجوع مکرر بنائیں۔
  • املا دیکھیں، کہیں غلط املا تو نہیں لکھ رہے ہیں۔
  • مضامین عام طور پر اپنے موضوع پر معروف ترین نام/عنوان' سے ہوتے ہیں۔اس لئے ممکن ہے کہ آپ کا مطلوبہ مضمون سرکاری نام، سائنسی نام، یا آپ کے دماغ میں جو ایک اور نام ہے، اس سے نا ہو۔ بلکہ اس اصول کے تحت وہ اپنے معروف ترین عنوان سے ہو۔

پھر، اس بات کا یقین کرلیں کہ مضمون ویکیپیڈیا میں شمولیت کے لئے موزوں ہے۔مضمون کو اپنے موضوع پر قابل بھروسا ذرائع/مآخذ سے آزادانہ نمایاں اہمیت حاصل ہونی چاہیے۔ویکیپیڈیا پر ایک قابل اعتماد ماخذ کسے سمجھا جاتا ہے، اس کی ایک منصفانہ تعریف طے کی گئی ہے۔ آپ اسے "قابل اعتماد مآخذ"، اس کے ساتھ ساتھ تفصیلی طور پر مواد شامل کئے جانے کے رہنما خطوط سے سمجھ سکتے ہیں۔

اگر یہ سب اس طرح ہے تویہ ٹھیک لگتا ہے تو، یہاں ذیل میں مناسب عام موضوع کے مقام پر جائیں اور جو بھی موضوع آپ کے اپنے متعلقہ موضوع مضمون پر سب سے زیادہ قریب ہو اس پر کلک کريں، آپ اس کے صفحہ پر پہنچ جائیں گے۔ اپنی درحواست شامل کرنے کے لئے "ترمیم" پر کلک کریں۔ اگر ممکن ہو تو کسی دوسری ویکی پر موجود اسی مضمون کا ربط (لنک) یا نام لکھیں، یا ایسی وضاحت کریں کہ آپ کا اصل مدعا (جس موضوع پر آپ مضمون چاہتے ہیں) وہ سمجھ آ جائے۔

میں خود ایک مضمون لکھنا چاہتا ہوں

اگر آپ خود کوئی مضمون لکھنا چاہ رہے ہیں، تو آپ اس کا استعمال کرتے ہوئے تخلیق کے لئے معلومات یہاں ڈالیں مضمون ایک خاص طریقہ کار سے تخلیق ہو جائے گا۔ کسی مضمون کا قابل قبول ہونا مشروط ہوتا ہے، جیسا کہ اوپر بیان ہوا

ویکی صارفین کی خدمت میں

براہ مہربانی درج ذیل درخواستوں پر عملدرآمد فرمائیں!

  • Help maintain the list by moving misplaced or unsorted requests to the appropriate section.
  • Many requests can be fulfilled by creating a redirect from the requested title.
  • Fulfilled requests should be removed from the list. Remember to categorize newly created articles, and tag them as stubs if they are short.
  • More tasks available at WikiProject Requested Articles.

of o

نام سید اشعر بخاری نسب

سید اشعر بن سید مظفر بن سید حسین بن سید نظر حسین شاہ اکیسویں پشت میں سیدجلال الدین سرخ پوش بخاری(اچ شریف والے)سے امام زین العابدین رح تک ۔

لقب

شاعر اسلام

تخلص

اشعر

پیدائش

کراچی شہر کے ڈسٹرک گڈاپ ٹاون کے محلہ صدیق گوٹھ اللہ والی میں 11نومبر1999 بروز جمعرات بمطابق 4 شعبان 1420ھ بوقت صحر آپکی پیدائش ہوئی۔

ابتدائی تعلیم آپنے اپنی تعلیم کی ابتداء اللہ رب العزت کے پاک کلام کو پڑھنے سے کی اورمدرسہ جمعیت تعلیم القرآن ٹرسٹ سے(جو کہ گھر کے بلکل سامنے واقع ہے) تقریباً 5 سال کے انتہائی کم عمر میں قرآن کریم کا ناظرہ ختم کیا اور پھر وہیں دوبارہ دہرانا شروع کیا اور تقریباً 10 مرتبہ قرآن کریم کو دہرایا آپ کی خواہش یہ تھی کہ قرآن کریم کو حفظ کرے مگر وقت کی قلت کی وجہ سے یہ ممکن نہ تھا ۔ عصری تعلیم

آپنے قرآن کریم کے دس مرتبہ ختم کے بعد تقریباً سات سال کی عمر میں اپنے علاقہ سے چند منٹ کے فاصلے پر واقع ایک سرکاری اسکول میں داخلہ لیا جو کہ گورنمنٹ بوائز پرائمیری اسکول سیکٹر 5/ڈی2 کے نام سے مشہور ہے قرآن کریم کی برکت سے آپ قومی زبان اردو اسکول جانے سے پہلے ہی پڑھنا اور لکھنا جانتے تھے اور انگلش بھی تقریباً پڑھ لیتے تھے جس کا نتیجہ یہ نکلا کہ داخلے کے وقت ممتحن استاذ نے پاس کیا اور سوم جماعت میں بیٹھنے کی اجازت دی مگر حضرت کا دل نہ مانا اور تعلیم کی ابتداء اول جماعت سے ہی کرنے کی درخواست دی جس پر استاذ بھی متفق ہو گئے اور والدین بھی آپنے وہاں پورے پانچ سال تعلیم حاصل کی اور دس امتحانات سالانہ اور ششماہی کی صورت میں  دئیے اسکے علاوہ ماہانہ ٹیسٹ وغیرہ الگ اللہ کے فضل و کرم سے تمام کے تمام امتحانات میں اللہ نے اول پوزیشن پر مستحکم کیا۔

پانچ سالہ تعلیم کے اس دور میں کئی اساتذہ نے درس دیا جن میں سے فقط اساتذہ کے نام تحریر کر رہا ہوں استانیوں کے نام لکھنے سے قاصر ہوں۔ اساتذہ پرائیمیری اسکول(مدت تعلیم پانچ سال) سرمحمدیونس،سرمحمدسلطان احمد(مرحوم)،سر نصیر،سرقربان علی و دیگر۔ عصری تعلیم پرائیمیری کے بعد

   چونکہ اسکول پرئیمیری یعنی پانچ جماعت تک محدودتھا تو اسکے بعدایک اور سکول میں داخلہ لیا جو کہ پرائیویٹ اسکول تھا جو ایس۔ایس۔فیوچربرائٹ گرامراسکول کے نام سے مشہور ہے (اسکی کراچی میں کئی برانچ ہیں) اسمیں چھٹی جماعت میں قابلیت کی بنا پر بغیر کسی امتحان و ٹیسٹ کے داخلہ لیا اور چھٹی جماعت سے لیکر آٹھویں جماعت تک وہیں تعلیم حاصل کی اور ان دو سالوں میں سہماہی ششماہی اور سالانہ ملاکرتقریباً نو امتحانات دیئے اور ہر امتحان میں نمایاں پوزیشن حاصل کی۔

دینی تعلیم درس نظامی

 .    چونکہ عربی زبان سے بچپن ہی سے بہت لگاؤ تھا اسی لیئے عربی لینگوئج کورس کرنے کا ارادہ کیا اور والد سے اسکا زکر کیا تو بھائی نے مشورہ دیا کہ عریبک لینگوئج کورس کرنے سے بہتر ہے کہ درس نظامی کر لو کیونکہ والد صاحب کی طرف سے کھلی چھوٹ تھی کہ جو مرضی علم حاصل کرو جب تک میں ہوں تو اس بات کا جب والد سے زکر کیا کہ بندہ درس نظامی کرنا چاہتا ہے تو والد صاحب بہت زیادہ خوش ہوئے چونکہ والد صاحب تمام بچوں کو دینی تعلیم دینے کیلئے ہر ممکن کوشش کی ہے اور اس سے پہلے بڑا بھائی بھی درس نظامی کر رہا تھا اور درجہ خامسہ میں تھا 

جامعہ مدنیہ سیکٹر5/ای نیوکراچی میں حضرت مولانا فیض الباری صاحب حفظہ اللہ کی زیر سرپرستی میں درجہ اولیٰ میں داخلہ لیا اور اپنی دینی تعلیم کا آغاز کیا درجہ اولیٰ سے ابتک یعنی درجہ خامسہ تک وہیں جامعہ مدنیہ میں ہی زیر تعلیم ہے اور یہاں بھی الحمدللہ ہر امتحان میں پوزیشن حاصل کی اور آئیندہ بھی ان شاء اللہ کوشش رہے گی کہ اپنی پوزیشن پر برقرار رہیں ان شاءاللہ۔ اساتذہ کرام(درجہ اولٰی) مولاناروح الامین صاحب حفظہ اللہ مفتی احسان اللہ صاحب حفظہ اللہ مفتی غلام مرتضٰی صاحب نوراللہ مرقدہ مفتی ضیاءالرحمٰن صاحب حفظہ اللہ اساتذہ کرام(درجہ ثانیہ) مفتی عبدالرحمٰن صاحب حفظہ اللہ مفتی عبدالرحیم صاحب حفظہ اللہ مولاناروح الامین صاحب حفظہ اللہ مولانانثاراحمد صاحب حفظہ اللہ مفتی غلام مرتضٰی صاحب رح مفتی عبیداللہ صاحب حفظہ اللہ (نائب شیخ الحدیث جامعہ مدنیہ) اساتذہ کرام(درجہ ثالثہ)

مفتی عبدالرحمٰن صاحب حفظہ اللہ

مولانا روح الامین صاحب حفظہ اللہ علامہ ساجدخان نقشبندی صاحب حفظہ اللہ مفتی محموددانش صاحب حفظہ اللہ مولانا سلیم اللہ صاحب حفظہ اللہ مفتی احسان اللہ صاحب حفظہ اللہ اساتذہ کرام(درجہ رابعہ)

مفتی عبدالرحیم صاحب حفظہ اللہ

مفتی مسرور احمد صاحب حفظہ اللہ مفتی عبدالرحمٰن صاحب حفظہ اللہ مولانا نثار احمد صاحب حفظہ اللہ مفتی احسان اللہ صاحب حفظہ اللہ مفتی انس حبیب صاحب حفظہ اللہ مولانا صالح محمد درویش صاحب حفظہ اللہ اساتذہ کرام(درجہ خامسہ) مفتی عبدالرحیم صاحب حفظہ اللہ مفتی عبدالحمٰن صاحب حفظہ اللہ مفتی عرفان اللہ صاحب حفظہ اللہ مفتی مسرور احمد صاحب حفظہ اللہ مولانا صالح محمد درویش صاحب حفظہ اللہ مفتی انس حبیب صاحب حفظہ اللہ

مختلف کورسس

درجہ ثالثہ کے سالانہ امتحان کے بعد شعبان المعظم میں  ختم نبوت خط و کتابت کورس کے لیئے 21 روزہ دورہ کیا پنجاب کے ضلع چنیوٹ دریائے چناب نگرمیں دریائے چناب کے نزدیک عالمی مرکز ختم نبوت میں  قیام کیا۔

ان شاءاللہ آگے بھی دین کی خدمت کا جزبہ رکھتے ہیں

اطلاقی علوم و فنون[ترمیم]

105.157.155.74 18:45, 22 جولا‎ئی 2016 (م ع و)

مذہب، رسوم و تہوار[ترمیم]

ً

فلم، ڈراما، ٹی وی[ترمیم]

دردن جودریاه ذراما سیریل

stories in urdu

تاریخ[ترمیم]

YesY تکمیل
YesY تکمیل

سوانح[ترمیم]

محمد عامر ہاشم خاکوانی ایک معروف صحافی اور کالم نگار ہیں۔ ان کا تعلق پاکستانی شہر ملتان سے ہے۔ یہ روزنامہ ایکسپریس، روزنامہ دنیا اور روزنامہ 92 نیوز سے منسلک رہے ہیں۔ یہ اپنا کالم زنگار کے نام سے لکھتے ہیں۔

حوالہ جات[ترمیم]

21 فروری 2018 (م ع و)20:46, 21 فروری 2018 (م ع و)~~v=gQlpru-MqR4 Zangar (زنگار) by Amir Khakwani , Book Review by Ahmad Hammad | Life Skills TV

جغرافیہ[ترمیم]

ملک، شہر، ضلع، صوبہ، پہاڑ، دریا، ندی، نالے، سمندر وغیرہ کے لیے یہاں درج کریں۔

سیاسیات[ترمیم]

YesY تکمیل

معاشیات[ترمیم]

Haseeb ullah

ریاضی[ترمیم]

موسیقی[ترمیم]

Ayman sarhani

سائنس[ترمیم]

Is it possible to translate this page into Urdu Adnoon (تبادلۂ خیالشراکتیں) 07:48, 29 جون 2016 (م ع و)

YesY معاہدہ جوہری عدم پھیلاؤ-- 08:42, 29 جون 2016 (م ع و)

فلسفہ[ترمیم]

سماجی علوم[ترمیم]

کھیل[ترمیم]

تصاویر جو مضامین کی متقاضی ہیں[ترمیم]

دیگر شعبہ جات[ترمیم]

  • بلحاظ ملک (سیاست، مذہب، کھیل، فلم، معیشت، شخصیات، تاریخ وغیرہ)
  • فہرست کے لیے درخواست دیں


مزید دیکھیے[ترمیم]